خرید آنلاین آنتی ویروس با سایسک

خرید آنلاین آنتی ویروس با سایسک
  • 1392/4/29
  • علیرضا
  • 7

1

می دانیم که در ایران قانونی به نام کپی رایت وجود ندارد لذا محدودیتی هم در استفاده از نرم افزارهای کرک شده وجود ندارد. ولی با این وجود می بینیم که فروش محصولات اصلی و اورجینال آنتی ویروس و نیز بعضا ویندوز طرفداران بسیاری دارد. تمام ادارات، شرکت ها و ارگان ها از آنتی ویروس های اصلی و اورجینال استفاده می کنند. حتی یک کاربر حرفه هم نمی بینید که بر روی کامپیوتر خود آنتی ویروس غیر اصلی استفاده کرده باشد. به نظرتان جواب این مساله چیست؟ چرا زمانی که می توانیم از آنتی ویروس های کرک شده استفاده کنیم برای خرید لایسنس هزینه می کنیم؟

جواب ساده است. به این سوال فکر کنید. اگر شرکت هایی که آنتی ویروس تولید می کنند و آوازه تامین امنیت در دنیای دیجیتال را دارند در صورتی که نتوانند امنیت خودشان را تامین کنند دیگر چه امنیتی باقی خواهد ماند؟

واقعیت این است که تقریبا آنتی ویروس کرک شده ای وجود ندارد و اکثر آنتی ویروس هایی که کرک شده هستند در واقع کرک آنها به دست خود شرکت تولید کننده آنتی ویروس تولید شده است. این کرک ها برای تبلیغات استفاده می شوند و آپدیت های خود را از سرور مخصوص محصولات کرک شده دریافت می کنند. در این سرور ها آپدیت های قدیمی تر با سطح حفاظت بسیار پایین تر ارائه می شوند.

شاید هم زمان هایی پیش آمده باشد که آنتی ویروس کرک شده شما به یکباره غیرفعال شده و از کار بیافتد. این زمانی است که تعداد و اندازه آنتی ویروس های کرک شده از حد گذشته و شرکت تولید کننده آنتی ویروس لایسنس آن درصدی که اضافه تر هستند را غیر فعال می کند.

تجربه استفاده از آنتی ویروس های اورجینال برای بسیاری از خریداران آنچنان شیرین بوده است که به هیچ وجه ممکن دیگر حاضر به استفاده از آنتی ویروس های غیر اصلی نمی باشند.

معرفی سایسک

2

نام سایسک ترکیبی از دو کلمه Cyber Security می باشد. درحال حاضر از زمان تولد سایسک کمتر از یکسال می گذرد ولی با این وجود به  سرعت جای خود را در میان کاربران باز کرده است و بسیاری از افراد علاقه مند به استفاده از خدمات و محصولات این وب سایت می باشند.

در چند صفحه ای که از این سایت را مرور کردم متوجه شدم که سایسک تنها یک فروشگاه محصولات آنتی ویروس نیست. بلکه سعی دارد تا بینش و دید کاربران و مشتریان خودش را بالا ببرد. در این سایت آخرین گزارش های آزمایشگاه های AV-Comparatives که یکی از معتبر ترین آزمایشگاه های تست و ارزیابی محصولات آنتی ویروس است ترجمه می شوند و با ریز جزئیات به اطلاع کاربران می رسد. تا کنون در ایران هیچ سایتی چنین خدماتی ارائه نداده و اکثرا به خلاصه ای از گزارش و یا حتی به اقدام به انتشار آمار های دروغ کرده اند. ولی سایسک کاملا بی طرف است و آنچه در واقعیت باشد را بیان می کند.

علاوه بر این گزارش ها مطالبی در مورد نکات امنیتی و… وجود دارد که بسیار آموزنده است.

همان طور که در یکی از مقالات گفته شده بود تامین امنیت به کمک آنتی ویروس تا حد و میزان خاصی قابل تامین است ولی مقداری از آن مواردی است که کاربر ملزم به رعایت آنها می باشد. سایسک همواره این مطالب را به کاربران خود گوش زد می کند تا بتوانند امنیت و آرامش را به معنای واقعی تجربه کنند.

3

فروشگاه سایسک دارای بیش از ۷۰ محصول متنوع از ۷ برند معروف شامل آویرا، کسپرسکی، ایست، بولگارد، نورتون، بیت دیفندر و مایکروسافت است که می توانید از بین آنها یکی را بر حسب نیاز برای سیستم خود انتخاب کنید.

مورد دیگری که به چشم آمد این بود که قیمت های آنتی ویروس های فروشگاه سایسک نسبت به بازار و فروشگاه ها بسیار ارزان تر و نسبت به بعضی از فروشگاه های آنلاین گرانتر بود. پس از آنکه جویای این موضوع شدیم به این نتیجه رسیدیم که آنتی ویروس های فروشگاه سایسک همگی از نوع ریتیل می باشند (همان نوعی که در بازار نیز می باشد) ولی بعضی از فروشگاه های آنلاین لایسنس های از نوع OEM را به فروش می رسانند که دارای محدودیت ها و کیفیت پایین تری هستند.جهت اطلاع بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

در پایان پیشنهاد می کنیم که حتما از وب سایت سایسک بازدید داشته باشید و سایسک را با سایر وب سایت های فعال در این زمینه مقایسه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. البته لینکش رو نزاشتین تو متن باید یه سرچی بکنیم خودمون 😀
    قیمت هاشم خیلی گرون تر از بقیه جاها هست 🙁

    1. سلام سجاد عزیز.
      لینک داخل متن هست. البته یه مشکلی توی طراحی سایت وجود داره که لینک ها رو مثل بقیه متون نشون میده. من الان لینک رو پررنگ تر کردم.
      ممنون از تذکرت.
      موفق باشی…..

  2. ببینید قیمت هاش قیمت لایسنس های ریتیل هست
    بقیه سایت ها لایسنس های OEM می فروشند که هیچ دردی هم نمی خوره. مزخرفند
    من یه اینترنت سکوریتی آویرا ازش خریدم. بیرون 70 تومنه نشستم تو خونه خریدم 56 تومن
    پی بهتر از این می خوام

  3. مطلب مفیدی بود
    همین خرید سخت در ایرانه که اکثر کاربران رو به استفاده غیر قانونی و کرک شده ی آنتی ویروس ها میکشونه
    ممنون

  4. سلام، عجیبه که شما ناخواسته تبلیغ مشتی کلاهبردار را میکنید. کمی درباره این افراد تحقیق کنید. اینها یک مشت کلاهبردار هستند که در نبود منبع معتبر و موثق اقدام به فروش لایسنسهای بعضا سرقتی مینمایند. مستندات این موضوع را از پلیس فتا جویا شوید.

    1. با سلام و احترام؛

      پلیس فتا و کمیته فیلترینگ در صورتی که حرفهای شما صحت داشته باشد به ما اعلام خواهند کرد که تبلیغ سایت مربوطه را حذف نماییم.

      تا آن زمان ما از لحاظ قانونی و شرعی نمی توانیم تبلیغی را که هزینه آن پرداخت شده حذف نماییم.

      موفق باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *