راهنمای خرید گوشی شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی
  • 1400/12/7
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

با رشد و پیشرفت تکنولوژی سبک زندگی مردم تغییرات چشم‌گیری پیدا کرد. یکی از پر‌کاربردترین وسایل که نقش پر‌رنگی در زندگی ما داشته و دارد، تلفن‌های همراه هوشمند است که با پیدایش ویروس کؤیید۱۹، به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی تبدیل شد. با پیدایش و همه‌گیری این ویروس، حتی کودکان و نوجوانان نیز مجبور شدند به‌دلیل مجازی شدن تحصیل و آموزش، ساعات زیادی از روز خود را با گوشی سپری کنند. همچنین اکثر کسب‌و‌کار‌ها مجبور شدند که به‌صورت اینترنتی و آنلاین به فعالیت خود ادامه دهند. حالا چالشی که ممکن است افراد با آن مواجه شوند، نداشتن راهنمای خرید موبایل است. شیائومی از آن دسته گوشی‌هایی است که تمام سلیقه‌ها و قدرت خرید افراد را در نظر گرفته و به همین دلیل در کوتاه‌مدت، بخش عمده‌ای از بازار را در اختیار گرفت. برای خرید گوشی شیائومی مناسب، باید با بهترین مدل گوشی‌های آن و قیمت خریدشان آشنا شوید.

گوشی شیائومی پوکو f3 پرچم‌دار میان‌رده

شیائومی پوکو C31 و پوکو M2 Reloaded، ارزان اما بهترین

سؤالی که اکثر افراد قبل از خرید گوشی از خود می‌پرسند، این است: بهترین گوشی که قدرت خرید آن را دارم کدام است؟ اولین نکته‌ای که افراد برای انتخاب بهترین گوشی هوشمند در نظر می‌گیرند، قیمت آن است. در‌واقع، قبل از خرید با مطالعه راهنمای خرید موبایل، به دنبال بهترین انتخاب هستند. طبیعتا همه ما نمی‌توانیم هزینه زیادی را برای خرید گوشی متحمل شویم؛ به همین دلیل به دنبال بهترین گوشی در بین مدل‌های اقتصادی می‌گردیم. شیائومی مدل‌های اقتصادی و ارزان زیادی دارد که دو مدل از بهترین‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم؛ شیائومی پوکو C31 مدل ۴٫۶۴ گیگابایت و شیائومی پوکو M2 Reloaded مدل ۴٫۶۴ گیگابایت.

یکی از مهم‌ترین ویژگی پوکو C31 حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی است. با چیپست هلیو G35 این گوشی، به راحتی می‌توانید اپلیکیشن‌های ساده و کاربردی را اجرا کنید. همچنین پوکو C31، به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی  و حسگر اثر‌انگشت مجهز شده و وزن ۱۹۴ گرمی دارد. از آن‌جایی که در کشور ما قیمت به‌شدت متغیر است، نمی‌توان قیمت دقیقی گفت، ولی در رنج سه میلیون و پانصد قرار دارند.

اگر بتوانید کمی بیش‌تر هزینه کنید، بهتر است پوکو M2 Reloaded را امتحان کنید؛ چرا‌که تنها با کمی قیمت بالاتر، می‌توانید از امکانات بیش‌تری بهره‌مند شوید. این گوشی نه‌تنها حسگر اثر‌انگشت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد، بلکه از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی شیائومی چیپسیت هلیو G80 و دوربین بالا‌تری نسبت به پوکو C31 دارد.

پوکو M2 Reloaded پوکو C31 مشخصات
۶٫۵۳ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل ۶٫۵۳ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل نمایشگر
چیپست هلیو G80 چیپست هلیو G35 SoC
دوربین ۴ گانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی دوربین ۳ گانه شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی دوربین پشت
۸ مگاپیکسلی ۵ مگاپیکسلی دوربین سلفی
۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴٫۶۴ گیگابایت ترکیب رم و حافظه داخلی ۳٫۳۲ و ۴٫۶۴ گیگابایت حافظه
اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 12 اندروید ۱۰ و پوسته MIUI 12 اندروید
حسگر اثر‌انگشت و پورت جداگانه میکرو اس‌دی حسگر اثر‌انگشت و پورت جداگانه میکرو اس‌دی حسگر اثر‌انگشت

بهترین گوشی اقتصادی شیائومی

بهترین گوشی شیائومی اقتصادی ۵G

ممکن است حالا که تصمیم گرفتید یک گوشی جدید بخرید، از گوشی‌های نسل پنجم یا ۵G باشد که طبق ادعا‌ها بیش‌ترین سرعت اینترنت را به ارمغان خواهد آورد. تصور کنید که بتوانید یک فیلم را در چند ثانیه و یک چشم بر‌هم زدن دانلود کنید! حیرت‌انگیز و لذت‌بخش است. طبیعی است با این ادعا‌های نسل پنجم بخواهیم یک گوشی اقتصادی ۵G بخریم. کمپانی شیائومی، یک گوشی اقتصادی نسل پنجم به بازار عرضه کرده که فوق‌العاده است؛ شیائومی پوکو M4 Pro 5G مدل ۶٫۱۲۸ گیگابایت.

این گوشی در بین مدل‌های ۵G اقتصادی شیائومی، بهترین است. یکی از مزیت‌های اصلی این گوشی، مقاومت آن در برابر آب و گرد و خاک است که حتی برای این منظور از گواهینامه IP53 برخوردار است. این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۶ اینچی با پشتیبانی از نرخ رفرش ۹۰HZ، پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی و اسپیکر استریو است. دوربین پشت آن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل می‌باشد.

پرچم‌دار‌ترین گوشی شیائومی میان‌رده

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به سخت‌افزار و نمایشگر اهمیت زیادی می‌دهید و دوربین برایتان از اولویت ویژه‌ای برخوردار نیست، بهترین انتخاب شیائومی پوکو F3 است. پوکو طبق شعاری که دارد( هر آنچه نیاز دارید، نه بیش‌تر)، عمل می‌کند؛ یعنی با طراحی محصولاتش برای کاربران خاص، از امکانات غیر‌ضروری صرف‌نظر می‌کند تا با یک قیمت رقابتی وارد بازار شود. برای مثال، اگر بخواهیم گوشی شیائومی پوکو F3 را در نظر بگیریم، این گوشی به دلیل سخت‌افزاری عالی و نمایشگر بی‌نظیر مناسب گیمر‌ها است. از ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که این گوشی دارد، می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، شارژ سریع ۳۳ واتی، گواهینامه IP53 و پشتیبانی از ۵G اشاره کرد. این گوشی، وزن ۱۹۶ گرم، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۳ گانه شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد. شیائومی پوکو F3 شبیه به Me11 و بسیار خوش‌دست و جذاب می‌باشد.

چرا شیائومی Mi 11 Ultra؟

یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های شیائومی که قیمت بالایی هم دارد و با Galaxy S21 Ultra و iPhone 12 Pro Max  رقابت می‌کند، شیائومی Mi 11 Ultra است. طبیعتا زمانی که بخواهید یک گوشی با قیمت بالا را خریداری کنید، بیش‌تر از زمانی که یک گوشی اقتصادی می‌خرید، حساس خواهید شد و دنبال راهنمای خرید موبایل خواهید رفت. باید قبل از خرید، لیستی از ویژگی‌ها و معیار‌هایی که از یک گوشی مد‌نظر شما است را تهیه کنید. با این روش شما می‌توانید بهترین گوشی را برای انجام کار‌های خود انتخاب کنید. حالا که تا این‌جا آمدید، بهتر است ویژگی‌های بهترین گوشی شیائومی را بررسی کنیم تا ببینیم ارزش خرید دارد یا نه؟

یکی از اصلی‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر با‌کیفیت ۶٫۸۱ اینچی است که از فناوری AMOLED بهره برده و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از نظر ساختار و طراحی خیره‌کننده است؛ پشت سرامیک این گوشی نه‌تنها زیبایی آن را چندین برابر می‌کند، بلکه باعث افزایش مقاومت آن می‌شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی این گوشی، دوام آن در عمق ۱٫۵ متری زیر‌آب به مدت نیم ساعت است. همچنین از جدید‌ترین تکنولوژی بازار، یعنی محافظ شیشه‌ای بسیار قدرتمند بهره برده است. شیائومی می ۱۱ اولترا، علاوه‌بر نمایشگر اصلی، دارای یک نمایشگر کوچک دیگر در کنار دوربین‌های پشت است. پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچم‌دار شیائومی است. در‌نهایت، اگر از نظر قیمت مشکلی ندارید، شیائومی می ۱۱ اولترا می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ چرا‌که پیشرفته‌ترین مدل موجود در بازار است.

بهترین انتخاب با رایمندهمراه

رایمندهمراه یکی از خوش‌نام‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه خرید و فروش موبایل است که می‌توانید از راهنمایی‌های این مجموعه به هنگام خرید بهره‌مند شده و یک انتخاب صحیحی داشته باشید. حتی اگر خرید گوشی شیائومی مد‌نظر شما باشد، با‌توجه به تنوع بالای آن، باید یک راهنما داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید؛ رایمندهمراه این کار را برای شما انجام می‌دهد تا تجربه‌ای به یاد ماندنی داشته باشید. برای اطلاعات بیش‌تر در زمینه خرید موبایل و قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و …، می‌توانید به سایتwww.raymandtel.com  مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *