ترفند رفع انسداد اکانت بایننس

ترفند رفع انسداد اکانت بایننس
  • 1400/5/14
  • علی رفیعی
  • 0

همانطور که در مطالب قبل در مورد صرافی بایننس گفتیم، این صرافی آنلاین که به واسطه اینکه با برخی از کشورها مشکلاتی دارد،  نام آنها را از لیست کشورهایی که قادرند از خدمات بایننس استفاده کنند حذف کرده است و به همین منظور، کاربران به سراغ استفاده از فیلترشکن و  VPN برای دور زدن سایت بایننس رفته اند اما مشکل اینجاست که به دلیل نا آکاهی از اینکه VPN مذکور از چه ساز و کار و چه کشوری برای اتصال به سرورهای بایننس استفاده می کند، به یکباره با پیام مسدود شدن اکانت خود مواجه می شوند. در ادامه ترفند جلوگیری از مسدود شدن اکانت سایت باینانس با VPN می پردازیم.

 

ترفند رفع انسداد اکانت بایننس

صرافی بایننس به طور کلی به محض مشکوک شدن به کاربران، اکانت فرد مورد نظر را تا اطلاع ثانونی مسدود می کند و بهتر است از فیلترشکن و VPN برای اتصال به سرورهای باینانس استفاده نکنید و یا اگر هم کشور شما در لیست ممنوعه باینانس قرار دارد و از این فیلترشکن ها استفاده میکنید، مطمئن شوید که VPN مذکور در هر بار اتصال به اینترنت از یک سرویس و یک کشور رندوم و تصادفی استفاده نمی کند چرا که در این صورت اگر در بازه های زمانی کوتاه از کشورهای مختلف قصد ورود به اکانت خود را داشته باشید، بایننس حساب کاربری شما را مسدود خواهد کرد.

 

ترفندی که در این زمینه وجود دارد این است که یا از VPN هایی استفاده کنید که از یک IP ثابت برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند یا اگر فیلتر شکن شما هر بار IP شما را تغییر می دهد شما می بایست مطمئن شوید که تیک انتخاب سرور به صورت تصادفی یا انتخاب بهترین سرور نخورده باشد و هربار از یک کشور خاص برای اتصال به باینانس استفاده کنید.

 

به واسطه حساسیت بالای امنیتی این پلتفرم و تراکنش های مالی سنگینی که در آن می شود، اگر هم مشکلی در اتصال به VPN از کشور مدنظر خود پیدا کردید مدتی حدود ۳ هفته صبر کنید و سپس برای ورود به اکانت خود از یک کشور دیگر اقدام کنید.

سایت باینانس  و اپلیکیشن بایننس به شدت به موارد امنیتی حساس هستند و فکر فریب دادن سیستم امنیتی آنها را از سر بیرون کنید چرا که ممکن است حساب کاربری شما مسدود و لاک شود و دسترسی لازم برای باز کردن آن را نیز نداشته باشید و در آن صورت سرمایه شما، سرگردان خواهد شد.

 

نحوه باز کردن اکانت قفل شده باینانس

برای باز کردن اکانت لاک شده یا قفل شده باینانس شما می بایست اطلاعات دقیق هویتی و شناسایی و محل سکونت خود را برای این پلتفرم ارسال کنید تا با احراز هویت شما، مجدداً اکانت شما را باز شود و از آنجایی که آنها دسترسی زیادی به اطلاعات در کشور ایران ندارند، توصیه می شود هرگز به سمت کارهای مخاطره آمیز با حساب خود در باینانس نروید چرا که باز کردن آن، دردسر زیادی برای شما در پی خواهد داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *