بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان
  • 1400/8/3
  • رقیه کرد
  • 0

این روزها یکی از بهترین و پرسودترین روش‌های کسب درآمد آن ‌هم به‌صورت دلاری، سرمایه‌گذاری در بازار فارکس است. بازار فارکس یک بازار بین‌المللی با نماد اختصاریِ (fx) است که به‌صورت ۲۴ ساعته از دوشنبه تا جمعه هر هفته فعالیت می‌کنند.

بهترین بروکر بازار فارکس

حال شاید برای شما سؤال پیش بیاید بهترین بروکر یا کارگزاری برای معامله در بازار فارکس کدام است؟ پیشنهاد ما به شما عزیزان ثبت‌نام در بروکر آلپاری است. در ادامه با گفتن چند نکته به معرفی این بروکر می‌پردازیم.

چگونه در بازار فارکس ضرر نکنیم؟

قبل از شروع سرمایه‌گذاری باید چند نکته توجه کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید.

نکته اول: هیچ‌گاه طمع نکنید!

به سود کسب‌شده قانع باشید، زیرا اگر طمع کنید و زیاده‌خواه، نه تنها سودی کسب نمی کنید، بلکه سرمایه خود را هم از دست می‌دهید.

نکته دوم: تمام سرمایه خود را وارد این بازار نکنید.

به‌صورت گام‌به‌گام سرمایه خود را وارد این بازار کنید و بیشتر سعی کنید با سود پولی که کسب کرده‌اید معامله انجام دهید، نه کل سرمایه خود.

نکته سوم: حتماً قبل از ورود به این بازار آموزش ببینید.

قبل از ورود به بازار آموزش ببینید و به‌ هیچ ‌وجه به حرف دوستان و آشنایان خود اکتفا نکنید.

نکته چهارم: اخبار و رویدادها در این حوزه را دنبال کنید؛ زیرا این بازار به‌شدت با اخبار تکان می‌خورد و قیمت‌ها کاهش یا افزایش می‌یابد.

با رعایت کردن این ۴ نکته مطمئناً با بیشترین میزان سود و کمترین میزان ضرر مواجه می‌شوید.

معرفی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در سال ۱۹۹۸ در موریس فعالیت خود را آغاز کرده و برای کاربران ایرانی خود ارزش زیادی برخوردار است. این بروکر مزایا بسیار زیادی دارد که در ادامه قصد داریم آن‌ها را برای شما توضیح دهیم تا با خیال راحت در این بروکر ثبت‌نام کنید.

ویژگی‌های بروکر آلپاری

  1. عدم تحریم کاربران ایرانی در این بروکر

کاربران ایرانی برای سرمایه گذاری در این بروکر، نیازی به برنامه تغییر آی پی ندارند و به‌راحتی می‌توانند با آی پی ایران وارد پلتفرم این بروکر شوند و از خدمات آن استفاده کنند.

  1. عدم ورشکستگی

شعبه موریس این بروکر که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد تا این لحظه بسته یا ورشکسته نشده است، که این نکته برای کاربران ایرانی بسیار مهم است.

  1. پشتیبانی فارسی ۲۴ ساعته

این بروکر به کاربران ایرانی، پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. این موضوع برای کاربران این بروکر بسیار مهم است، زیرا اگر حین معامله با سؤال یا ابهامی مواجه شوند، می‌توانند به یکی از روش‌های ثبت درخواست تماس، اپ مسنجر، اپ تلگرام، اپ واتساپ، اپ وایبر، گفتگوی آنلاین سؤال خود را بپرسند و با امنیت خاطر به انجام معامله بپردازند.

  1. پلتفرم فارسی

پلتفرم ارائه‌شده توسط بروکر آلپاری در کنار زبان انگلیسی، زبان فارسی هم ارائه داده است تا کاربران ایرانی بتوانند راحت به انجام معامله بپردازند.

  1. انجام معاملات متنوع

تریدرها در این بروکر، می‌توانند اکثر قراردادهای مابه‌التفاوت، بیش از ۶۰ جفت ارز، کالاهایی مانند طلا، نقره، نفت خام، گاز طبیعی، سهام ۱۰ شرکت برتر در ایالات‌متحده آمریکا و ۱۱ شاخص جهانی را معامله کنند و سودهای کلان کسب کنند.

  1. ارائه انواع حساب

یکی از بهترین ویژگی‌های این بروکر ارائه انواع حساب است. درواقع تریدرها با توجه به مبتدی یا حرفه‌ای بودن خود، نوع حساب خود را انتخاب می‌کنند و به معامله می‌پردازند. تفاوت در نوع حساب‌های بروکر آلپاری در میزان لوریج، دپازیت، استاپ اوت و کمیسیون است و خوب است بدانید در بروکر آلپاری حداقل لات برای معامله ۰٫۰۱، مقدار واریزی ۱$، حداکثر لوریج ۱:۳۰۰۰ و امکان استفاده از اسکالپ، ربات و حساب پم وجود دارد.

در ادامه میزان لوریج، دپازیت، استاپ اوت و کمسیون هر حساب را بررسی می‌کنیم.

بررسی انواع حساب در بروکر آلپاری

  • Nano متاتریدر ۴: حداقل دپازیت ۰$، لوریج ۱:۵۰۰، استاپ اوت: ۱۰%، بدون کمیسیون.
  • Standard متاتریدر ۴: حداقل دپازیت ۲۰$، لوریج ۱:۱۰۰۰، استاپ اوت:۲۰%: بدون کمسیون.
  • Standard متاتریدر ۵: حداقل دپازیت ۱۰۰$، لوریج ۱:۱۰۰۰، استاپ اوت:۲۰%: بدون کمسیون.
  • ECN متاتریدر ۴: حداقل دپازیت ۳۰۰$، لوریج ۱:۳۰۰۰، استاپ اوت:۶۰%: بدون کمسیون.
  • ECN متاتریدر ۵: حداقل دپازیت ۳۰۰$، لوریج ۱:۳۰۰۰، استاپ اوت:۶۰%: بدون کمسیون.
  • Pro-ECN متاتریدر ۴۵: حداقل دپازیت ۵۰۰$، لوریج ۱:۳۰۰۰، استاپ اوت:۶۰%: کمسیون از ۱٫۶ دلار در هر لات.

البته برای معامله گران تازه‌کار و هم برای معامله گران حرفه‌ای، حساب Standard متاتریدر ۴ مناسب است.

  1. کپی تریدینگ

از این ویژگی کپی تریدینگ بیشتر تریدرهای تازه‌کار استفاده می‌کنند. روال کار کپی تریدینگ به این صورت است که تریدرها، روش و استراتژی معامله گران حرفه‌ای را بررسی می‌کنند و در صورت تائید روش آن‌ها، آن را در معاملات خود پیاده‌سازی می‌کنند.

  1. نحوه واریز و برداشت در بروکرآلپاری

در این بروکر برای واریز و برداشت، ۴ نوع انتخاب دارید.

وبمانی، پرفکت مانی، نتلر، تاپ چنج است؛ که مناسب‌ترین روش برای کاربران ایرانی، استفاده از وبمانی است.

زیرا برای استفاده از این روش، شما مستلزم پرداخت کارمزد ۸ دهم درصدی هستید که این مبلغ بسیار ناچیزی است. دلیل دیگر اینکه در این روش کاربران ایرانی تحریم نیستند و برای استفاده نیازی به برنامه تغییر آی پی ندارند.

  1. ارائه طرح‌های تشویقی و پروموشن ها در بروکر آلپاری

این روش مناسب برای تریدر های وفادار این بروکر است ولی شما مداوم به قسمت طرح‌های تشویقی و پروموشن ها سر بزنید و در صورت دریافت آن را برداشت کنید.

سخن پایانی

امیدواریم با خواندن این مقاله با مزایای بروکر آلپاری آشنا شده باشید.

برای ثبت‌نام در این بروکر می‌توانید از طریق سایت alparipersian.com  یا وارد کردن کد معرف ۱۷۰۰۰۲۵۳۶ از امتیازات ویژه برای استفاده از خدمات این بروکر استفاده کنید.

موفق و پرسود باشید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *