خرید اقساطی گوشی| لپ تاپ قسطی| خرید موتور سیکلت اقساطی

خرید اقساطی گوشی| لپ تاپ قسطی| خرید موتور سیکلت اقساطی
  • 1400/7/26
  • مجید جعفری
  • 0

 مهم ترین مزیت تلفن همراه، فقط گشت و گذار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیست. در مواقع اضطراری، داشتن یک تلفن همراه بسیار ضروری است، به این علت که شما می توانید به کمک آن با سرعت بیشتری هم از دیگران خبردار شوید و هم وضعیت خود را به دیگران اطلاع دهید. حتی می توان گفت در شرایطی بحرانی و خاص می توان با داشتن یک تلفن همراه جان افراد را نجات داد. این تنها یکی از مزیت های داشتن تلفن همراه است. البته هر کدام از دستگاه های تکنولوژیکی را که از دیدگاه های متفاوت بررسی کنید، متوجه ضرورت داشتن آن ها خواهید شد. مثلا لپ تاپ، گوشی های هوشمند، موتور سیکلت و … .

درست است که اقتصاد جهان تا اندازه ای نابسامان شده است و شرایط خرید نقدی همه ی این وسایل به راحتی امکان پذیر نیست؛ اما راه حل بسیار پرطرفداری که برای این مشکل وجود دارد، خرید اقساطی گوشی ، لپ تاپ قسطی، خرید موتور سیکلت اقساطی و … است. نظر شما چیست؟ با ما همراه شوید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت نمائید.

خرید اقساطی گوشی چگونه است؟

حقیقت این است که اهمیت تلفن های همراه امروزه فراتر از جنبه ی ایمنی شخصی آن می باشد و از طریق تلفن های همراه مدرن امکان دسترسی به اینترنت ، ارسال و دریافت عکس ها و فایل های مختلف آسان شده است. استفاده از اپلیکیشن های مختلف روی این نوع گوشی ها هم انجام امورات روزانه را تسهیل نموده و هم امکان مطالعه و آموزش در هر زمینه ای را برای کاربران فراهم کرده است.

پس اگر به دلیل افزایش قیمت گوشی های موبایل، خیلی وقت است که گوشی تلفن همراه خود را عوض نکرده اید، همین حالا برای خرید یک گوشی جدید اقدام کنید. شما از طریق قسطا می توانید برای خرید اقساطی گوشی اقدام کنید. آیا با قسطا اشنا هستید؟ همچنان همراه ما باشید تا شما را با این شرکت فعال در صنعت لندتک در ایران آشنا کنیم.

لپ تاپ قسطی بخرید

وقتی تصمیم می گیرید یک سیستم لپ تاپ خریداری نمائید، با توجه به هدف خود و استفاده ای که از آن خواهید کرد، فاکتورهایی را لازم است در نظر بگیرید. به طور مثال سایز لپ تاپ، سیستم عامل، ویژگی های سخت افزاری و … . اما یک فاکتور بسیار مهم قبل از خرید، توجه به قیمت لپ تاپ است.

در واقع بودجه ی شما است که تعیین کننده ی مدل و برند لپ تاپی است که خریداری می کنید. اما دوست عزیز بابت این قضیه اصلا نگران نباشید. شما می توانید لپ تاپ قسطی بخرید و کل هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت نکنید. در این صورت می توانید لپ تاپ را از یک برند بهتر با امکانات بیشتر و پیشرفته تر بخرید. با ما تا پایان این مقاله همراه شوید تا به شما بگوئیم که چگونه لپ تاپ قسطی بخرید.

خرید موتور سیکلت اقساطی

لحظه ای را تصور کنید که در اتومبیل خود نشسته اید و در ترافیک سپر به سپر گیر کرده اید. این در حالی است که شما برای رسیدن به مقصد عجله دارید و تنها قرار است یک خرید ساده انجام دهید و سریعا به خانه بازگردید. در این شرایط شاهد حرکت موتورسیکلت ها از کنار اتومبیل خود هستید که به سرعت بیشتری از میان دیگر اتومبیل ها حرکت می کنند و به مقصد می رسند؛ به این دلیل که فضای کمتری را در میان ماشین ها اشغال کرده و به راحتی می توانند در شرایطی که ترافیک سنگین است مسیر خود را پیدا کنند و بروند. اینجاست که شما هم با خود فکر می کنید چقدر خوب بود اگر به جای اتومبیل، برای انجام یک کار ساده از موتورسیکلت استفاده می کردید.

پس اگر در حال حاضر هنوز برای خرید یک موتورسیکلت اقدام نکرده اید، زمان را از دست ندهید و به وب سایت قسطا سری بزنید. از طریق قسطا خرید موتور سیکلت اقساطی برای شما امکان پذیر شده است.

در بخش بعدی با قسطا کاملا آشنا خواهید شد.

معرفی قسطا ، یکی از معتبرترین شرکت های پیشرو در صنعت لندتک

در قسطا شما می توانید وام الکترونیکی بدون ضامن دریافت کنید. به این ترتیب که پس از مراجعه به سایت و ایجاد حساب کاربری، می توانید برای دریافت کارت اعتباری قسطا درخواست دهید.

بله درست حدس زدید! قسطا وام الکترونیکی را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به شما ارائه می دهد و شما می توانید با آن کارت از هر فروشگاه فیزیکی و آنلاین خرید کنید و هزینه را نقدا پرداخت کرده و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط به قسطا بپردازید.

مزایای قسطا را می دانید؟

برای دریافت تسهیلات از قسطا نیاز به ضامن نیست. قسطا از طریق یک سیستم اعتبارسنجی، اعتبار متقاضیان را مورد بررسی قرار داده و پس از آن در صورت تائید اعتبار، مشتری می تواند برای دریافت قسطا کارت درخواست دهد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت قسطا، به آدرس ghesta.ir مراجعه نمائید.

کلام پایانی

این روزها خرید اقساطی مزایای بیشتری نسبت به خرید نقدی دارد. فقط مهم این است که از مجموعه ای تسهیلات دریافت کنید که در مقایسه با دیگر مجموعه ها، شرایط بهتری را ارائه کند.

سعی کردیم در این مقاله در مورد ضرورت خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید موتور سیکلت اقساطی و … اشاره کنیم. همچنین به معرفی مجموعه قسطا و نحوه ی استفاده از خدمات آن پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *