رترو، ردیتِ جدید

رترو، ردیتِ جدید
  • 1391/8/28
  • مهيار سوري
  • 0

مرور وب در ویندوز 8 با ردیت لذت بخش است، ویندوز استور مانند دیگر فروشگاه ها دوباره یک اپ دیگر را رونمایی کرده. رترو (/r/etro) بی شک در طراحی و سادگی بی نظیر است. این اپ تواناییِ مدیریت سابردیت ها، نظرات، نوشته ها، پسندیده ها، ناپسندیده ها و … که توسط خودتان یا دیگران به اشتراک گزاشته می شوند را می دهد؛ چیزی که شبیه دیگر اپ ها هم هست و می توانید همه چیز را جا به جا کنید و به راست/چپ بکشید، همچنین برای جستجو در سابردیت ها نیازی نیست که حتما وارد شده باشید.

نکند هنوز هم درگیرید؟ می پرسید درگیر چی؟ خوب درگیر نصب برنامه ها! باشه قبول! برای نصب دکمه های Win+Q را همزمان فشار بدهید و الان نام برنامه را وارد کنید. برای دفعه بعد یادتان می ماند؟ انشاءالله! حال بر روی برنامه کلیک و آماده دانلود شوید.

پس از نصب با باز شدن متوجه رابط کاربری خوب برنامه می شوید. به طور پیشفرض چند سابردیت پیشفرض در صفحه اصلی نشان داده می شود؛ صفحه اصلی، تصاویر، خنده دار، سیاسی، بازی، پرسش از ردیت، اخبار جهان و … . البته کار خاصی هم نکرده! هر برنامه جدیدی دارای Ul جدید و مدرن است. می توانید به راست و چپ بروید و بخش ها را با توجه به سلیقه تان تنظیم کنید. همانطور که گفتم نیاز نیست تا حتما وارد شوید اما حتما، نیاز دارید تا از تمامی امکانات استفاده کنید. برای عضویت بر روی دکمه ورود از سمت بالا و راست استفاده کنید.

حال نام کاربری و گذرواژه تان را وارد کرده و وارد شوید. با تیک زدن “Remember my credentials” دیگر نیازی به ورود مجدد نیست (اطلاعات نگاه داری می شود).

پس از دسترسی، پست های مربوط در سمت چپ ظاهر می شود، همچنین مجموع نظرات نوشته را برایتان به نمایش می گزارد. اگر می خواهید نظر بگزارید باید وارد شوید، با کلیک کردن بر روی یک پست مطالب مرتبط را هم در سمت راست می بینید.

علاوه بر این، بر روی نظرات کلیک کنید و ببینید دیگران راجع بهتان چه فکر می کنند و برای پاسخ به دیگران روی دکمه ریپلای کلیک کنید. دقت کنید اگر خواستید به پست بعدی بپرید، لازم نیست به صفحه اصلی برگردید تنها کافی است بر روی دکمه کوچک پست بعدی و قبلی کلیک کنید. با کلیک بر هر کجای برنامه یک منوی ناوبری در پائین نشان می دهد که شامل دکمه های آپ و داون (لایک/دیسلایک)، باز کردن در مرورگر، ذخیره، مخفی سازی، رفتن به سابردیت، پین کردن (چسباندن) سابردیت، بارگزاری مجدد سابردیت و بازگشت به خانه اصلی می شود.

برای دسترسی به صفحه تنظیمات برنامه، بر روی گزینه تنظیمات نوار چارمز کلیک و دوباره بر روی دکمه تنظیمات کلیک کنید.

پایه، ساده و ظریف؛ این ها سه کلمه برای معرفی کوتاه رترو اند، اگر چه شاید رد هاب شاید بهترین پوشش دهنده ردیت باشد اما ردیت گزینه دوم در کل، و گزینه اول برای ویندوز 8 است! این برنامه برای هر دو سیستم 32-64 بیت ویندوز به خوبی عمل می کند.

منبع: Addictive Tips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *