فيس‌بوك صفحات پروفايل جديدي ارائه مي كند

  • 1389/9/18
  • ITTeach
  • 1

احساس نمي­كنيد كه درست همين ديروز بود كه فيس‌بوك ظاهر خود را نونوار كرد؟ به نظر مي­رسد كه اين غول دنياي شبكه­هاي اجتماعي قبل از انجام بي­دليل تغييرات عمده­تر به اندازه كافي براي خو گرفتن افراد با ظاهر جديدش منتظر مي­ماند.

چند ساعت پيش از آنكه مارك زاكربرگ (Zuckerberg) در برنامه خبري “60 دقيقه” حاضر شود، محيط وبلاگ­نويسي مملو از خبر انجام تغييرات عمده در صفحات پروفايل فيسبوك شد، و اين برنامه تلوزيوني به تبليغ براي اين موضوع پرداخت كه اولين تصاوير اختصاصي از نماي جديد فسبوك را به نمايش در خواهد آورد. خيلي طول نكشيد كه نماي دست اولي از آن ارائه شد، چرا كه فيسبوك قبل از حضور زاكربرگ در اين برنامه رسما تغييرات جديد را به اجرا گذاشت.

اين تغييرات هم بر صفحات پروفايل و هم صفحات هواداران تاثير خواهد گذاشت، كه شامل يك طرحبندي كاملا جديد و نمايي بسيار مرتب­تر است. برگه ها (tabs) در پروفايل شما محو شده و يك منوي كوچك در سمت چپ صفحه جايگزين آن شده است. چيزهاي جديدي كه به صفحه خانگيتان افزوده شده اند شامل عكسهاي برچسبدار به همراه اطلاعات اوليه شما (وضعيت روابط، تحصيلات، كار، تاريخ تولد و موقعيت مكاني) هستند كه در بالاي پروفايلتان به نمايش در مي­آيند.

شما همچنين مي­توانيد روابط ويژه­تان با خانواده، دوستان و همكاران را برجسته­نمايي كنيد.

قابليت جالب ديگري كه افزوده شده، ديدن چگونگي ارتباط شما با هر يك از دوستانتان است، از جمله صفحات و افرادي كه با آنها در ارتباط هستيد، عكسهايي كه برچسب زده ايد در كنار هم، رويدادهايي كه هر دو با هم در آنها شركت داشته ايد و پستها و نظراتي كه در پروفايل يكديگر نوشته­ايد. اساسا هرگونه تعاملاتي كه بين شما و هر يك از دوستانتان بوده در يك صفحه گردآوري و بايگاني مي­شود.

اگر مي خواهيد پيش از ادامه مسير درباره تغييرات ايجاد شده در فيسبوك به اطلاعات بيشتري دست يابيد، به اطلاعيه اين سايت نگاهي بياندازيد.

شما موافق نماي جديد فيسبوك هستيد يا مخالف آن؟ نظراتتان را با ما در ميان بگذاريد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خیلی خوب بود!استفاده کردم! از این صفحه به بلاگم یه لینک هم دادم !نگاه کنید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *