مشکل جدی سامسونگ نوت ۷ در قرار گیری قلم s-pen

مشکل جدی سامسونگ نوت ۷ در قرار گیری قلم s-pen
  • 1395/6/3
  • زهرا معبودی
  • 0

 چندی پیش شاهد رویدادی بودیم که طی آن سامسونگ گلکسی نوت ۷ را رسما معرفی کرد اما انتظارات کاربران انگار قرار نیست به خوبی در مورد گجت ها بر آورده شود.  هواداران سامسونگ به خوبی می دانند که گلکسی نوت ۵ با مشکل قلم روبرو بود. سامسونگ نیز به این مشکل اعتراف داشت اما انتظار داشتیم که این مشکل بزرگ در فبلت جدید سامسونگ با نام نوت ۷ حل شده باشد.

به گزارش گویا آی تی مشکل قلم نوت ۵ بیشتر حول نحوه و زاویه جا زدن قلم در داخل فبلت می چرخید اما این بار مشکل نوت ۷ خیلی ساده تر از نوت ۵ است به طوری که سیستم فنری، با مشکل مواجه است. بسیاری از کاربرانی که این سیستم را در اختیار دارند در مورد این مشکل بارها و بارها شکایت هایی در دنیای مجازی ارائه داده اند.

 s-pen-on-note-7-gets-stuck

 برخی گفته اند وقتی که قلم را با فشار زیاد در داخل محفظه قرار می دهند، قلم گیر کرده و بیرون آوردن آن سخت است. برخی از کاربران نیز گفته اند که باید در کنار فبلت شان یک شی نوک تیز مثل سوزن یا سنجاق داشته باشند تا بتوانند قلم خود را از فبلت در آورند.

نتیجه این است که باید قلم را به راحتی با فشار کم داخل محفظه قرار داد تا فنر بیش از حد تحریک نشود. گاهی اوقات لازم است که فبلت را به زمین انداخت تا کمی فنر تحریک شود و قلم را به بیرون بفرستد. زمانی که سامسونگ مدعی است که برای نمایشگر نوت ۷، تا ۲۷۰ دلار هزینه کرده ایم به نظر می رسد چنین مشکلات پیش پا افتاده ای برای چنین برندی واقعا برندشان را بد چهره خواهد کرد.

به گفته گویا آی تی طی این مدتی که این فبلت سامسونگی در اختیار کاربران قرار گرفته برخی بخاطر وجود همین مشکل، اقدام به تعویض سیستم خود کرده اند که همین موضوع هم معضلی برای T-Mobile به شمار می آید. البته سامسونگ در مورد این موضوع همچنان سکوت کرده است و پاسخی از وی شنیده نشده است.

 براستی که مشاهده چنین مشکلاتی از برندهای معروفی مثل سامسونگ واقعا دور از انتظار است. به نظر می رسد شرکت ها باید بیش از هر چیز به فکر کیفیت و راحتی کاربر باشند چرا که اگر این مشکلات ادامه پیدا کنند می تواند مشتریان و هواداران را آزرده کرده و برای همیشه از این برند دور کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *