سرگرمی روز جمعه : راهی برای گذر !

سرگرمی روز جمعه : راهی برای گذر !
  • 1390/6/25
  • مهرداد ارجمندی
  • 2

چرا کمی تکیه نمی دهید و کمی خودتان را ریلکس نمی کنید تا بگذارید تعطیلات آخر هفته شروع شود ؟ در بازی این هفته هدف شما این است که خودتان را از یک سمت از صفحه بازی به سمت دیگر آن برسانید ولی این کار اصلا آن طور که به نظر می رسد ساده نیست . در واقع باید یرای این بازی خودتان را برای حل  مشکلات و مسئله های فراوانی آماده کنید ! … آیا برای این کار آماده هستید ؟

راهی برای گذر ؟

هدف بازی همانطور که ذکر شد ساده است ! باید خودتان را بدون اینکه به دایره های خاکستری برخوردی داشته باشید به آن سمت صفحه بازی برسانید . ولی متوجه خواهید شد چیزی که خیلی خیلی ساده شروع می شود به سرعت خیلی خیلی سخت می شود و بدجوری شما را درگیر می کند . پس آماده باشید تا راهی برای خود پیدا کنید . برای حرکت دادن دایره خود خیلی ساده می توانید از کلید های جهتی استفاده کنید ( بالاٰ پایین  راست  چپ ) ( هر سه دایره ها با یکدیگر حرکت می کنند )

توجه داشته باشید : شما می توانید با نگاهی به نوار نشانگری که در نیمه پایینی صفحه بازی قرار دارد مرحله ای را که در آن هستید  مشاهده کنید .

نزدیک تر شوید ….

هنگامی که با موفقیت به آن سوی صفحه بازی رسیدید به دایره سبز بروید و با این کار به سادگی به مرحله بعد منتقل می شوید .

توجه داشته باشید : به محض اینکه شما با یکی از دایره های خاکستری رنگ کوچکترین برخوردی داشته باشید بازی تمام می شود .

در مرحله دوم دایره های خاکستری کمی شما را به فکر فرو می برند و شاید چند ثانیه ای مجبور باشید برای آن بیشتر فکر کنید .

در امتداد راست حرکت کنید…

بله درسته موفق شدید…

مرحله سوم در واقع آخرین مرحله ای است که شما می توانید آن را ساده بنامید ! مرحله ای که تمام دایره ها در روبه روی شما قرار گرفته اند و مانع از حرکت شما می شوند .

در مرحله چهارم یک جز جدید به بازی اضافه می شود تا بازی را جالب تر کند . دایره های نارنجی !  این دایره ها طوری هستند که با حرکت دایره شما حرکت می کنند . و از آن مرحله به بعد تمامی مراحل ترکیبی از دایره های خاکستری و نارنجی هستند . و این دیگر بستگی به خودتان دارد که از وجود آنها لذت ببرید یا از دست آنها سرتان را به مانیتور بکوبید و آخر هفته پیش روانشناس باشید !

امیدوارم از بازی این هفته لذت ببرید و اوقات خوشی را به کمک سلول های خاکستری خودتان سپری کنید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. درود بر شما دوست عزیز… باعث افتخاره گویا آی تی چنین کارشناس و نویسنده فعالی همچون شما داره..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *