بهترین صرافی ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

بهترین صرافی ارز دیجیتال با کمترین کارمزد
  • 1400/9/21
  • محمد عالی
  • 0

بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما تازه پا به دنیای ارز دیجیتال وارد گذاشته اید یا قصد ورود به آن را دارید، باید تا حد ممکن صرافی های ارز دیجیتال را بشناسید و از بهترین آن ها، ارز مورد نظر خود را خریداری کنید. برای شناخت بهترین صرافی ارز دیجیتال باید ویژگی های آن صرافی را بدانید. ویژگی های مهمی که بهترین صرافی ها باید داشته باشند عبارت اند از:

  • هنگام خرید و فروش ارز، کمترین میزان کارمزد را دریافت کنند.
  • از خرید و فروش ارزهای مختلف پشتیبانی کنند.
  • واسطه ها را با خرید از پرفکت مانی معتبر حذف کنند.

اکسچنجر پرو به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال تمامی موارد بالا را دارد که می تواند بهترین همراه شما در دنیای ارز دیجیتال باشد. شما می توانید جهت خرید پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی و انواع ارزهای دیجیتال به سایت  exchangerpro.org مراجعه بفرمایید.

صرافی ارزهای دیجیتالی

 صرافی ها کارمزد چه کارهایی را دریافت می کنند؟

در هر جای جهان هر معامله ای که انجام می شود، کارمزدی به کسی که معامله را ایجاد کرده تعلق می گیرد. در دنیای ارز دیجیتال این کارمزد ها هم به صرافی ها تعلق می گیرد. صرافی اکسچنجر پرو، بهترین صرافی ارز دیجیتال می باشد که در تمام معاملات ارز دیجیتال، کمترین سود را دریافت می کند. اما اگر می خواهید بدانید صرافی ها کارمزد چه کارهایی را دریافت میکنند در ادامه با ما همراه باشید.

مخارج معامله ها

صرافی های ارز دیجیتال مقداری کارمزد از خرید و فروش رمز ارز و فیات رمز دریافت می کنند. سود این معاملات به عنوان درآمد اصلی صرافی ها شناخته می شود.

هزینه تراکنش های واریز و برداشت

در هنگام تراکنش های واریز و برداشت، صرافی ها کارمزد هزینه واریز را کمتر از هزینه برداشت دریافت می کنند که با این عمل، کاربران را تحریک می کنند تا وارد دنیای ارز و دیجیتال بشوند.

کارمزد شبکه بلاک چین

شبکه بلاک چین جایی است که معامله های بازار ارز و دیجیتال انجام می شود. برخی از صرافی ها کارمزد این شبکه را از کاربران دریافت می کنند.

اما اگر به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال هستید، باید صرافی را پیدا کنید که این کارمزد را دریافت نکند و از هنگام ورود به این دنیا و تمام معامله ها کمترین کارمزد را دریافت می کنند.

تخفیف کارمزد معامله های ارز دیجیتال چقدر است؟

صرافی ها برای اینکه کاربران بیشتری جذب کنند، برای کارمزد معامله ها تخفیف می گذارند. مقدار کارمزد دریافتی صرافی ها به تراکنشی که کاربر انجام می دهد، مقدار تراکنشی که انجام می شود، سطح کاربری و دیگر موارد ربط دارد. بعضی از صرافی ها برای اینکه کاربران بیشتری جذب کنند برای این تراکنش ها تخفیف هایی در نظر گرفته اند. شما می توانید با خرید ارز از بهترین صرافی ارز دیجیتال یعنی اکسچنجر پرو کمترین میزان کارمزد را پرداخت کنید.

دریافت کارمزد چگونه محاسبه می شود؟

برای ترید کردن با  ۲۰۰ تتر، کاربر باید ۰٫۲ تتر به عنوان کارمزد بپردازد. این عدد اینگونه به دست آمد: ۲۰۰ تقسیم بر ۱۰۰ ضربدر ۰٫۱۰ .

برای حساب کردن مقدار ارزی که می خواهید دریافت کنید باید دارایی خود را بر عدد ۱۰۰ تقسیم کنید، پس از آن، عدد به دست آمده را در کارمزدی که باید پرداخت کنید ضرب کنید. کاربر اگر عدد ۲۰۰ تتر ارز بخواهد خریداری کند، مقدار ارزی که دریافت می کند مساوی است با ۱۹۹٫۸ و آن ۰٫۲ باقی مانده صرافی بایننس به عنوان کارمزد از کاربر دریافت می کند.

دریافت کارمزد چگونه محاسبه می شود؟

کمترین نرخ کارمزد در اکسچنجر برو

صرافی اکسچنجر پرو با توجه به اینکه تنها هزینه منتقل کردن ارز ها در شبکه را دریافت میکند که همان هم متعلق به صرافی بایننس می باشد، ( همان عددی که در بالاتر محاسبه شد) کمترین کارمزد دریافتی را در بین صرافی ها دارد. اکثر صرافی ها برای معاملات ارزی حدود پنج تا ده درصد به عنوان کارمزد از کاربر دریافت می کنند اما صرافی اکسچنجر پرو این مبلغ را برای خرید بایننس کوین دریافت نمی کند. این صرافی به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال، علاوه بر این که کارمزد کمی دریافت می کند، کارمزد درگاه پرداخت را خود صرافی می پردازد تا پرداخت های ارزی را برای کاربران راحت تر بکند.

جمع بندی

ورود به دنیای ارز و دیجیتال با توجه به واسطه های بسیار و دریافت کارمزد های زیاد از کاربران، باعث کمتر شدن اعتماد افراد به دنیای ارز دیجیتال شده است. اما بهترین صرافی ارز دیجیتال با نام صرافی اکسچنجر پرو با دریافت کمترین کارمزد از معاملات و داشتن مشاور های حرفه ای برای سرمایه گذاری شما در ارز ها، کار کاربران را به خصوص کاربران تازه وارد بسیار راحت تر کرده است. علاوه بر این شما می توانید در کمترین زمان و بهترین قیمت ممکن ارز ها و ووچر های مختلف را از این صرافی دریافت کنید.

سوالات متداول بهترین صرافی ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

  1. بهترین صرافی ارز دیجیتال باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
    هنگام خرید و فروش ارز کمترین میزان کارمزد را بگیرند، از ارز های دیجیتال مختلف پشتیبانی کند و واسطه ها را با خرید از پرفکت مانی معتبر حذف کند.
  2. صرافی ها کارمزد های چه کارهایی را دریافت می کنند؟
    کارمزد مخارج معامله ها، کارمزد هزینه تراکنش های واریز و برداشت و کارمزد شبکه بلاک چین
  3. کدام صرافی کمترین نرخ دریافتی از کارمزد ها را دارد؟
    صرافی اکسچنجر پرو با توجه به اینکه فقط کارمزد صرافی بایننس را دریافت می کند، کمترین نرخ دریافتی کارمزد را در میان صرافی های بازار دارد.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *