آموزش ارسال مجدد پست های کاربران اینستاگرام بر روی پروفایل شخصی

آموزش ارسال مجدد پست های کاربران اینستاگرام بر روی پروفایل شخصی
  • 1396/2/31
  • زهرا معبودی
  • 0

سال ها است که ما با توییتر و فیس بوک همراه هستیم. در این مدت گاهی پست های سایر دوستان خود را مشاهده می کردیم، و از بین لیست پست هایی که خوشمان می امد، ان دسته از پست هایی که طرفدار بیشتری داشت، یا لایک و کامنت بیشتری گرفته بود را با دکمه اشتراک گذاری، روی پروفایل خودمان شر می کردیم. در چنین شرایطی مشخص است که بر روی پروفایل ما، مطلبی از دیگر کاربری منتشر شده است.

البته اگر بخواهیم پستی که دوستان مان در این شبکه ها قرار داده اند را بدون نشر لینک پروفایل شان روی پروفایل خود نشر دهیم باید ابتدا پست مربوط به آن ها را ذخیره کرده و درست مثل یک پست جدید آن را نشر دهیم. در باره اینستاگرام یک سری محدودیت ها وجود دارد. شاید برای تان پیش امده که با جستجو در میان پست ها، شاهد پست های دلخواه تان بوده اید، اما هر چه به دنبال گزینه share یا reshare گشته اید آن را پیدا نکرده اید.

Repost app

بی درد سر ترین راه برای انتشار پست های اینستاگرام این است که آن ها را ذخیره کنید و به صورت ابتدایی آن ها را روی پیج خود نشر دهید. اما امروز گویا آی تی به معرفی ابزاری می پردازد که به شما کمک می کند تا بتوانید پست های دیگران را بدون نیاز به ذخیره کردن ابتدایی، درست همان موقع که بدان علاقمند می شوید، روی صفحه شخصی تان نشر دهید.

برای این کار نیاز دارید تا ابتدا اپلیکیشنی ساده و سبک به نام Repost for Instagram را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. بدین صورت بعد از نصب کردن و اجرای برنامه، به ادامه این اموزش توجه کنید.

فرض می کنیم که اپلیکیشن اندرویدی یا ios ای Repost for Instagram را روی گوشی خود نصب کرده اید و مشغول اینستاگردی در اپلیکیشن اینستاگرام هستید، در این حالت تصویری را مشاهده می کنید که از ان خوش تان می آید و می خواهید روی پروفایل خود آن را نشر دهید. در چنین شرایطی تصویر یا فیلم را باز کنید، و به سراغ سه نقطه ای که در سمت راست و بالای تصویر قرار دارد بروید و آن را بزنید:

Repost for Instagram

زمانی که این گزینه را باز کردید، در میان گزینه ها به دنبال امکان کپی کردن یو ار ال یا عبارت Copy Share URL باشید. جایگاه این گزینه در تصویر زیر نمایش داده شده است:

Copy Share URL

بعد از اینکه یو ار ال عکس را کپی کردید اپلیکیشن اینستاگرام را ببندید، و وارد نرم افزار  Repost  شوید. در این اپلیکیشن لیست پست هایی را که یو ار ال ان را کپی کرده اید را می توانید مشاهده کنید، که در این باره با تصویری مشابه زیر روبرو می شوید:

 Repost app

اخرین یو ار الی که ذخیره کردید را در بخش new مشاهده می کنید، دقت کنید که در زیر یو ار ال ها می توانید عبارتی را مشاهده کنید که نشان از این دارد که لینک هایی که انتشار می دهید، در این بخش نمایش داده می شود و عنوان آن پست های پست شده هستند ( دوباره پست شده ). بعد از این شما اگر روی لینک مورد نظرتان که می خواهید آن را مجددا پست کنید، ضربه بزنید، وارد صفحه تنظیمات بعدی می شوید:

 Repost app

قبل از اینکه این بخش را توضیح دهیم به نکته ای در مورد این اپلیکیشن دقت کنید:

Repost app در واقع اپلیکیشنی است که هم برای سیستم های اندرویدی و هم سیستم های مبتنی بر ios تولید و طراحی شده است اما در نسخه رایگان آن، هنگام استفاده از اپلیکیشن، یک واترمارک از آی دی ارسال کننده روی تصویر قرار می گیرد که در واقع نشان از منبع تصویر دارد، اما اگر بخواهید این واترمارک از پیج مربوطه را بردارید کافی است که این نرم افزار را به قیمت حدودی ۵ دلار خریداری کنید.

فرض می کنیم که در حال استفاده از نسخه رایگان هستید می توانید محل قرار گیری واتر مارک را با توجه به تصویر انتخاب کنید. همچنین می توانید شدت روشنی و تاریکی واتر مارک را هم مشخص کنید. دقت داشته باشید که با توجه به این ترفند و این جایگاه ها که در این مرحله می توانید انتخاب کنید می توانید شدت حساسیت نمایش واتر مارک را کم کنید. به هر حال ما در این مرحله مکان واتر مارک را مشخص کردیم:

 Repost app

بعد از این روی دکمه repost ضربه می زنیم، تا وارد مرحله بعدی از انتشار شویم. وقتی که روی این دکمه آبی رنگ ضربه زدیم، یک پنجره پاپ آپ باز می شود، که در ان می توانید کزینه اشتراک گذاری را مشاهده کنید. کاری که شما در این لحظه باید انجام دهید این است که روی Copy to Instagram ضربه بزنید:

Copy to Instagram

این کار باعث می شود که تصویر مورد نظرتان در ادیتور اینستاگرام باز شود. حالا می توانید از افکت های اینستاگرام بدین منظور استفاده کنید:

Copy to Instagram

در ادامه می توانید بعد از انتخاب فیلتر و ورود به مرحله بعدی، سایر اطلاعات مهم را هم ویرایش کنید:

Copy to Instagram

در این جا نرم افزار تمام کپشن های ابتدایی از تصویر را هم در کلیپرد کپی می کند و به همراه پست انتقال می دهد تا در صورت تمایل نیاز به کار بیشتری نداشته باشید. به هر حال می توانید این بخش را هم ویرایش کنید:

Copy to Instagram

در نهایت می توانید به طور کاملا عادی پست مورد نظر را نشر دهید و آن را روی پروفایل خود مشاهده کنید. به این صورت وقتی پست روی صفحه شما قرار می گیرد، واترمارک یوزر نیم یا نام کاربری کاربری که از او فایل تصویری را نشر داده اید روی تصویر مشاهده خواهید کرد. حالا اگر می خواهید این اپلیکیشن را داشته باشید از لینک های زیر استفاده کنید:

برای دانلود نسخه اندرویدی اپلیکیشن Repost for Instagram کلیک کنید

برای دانلود نسخه ios اپلیکیشن Repost for Instagram کلیک کنید

این ساده ترین روشی بود که می توانستیم پیش روی شما قرار دهیم تا از طریق ان پست های اینستاگرام را ریشر کنید. از مزایای این روش این است که کپشن تصاویر را هم می توانید به راحتی از این طریق نشر دهید. یکی از مشکلاتی که کاربران در کار کردن با اینستاگرام دارند نوشتن همین کپشن هاست. اگر در این باره تجربه ای خوب تر و آسان تر دارید لطفا آن را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را برای اطلاع کاربران روی شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و توییتر نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *