سازماندهی کتابخانه iTunes و اتصال به Last.fm با Tune Instructor

سازماندهی کتابخانه iTunes و اتصال به Last.fm با Tune Instructor
  • 1391/7/20
  • مژگان فنائی
  • 1

به عنوان یک کاربر مک، شما هرگز شاهد پایانی برای برنامه های iTunes که در نوار فهرست، اجرا می شوند، نخواهید بود و احتمالا یکی از آنها را نیز نصب کرده اید چرا که کنترل آسانی را ارائه می نماید. پرسش این است، برنامه کنترل کننده iTunes چه کاری برای شما انجام می دهد؟ چنانچه واقعا تنها به پخش/توقف موقت آهنگ ها علاقه مندید، یک برنامه ساده با مجموعه ای از دکمه ها، در حقیقت تمام آن چیزی است که شما به آن نیاز دارید. چنانچه بیشتر از این می خواهید، در حقیقت هرگز از امتحان کردن یک برنامه جدید خسته نخواهید شد وTune Instructor حداقل ارزش یک بار آزمودن را دارد. این یک برنامه رایگان مک است که سازماندهی گسترده و تغییر نام عملکردها برای آهنگ ها در کتابخانه iTunes تان را ارائه می کند، به حساب کاربری تان در Last.fm متصل می شود، به طور گسترده ای از میانبر های صفحه کلید پشتیبانی می کند و به شما اجازه سفارشی سازی تمامی آنها، جستجوی اثر هنری و ترانه های iTunes ، حذف ورودی های کهنه و منسوخ و/یا تصحیح آنها، و افزودن آهنگ ها به کتابخانه iTunes تان را می دهد.

Tune Instructor یک مجموعه برنامه و کنترل های رسانه ای است که ساده ترین ویژگی آن محسوب می شود که به نوار فهرست (منو) اضافه می کند.

برخی ویژگی های پرقدرت تر آن را در الویت ها (Preferences) خواهید یافت. با تنظیم میانبر های صفحه کلید شروع کرده و چنانچه مایلید، آنها را برای کار به گونه ای فراگیر فعال کنید. اینکه عملکرد های Tune Instructor پشتیبانی خواهد شد، می بایست به شما اندشیه و ایده خوبی را ارائه نماید. از طریق برنامه به حساب کاربری خود در Last.fm متصل شوید و اینکه آیا می خواهید شاهد رتبه بندی ها در نوار فهرست باشید یا نه، را انتخاب کنید. این برنامه همچنین به شما یادآوری خواهد کرد که یک آهنگ را پیش از پایان یافتن آن، رتبه بندی کنید. شما می توانید این گزینه را در برگه رتبه بندی ها فعال کنید.

روی نماد (آیکون) دونات مانند کنار کنترل های رسانه در نوار فهرست و دکمه قرمز که شبیه آن است در پنجره کنترل کوچک، کلیک کنید که باز شده و شما می توانید سازماندهی کتابخانه خود را شروع کنید. این جایی است که شما واقعا از برنامه به خاطر همه آنچه که می کند سپاسگذار خواهید شد؛ کتابخانه تان به وسیله برچسب ID3 سازماندهی شده (چندین ویژگی برای انتخاب وجود دارد) و می توانند کپی یا جایگزین شوند، نام های فایل می توانند از برچسب های ID3 ایجاد شوند یا برچسب ها می توانند مطابق فایل ها و پوشه ها نامگذاری شوند، اثر هنری و ترانه ها می توانند مورد جستجو قرار گرفته، استخراج شده و به کتابخانه شما اضافه شوند، و در نهایت، می توانید موارد جدید را به کتابخانه iTunes خود بیفزایید. این آخرین گزینه همچنین ورودی های کهنه و منسوخ را حذف کرده و تلاش می کند آنها را تا جای ممکن تصحیح کند. هنگام افزودن موارد به کتابخانه iTunes خود، شما از گزینه ای برخوردارید تا از کتابخانه iTunes کنونی، پوشه موسیقی برای کاربر جاری یا هر پوشه دیگری برای افزودن موارد استفاده کنید. چنانچه روی نماد چرخ دندانه دار کوچک در بالا سمت چپ کلیک کنید، گزینه های اضافی برای سازمان دهنده کتابخانه را مشاهده خواهید کرد.

Tune Instructor به شما اجازه مشاهده ترانه ها برای یک آهنگ در پنجره ای جداگانه، و رتبه بندی آهنگ ها به صورت جداگانه برای Last.fm و iTunes را می دهد. پنجره ترانه ها می تواند به گونه ای تنظیم شود که بالای تمامی پنجره های دیگر قرار گیرد یا به پس زمینه حرکت کند. این برنامه بسیار بیشتر از ابزاری ساده برای کنترل iTunes است؛ شما می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید اما توسعه دهنده تقاضای کمک مالی می کند. Tune Instructor ویژگی های سازماندهی بسیاری را ارائه می نماید اما آهنگ های تکراری را شناسایی یا حذف نمی کند، و نمی تواند آلبوم ها را یکجا و ادغام نماید.

برای دانلود این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید:

Download Tune Instructor For Mac

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *