با دراو سامتینگ مهارت های طراحی خود را محک بزنید

با دراو سامتینگ مهارت های طراحی خود را محک بزنید
  • 1391/8/23
  • مهيار سوري
  • 0

به تازگی بازی جدیدی به بازار آمده که شاید خیلی از شما با آن آشنا باشید، بازی جالبی است که ممکن است خیلی از ما را جذب خود کرده باشد. اگر دوست دارید تا از این بازی سردر بیاورید، با ما همراه باشید.

راجع به اپ

Draw Something یک برنامه از گروه OMGPOP، که زیر مجموعه شرکت Zynga است. بازی جالبی که شما یک حروف را می کشید و از دوستانتان می خواهید تا آن ها را حدس بزنند. و خیلی هم خنده دار است؛ به خاطر کلماتی که خود بازی به کار می برد و سطح نقاشی که دوستانتان می کشند! هدف این بازی جمع آوری سکه (جلوتر به آن می پردازیم) و جمع آوری بیشترین تعداد حدس های درست در یک ردیف است.

شیوه بازی

خود بازی از فیسبوک (شیوه ورودی شخصی خودش) برای گرفتن اطلاعات استفاده می کند. به هر حال، اگر هنگامی که این بازی را نصب می کنید به فیسبوک متصل باشید، راحت ترید.

برای دعوت از دوستان، آن ها را با انتخاب کردن آن ها به بازی بکشانید، سپس یک گزینه غیر از سه تای داده شده همراه با سکه بیشتر برای بازی قرار دهید.

پس از انتخاب، از شما درخواست می شود تا چیزی بکشید. پس از حدس وی هر دو سکه می گیرید. با اینکه ممنوع نیست اما اگر کلمه مورد نظر را در تصویر جای دهید، در صورت کشف مورد اخطار قرار می گیرید.

پس از کشیدن، تصویر به دوست (های) تان فرستاده می شود. همچنین می توانید با قرار دادن یک بعد دیگر، و مقداری زمان این امکان را بدهید تا با دیدن یک ویدئو از حالت کشیدن نقاشی، آن ها حدس بزنند. اگر بتوانند که هر دو امتیاز می گیرید. و باید انقدر تکرار کند تا بتواند حدس بزند، هر چقدر بیشتر اشتباه حدس بزند، شما بیشتر امتیاز می گیرید (سکه).

سکه ها

سکه ها یک نوع ارز در داخل خود بازی هستند که با جمع آوری هر چه بیشتر آن ها می توانید رنگ های بیشتری را برای نقاشی در اختیار بگیرید و آن ها را به اصطلاح آپگرید کنید و دقیقا به همان اندازه که می توانید تعداد کلمه هایتان را افزایش دهید. بدون آپگرید تمامی کلمات مشابه یکدیگرند.

نشان ها

با کامل کردن تسک های مختلف در بازی می توانید مدال دریافت کنید. خیلی از آن ها مثل آب خوردن است، مثلا از شما می خواهد تا کلمات را عینا نمایش دهید و دوستانتان با پر کردن فوری، موجب امتیاز گرفتن هر دو طرف شوند.

تنظیمات

گزینه های مختلفی در بخش تنظیمات وجود دارد؛ مثل تنظیمات صدا، اطلاع رسانی ها، حساب کاربری بازی و … .

در هر صورت، خیلی قدرتمند نیست و در بازی تغییرات زیاد را ایفا نمی کند.

نصب

نصب آن بسیار ساده است. کافی است در فروشگاه مخصوص سیستم عامل خود عبارت “draw something” را تایپ کنید. و منتظر آمدن “Draw Free” باشید. البته قبل از آمدن خود دانلود، کلی راهنمایی و بررسی می بینید که خیلی آزار دهنده است. اگر هم مطمئن یا بلد نیستید که چگونه برنامه را و از کجا دانلود کنید از این لینک برای اندروید و از این لینک برای آی او اس استفاده کنید.

نتیجه گیری

در نگاه اول، دراو سامتینگ یک برنامه خیلی هیجان انگیز برای هدر دادن عمر است، اما با کمی دقت در میابید که بازی با دوستان به تعداد کافی خیلی هم جالب و مفید است. یکی از نکات منفی که خیلی آزارم می دهد، تعداد زیاد تبلیغاتش است (بالاخره منبع درآمد Zynga کجاست؟) ، البته کمی هم مضحک است.

حال اگر به بازی دقت کنید این ها را اصلا نگاه هم نمی کنید!

آیا تا به حال دراو سامتینگ (چیزی بکشید) یا مشابه آن را دیده بودید؟ اگر بازی های مشابه آن را می دانید، خوب بگوئید ما هم بدانیم! آخر شما چه جوری کاربرانی هستید که نظر هم نمی گزارید؟

موفق باشید

 منبع: MakeUseOf

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *