تاثیرگذارترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ در سالی که گذشت

تاثیرگذارترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ در سالی که گذشت
  • 1396/9/22
  • مهدی پیوندی
  • 0

نتایج یک تحقیق نشان می دهد که از دیدگاه بازاریاب ها، شخصی سازی و ایجاد فراخوان به عمل های معنادار تاثیرگذارترین تاکتیک های بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ به شمار می روند.

این تحقیق مبتنی بر یک نظرسنجی است که از ۲۶۰ بازاریاب فعال (۴۸ درصد از آنها برای شرکتهایی که عموماً B2B یا بنگاه به بنگاه (کسب و کار به کسب و کار) محور هستند، ۳۴ درصد برای شرکت های B2C که به مشتریان خرد کالا و خدمات ارائه می کنند و ۱۸ درصد نیز برای شرکتهایی که به صورت ترکیبی کار می کنند بازاریابی انجام می دهند) خواست تا به سوالاتی در رابطه با دشوارترین ترین و تاثیرگذارترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ پاسخ بدهند.

تقریباً ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که شخصی سازی پیام ها و متناسب کردن آنها با مخاطب مورد نظر یکی از موثرترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ به شمار می رود. از طرف دیگر، ۳۰ درصد نیز اعتقاد دارند که استفاده از فراخوان به عمل های معناداری که به مذاق مخاطب خوش می آیند و متشری بالقوه با آنها ارتباط برقرار می کند در رده مهم ترین تاکتیک ها قرار می گیرد.

بخش بندی فهرست ایمیل مارکتینگ در رده سوم موثرترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ قرار می گیرد (۳۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به آن اشاره می کنند).

در عین حال، شرکت کنندگان در نظرسنجی مورد اشاره معتقدند که بخش بندی فهرست ایمیل مارکتینگ دشوارترین تاکتیک ایمیل مارکتینگ است (۳۷ درصد از آنها آن را در جایگاه نخست دشوارترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ قرار می دهند).

تهیه فراخوان به عمل های معنادار در رده دوم سخت ترین تاکتیک های ایمیل مارکتینگ قرار می گیرد و شخصی سازی پیام و تست یا بهینه سازی رده های بعد را به خود اختصاص می دهند.

۳۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به بخش بندی فهرست ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از دشوارترین تاکتیک ها و در عین حال یکی از موثرترین آنها اشاره می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *