Quick Launch : برنامه قفل صفحه نمایش اندروید به همراه ویجت ها و اطلاع رسانی ها به سبک آیفون

Quick Launch : برنامه قفل صفحه نمایش اندروید به همراه ویجت ها و اطلاع رسانی ها به سبک آیفون
  • 1391/8/24
  • مژگان فنائی
  • 2

به فهرست همواره در حال گسترش برنامه های جایگزین قفل صفحه نمایش اندروید، Quick Launch اضافه شده است، که به نظر می رسد همانند یک قفل صفحه ساده به سبک حلقه با یک نوار جستجو در نگاه نخست باشد، اما در واقعیت، بسیار قابل تنظیم تر از گزینه هایی که تاکنون امتحان کرده ایم، است. به عنوان مثال، به شما اجازه گذاشتن ویجت های برنامه های مورد علاقه درست بر روی صفحه قفل شده خودش را می دهد، و اطلاعیه های صفحه قفل شده به سبک iOS برای تماس های از دست رفته و پیام های متنی خوانده نشده را نشان می دهد. کشویی در پایین به شما اجازه تغییر وضعیت میان نمایه های صوتی، تنها با کشیدن با انگشت را می دهد. مورد آخر و اما مهم، با کشویی باز کردن حلقه قفل به مناطق خاصی بر روی صفحه قفل شده، می توانید به طور مستقیم به برنامه دوربین، قفل را باز کرده یا مخاطبین و برنامه های اخیر را مشاهده کرده و با آنها در تعامل باشید.

Quick Launch از کتابخانه تم های (theme) آنلاین خود برخوردار است، جایی که تم ها پوسته های مختلف و تصاویر پس زمینه را به رُخ می کشند. شما می توانید، البته، یک پس زمینه قفل صفحه سفارشی را از حافظه محلی نیز انتخاب نمایید. Quick Launch کاملا بر مبنای مفهوم کشوی شعاعی برای باز کردن قفل است، که به همراه ذخیره و ROM های اندروید سفارشی می آید. هرچند، تفاوت در تغییرات بصری ناچیز، و مهمتر از همه، حالت های باز کردن قفل به طور مستقیم که این برنامه پشتیبانی می کند، نهفته است.

به عنوان مثال، کشیدن حلقه باز کردن قفل به سوی نماد (آیکون) قفل به طور معمول قفل دستگاه را باز می کند، اما شناوری (hover) بر فراز نماد گفته شده به مدت طولانی تر، و میانبر ها به سوی پنج برنامه مورد استفاده اخیر آشکار خواهد شد. سپس شما می توانید قفل را به سوی یکی از این برنامه ها با کشیدن و رها کردن حلقه بر فراز آنها، باز کنید.

به همین ترتیب، کشیدن حلقه به سوی نماد تلفن به طور مستقیم به سوی برنامه شماره گیر، قفل را باز می کند، در حالی که شناوری بر فراز این نماد، پنج مخاطبی را که به تازگی با آنها در تماس بوده اید را نشان می دهد. با کشیدن حلقه به سوی یکی از این مخاطبین، می توانید به طور مستقیم تماس ها را به شماره تلفن های خاص آنها اختصاص دهید.

هرگاه یک تماس از دست رفته یا یک پیام متنی جدید وجود داشته باشد، ویجت قفل صفحه (در صورت وجود) با یک اطلاع رسانی به سبک  iOS جایگزین می گردد. کشیدن نماد تماس یا متن بر روی اطلاع رسانی به سمت راست به شما اجازه می دهد به سرعت تماس بگیرید یا به مخاطب به ترتیب پاسخ دهید.

از رابط کاربری اصلی برنامه، شما می توانید یک تم جدید را دانلود و اجرا کنید، ویجتی که مایل به گذاشتن آن بر روی صفحه قفل شده هستید را انتخاب کنید، یک پس زمینه سفارشی را برگزینید، و قفل صفحه نمایش آن را به روشن و خاموش تغییر دهید.

چند مورد قابل توجه که خلاف این برنامه ی تا حدودی امیدوار کننده، می باشند فقدان پشتیبانی برای تغییر اقلام حلقه، تأخیر گاه به گاه در باز کردن قفل، ناتوانی در نمایش اطلاعیه ها برای ایمیل ها و دیگر برنامه ها، و عدم پشتیبانی برای تغییر و جابجایی سیستم توان (power) هستند. در مجموع، هنوز، نقاط مثبت Quick Launch بیش از نقاط منفی آن است.

بهترین چیز در مورد این برنامه، رایگان و فاقد تبلیغات بودن آن است. شما می توانید Quick Launch را از فروشگاه Google Play از طریق پیوند ارائه شده زیر دریافت نمایید.

Download Quick Launch For Android

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    من نتونستم این برنامه رو دانلود کنم
    میتونین منو راهنمایی کنید تا از گوگل پلی برنامه دانلود کنم؟
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *