پنج ورژن کامل نرم افزار موجود Ashampo برای دانلود کردن

  • 1389/6/31
  • ITTeach
  • 0

ناشر نرم افزار Ashampoo در حال ارائه ورژن های کاملی از 5 مورد از معروف ترین محصولات نرم افزاری خود در وب سایتش میباشد . این 5 محصول در حال عرضه از این قرار میباشند :

  • ورژن پیشرفته 2010  Ashampoo Burning Studio
  • طراحی کننده صفحه اصلی Ashampoo
  • Ashampoo snap 3
  • Ashampoo winoptimizer 6
  • Ashampoo Photocommander7

این محصولات را میتوا ن با بازدید از این صفحه و وارد كردن کد سهمیه ASH -444LW1 در خواست کرد .

ارزش کلی این محصول ارائه شده رایگان 160 دلار میباشد .نرم افزارهای نصب  برای ویندوزهای  XP  ، Vista  و 7  جهت دانلود کردن موجود میباشند .

توصیف مختصری از هر کدام از نرم افزارها در قسمت زیر ارائه شده است .

Ashampoo Burning Studio 10 یک ابزار کامل برای تمامی کارهای رایت CD  ،  DVD ، و دیسک Blu – ray میباشد . محور اصلی کار این نسخه رایگان وسریع در ارائه بهتر قابلیت های نوشتن برنامه وساخت دیسک های صوتی و تصویری با استفاده از جدیدترین فرمت ها میباشد .هم اکنون تصاویر HD و Full HD کاملا برای دیسک های Blu –ray  تحت پوشش قرار گرفته اند و تمامی رمز گذاری ها توسط Ashampoo Burning Suit 10  انجام میشود .ویرایشگرکا مل و جدیدی به ایجاد DVD و دیسک های تصویری Blu- ray   با منوهای ارائه شده اتوماتیک و خود طراح میپردازد . هر صفحه منو میتواند دارای زمینه و موزیک پس زمینه متفاوتی باشد .

Ashampoo Home Designer یک ابزار برنامه ریزی خانگی سه بعدی با کیفیت پیشرفته برای هرفردی میباشد .این ابزار به شما این امکان را میدهد تا انجایی که میخواهید شرایطی متناسب و با شکل ظاهری مورد علاقه تان را تجربه کنید قبل از اینکه حتی یک سنت برای وسائل یا خدمات خرج کنید .امکان نگاه کردن به داخل وخارج  اطاق ها از هر زاویه ای کمک میکند تا از اشتباهات پر هزینه جلوگیری شود ، مثل این می ماند که در انجا هستید و کاملا متفاوت با طرح های کشیده شده با مداد بر روی کاغذ میباشد .با دانستن اینکه که چه چیزی جواب میدهد و چه چیزی خوب به نظر میرسد، برای شما هیچ  هزینه ای را در بر نخواهد داشت و شما میتوانید به هر میزان که میخواهید ایده های مختلف را امتحان کنید .

Ashampoo Snap 3 می تواند هر چیزی را ثبت کند و بر روی صفحه نمایش کامپیوتر شما نمایش دهد ازجمله تصویر ویدئویی. اگر شما بتوانید ان را روی صفحه نمایش کامپیوتر مشاهده کنید انگاه , Ashampoo Snap 3 میتواند ان را به یک عکس فوری یا فیلم تبدیل کند و ان را بر روی یک فایل ذخیره کند .و شما با عملکرد بسیار ساده ادیت کردن ان میتوانید نتایجی را به دست بیاورید که برای به دست اوردن ان بدون هدر دادن زمانتان به خود افتخار خواهید کرد .

ابزارهای ادیت کردن تصاویر ترکیبی Ashampoo Snap 3 بسیار قوی هستند و کاربرد انها ساده میباشد .در چند ثانیه به اضافه کردن ردیف ها ، حذف سایه ها ، متن و حباب ها در متن بپردازید ، قسمت هایی را به روش های مختلف پر رنگ نشان دهید و نشان دادن تصاویربسیار زیبا روی صفحه کامپیوتر را ساده تر کنید .

Ashampoo WinOptimizer 6 تعمیر و نگهداری از ویندوز را خیلی سریع واسان میکند و برای ویندوز XP و همچنین Vista  و 7 کاربرد دارد . با یک کلیک کردن برنامه بهینه ساز به شما میگوید که چه کاری انجام دهید و حتی میتوانید ان را برنامه ریزی کنید تا بصورت خودکار عمل کند و دیگر نیازی نیست که اصلا در مورد ان فکر کنید .این برنامه باعث میشود که ویندوز کامپیوتر شما تا انجا که امکان دارد از روز اول خرید ان سریع و راحت اجرا شود .

شما علاوه بر حفظ ونگهداری مناسب از ویندوز میتوانید از مجموعه ابزارهای قوی با کاربرد اسان استفاده کنید که به شما این امکان را میدهند تا به گونه ای به ایجاد ساختار و تنظیم ویندوز کامپیوتر خود بپردازید تا دقیقا به روشی عمل کند که شما میخواهید .

Ashampoo Photo Commander 7 دارای کاربرد همه منظوره جهت سازماندهی ، ویرایش ، استفاده مشترک و نمایش مجموعه هکس ها با دیگر قابلیت های نمایش و مدیریت برنامه های صوتی وتصویری میباشد .

شامل تمامی ابزارهای مورد نیاز شما برای ویرایش عکس میشود .کیفیت تصاویر خود را با یک کلیک بر روی برنامه بهینه ساز افزایش دهید .رنگ های قرمز تصویر را از بین ببرید ، به تنظیم کنید رنگ ها ،جلوه های ویژه ،منظره و بسیاری از پارامترهای دیگر بپردازید ، به تغییر اندازه ، چیدن ،چرخاندن و اضافه کردن میزان زیادی از تصاویر ویژه بپردازید .پس از ادیت کردن شما میتوانید از ابزارهای خلاقیت های ترکیبی استفاده کنید تا تصاویر خود را بصورت نمایش اسلایدی ، البوم های وب ، ترکیب رنگ در عکس ها ، تقویم ها وغیره در بیاورید .

منبع: instantfundas

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *