ترس از اعماق وجود F.E.A.R 3 در راه است

  • 1389/3/10
  • ميثاق جراحي
  • 5

زمانیکه دانشمندان تصمیم گرفتند که یک انسان شبیه سازی شده با قابلیت هایی استثنایی خلق کنند به فکر عواقب فوق العاده خطرناک و دلهره اور ان نبودند .

اگر از طرفداران بازی FEAR باشید حتما خبر ساخته شدن شماره ی سوم ان را نیز شنیده اید. FEAR نام گروهی است که مسئولیت پاک سازی بزرگترین اشتباه بشر یعنی پروژ ه ی  origins را بر عهده دارد.

این پروژه همان پروژه ی بوجود اوردن انسانی ازمایشکاهی است که هیچ نیرویی جلو دار ان نیست .سبک بازی اول شخص است که در غالبی Horror گنجانده شده است.از نظر من شماره ی دوم این بازی بسیار موفق تر از شماره ی اولش بود در شماره ی جدید این سری گرافیک فوق العاده بالا رفته و به احتمال زیاد سازندگان از  Direct x 10 برای جلوه های گرافیکی ان استفاده می کنند.

داستان در هر سه شماره به صورتی سریالی بازگو می گردد به همین علت فعلا وقت دارید که شماره های قبلی این بازی را تا انتشار نسخه ی سوم ان بازی کنید.

در شماره ی دوم داستان با صحنه ای بسیار غافل گیر کننده به پایان می رسد و ذهن بازیکن را برای ادامه ی سری بعدی بازی اماده می سازد.

به احتمال خیلی زیاد شماره بعدی این بازی در اواخر سال 2010 میلادی منتشر خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. f E A R بازی خیلی خوبیه ولی در برابر بازی های دیگه شبیه خودش زیاد به چشم نمی اد مخصوصآ از نظر میخوب کردن یک نفر به بازی و ترسوندن ادم مثلا مثل رزیدنت اویل نیست

  2. اره رزیدنت که دیگه اثبات شده است ولی خداییش نباید از این بازی هم به راحتی بگذریم

    1. اونکه صد در صد یک عالم بنده خدا ها زحمت کشیدن و صد درصد خیلی هم کارشده روش و اصلا نمی تونم بگم بازی بدیه

  3. عمرا….یعنی عمرانا……….عمرا اگه RESIDENT EVIL بتونه به گرد پایF.E.A.R هم برسه….!!! RE از 4 به بعدش شد بازیه پچه های زیر 5 سال…..!!!!

    1. اره اینو قبول دارم که شماره 5 بازی رزیدنت نتونست موفقیت های قبلی رو بدست بیاره ولی رزیدنت 5 هنوز جزو بهترین هاست و بازی Fear هم در قسمت اول خیلی بی مزه و تکراری بود ولی شماره ی دومش ان چنان تاثیر گزار بود که اصلا شماره ی اولش به چش نمی یاد من اینو قول می دم که شماره ی 3 این بازی اگه بیاد واقعا می ترکونه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *