بررسی تخصصی الترابوک توشیبا Satellite U845W

بررسی تخصصی الترابوک توشیبا  Satellite U845W
  • 1391/10/22
  • مبين
  • 2

الترابوک توشیبا Satellite U845W چند ماه پیش معرفی شد و تقریبا همانند مدل مشابه خود یعنی Satellite U840W نیز می باشد.  نسبت ابعاد صفحه نمایش این الترابوک ۲۱:۹ می باشد و وضوح آن ۱۷۹۲ در ۷۶۸ پیکسل است. امروز در گویا آی تی به بررسی کامل این الترابوک می پردازیم.

طراحی صنعتی

الترابوک Satellite U845W طراحی خارق العاده ای دارد و تقریب تمامی استانداردها در آن رعایت شده است. از صفحه کلید گرفته تا صفحه نمایش از نظر طراحی هیچ عیبی ندارند. قسمت پشتی آن از دو لایه طراحی شده است لایه زیرین دارای یک روکش پلاستیکی است و لایه بالای از جنس آلومنیوم می باشد.

صفحه کلید

کیبورد یا صفحه کلید در الترابوک ها از اهمیت خاصی برخوردار است. چراکه باید به گونه باشد که کاربر در زمان استفاده از آن احساس خستگی نکند. در این الترابوک اندازه کلید های صفحه کلید نسبت به نسخه قبلی کوچک تر و راحت شده است و همین طور فاصله بین کلیدها رعایت شده است علاوه بر این سرعت تایپ با آن مناسب و معقول است.

الترابوک Satellite U845W دارای دو پورت USB 3.0 در سمت راست,یک پورت HDMI، در سمت چپ پورت های جانبی از قبیل فیش میکروفون و هدفون، و جایی برای اتصال برق وجود دارد. داشتن دو پورت USB 3.0 در یک الترابوک برای آن امتیاز بزرگی است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این الترابوک دارای رزولوشن 1792×768 پیکسل می باشد که حدود 426 پیکسل افقی آن اضافی است. ثفحه نمایش آن می تواند به خوبی ویدئو های 1080P را در اندازه واقعی نشان دهد. علاوه بر این نسبت به نسخه قبل یعنی  Satellite U840W کیفیت بهتری دارد.

قدرت الترابوک U845W توسط پردازنده Core i5 تامین می شود. همچنین دارای هاردیسک یا دیسک سخت 500 گیگابایتی است. اگر چه پردازنده آن به اندازه الترابوک های بازار قوی نیست و نمی تواند با آن ها به رقابت بپردازد اما با مشخصاتی که دارد می تواند طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

باتری آن 640 میلی آمپری است که برای پخش کردن ویدئو های 1080p و صفحه نمایش با کیفیت رقم نسبتا خوبی است. الترابوک U845W دربرابر دیگر الترابوک ها بسیار ضعبف است و همچنین دارای نقص هایی هم هست اما در کل نسبت به نسخه قبلی خود قدرتمندتر و سریع تر است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. آقا بازم مرسی بابت این پست های خوبتون
    میشه لطف کنین و آموزش پرتابل کردن نرم افزار ها رو در ویندوز 7 هم بذارید که دیگه هیچی سایتتون کم نداشته باشه؟
    مرسی

  2. سلام
    شما احتمالا تعریف درستی از “بررسی تخصصی” ندارید. بررسی تخصصی تمام سوال های کوچیک و بزرگ خریدار رو در خصوص یک محصول پاسخ میده. درصورتی که در این پست صرفا به مشخصات کلیدی و برخی از نقاط قوت و ضعف این محصول اشاره شده.
    جدای از اینکه منبعی برای این نقد ذکر نشده، در حالی که مشخصا خود شما به این محصول دسترسی نداشتید.
    کاش هدفتون رو از این کار بیان می کردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *