پیشی گرفتن فیس‌بوک از گوگل به عنوان پربازدیدترین وب سایت

  • 1389/10/12
  • ITTeach
  • 2

چه سالی بر فیس‌بوک، بزرگترین پایگاه شبکه سازی اجتماعی جهان با بیش از 500 میلیون کاربر ثبت شده گذشت. بر اساس گزارش رویتر، با نزدیک شدن به اوخر سال 2010، مارک زوکربرگ (Mark Zuckerberg) و مابقی این افراد می توانند جشن بگیرند که اکنون فیس بوک پربازدید شونده ترین وب سایت ایالت متحده است.

از ماه ژانویه تا نوامبر 2010، فیس بوک 8.9 درصد از کل ترافیک اینترنتی ایالت متحده را به خود اختصاص داد. گوگل، که از سال 2008 بالاترین رتبه را از آن خود کرده بود اکنون به مکان دوم با 7.2 در صد سقوط کرده و آن دسته از شما که همچنان طرفدار سایت مای‌‌اسپیس(MySpace)هستید، بهتر است بدانید که این سایت از پربازدیدشونده‌‌ترین وب سایت ایالت متحده در سال 2007 به رتبه 7 در سال 2010 سقوط کرد.

این امر نشاندهنده این وضعیت است که موضوع شبکه‌بندی اجتماعی از جستجو برای یافتن پاسخ پرطرفدارتر است. ولی اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم، در صورتی که تمام فعالیت‌‌های مختلف یک سایت را مدنظر قرار دهیم، گوگل همچنان مکان اول را حفظ خواهد کرد. برای مثال، ضریب یوتیوب، جی میل و گوگل با 9.9 درصد از کل ترافیک ایالت متحده به رتبه نخست بر می گردد.

منبع: maximumpc

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. چرا تیتر گمراه کننده میزنید ؟ آمریکا که همه ی دنیا نیست ! اگه اینجوریه پس چند روز دیگه سایت فیلترینگ ایران هم از گوگل جلو میزنه !! یا جستجوی چینی هم توی چین از گوگل جلو میزنه !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *