سامسونگ نسخه جدیدی از S Band را عرضه می کند

سامسونگ نسخه جدیدی از S Band را عرضه می کند
  • 1392/12/25
  • بهراد جاود
  • 0

شاید سامسونگ هنوز یک دیوایس پوشیدنی دیگر در مجموعه محصولات خود داشته باشد.

آنطور که SamMobile روز جمعه گزارش داده، این غول کره ای قرار است یک نسخه به روز شده از ردیاب S Band را به عنوان یک ابزار جانبی برای سردم دار تلفن های هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس ۵ عرضه کند. این وبلاگ که به خوبی اخبار شرکت سامسونگ را دنبال می کند عکس هایی از S Band جدید به اشتراک گذاشته که نه نشانی از تاریخ انتشار این محصول در آن دیده می شود و نه از قیمت محصول حرفی در آن به میان آمده.

S Band

این تصاویر حاکی از یک S Band جدید از سامسونگ هستند

عکس از: SamMobile

به گزارش SamMobile، این S Band هیچ صفحه نمایشی دارد درست مثل Nike Fuelband و باقی ردیاب های سلامت موجود در بازار. این محصول قادر است فعالیت های کاربر، کالری های سوزانده شده و چرخه های خواب را دنبال کند، علاوه بر این توانایی دریافت اعلان های ساده تماس ها و پیام ها را هم دارد. این مچ بند همچنین دارای بندهای قابل تعویض به رنگ های سفید، زرد، نارنجی و خاکستری نیز می باشد.

با اینکه SamMobile این مچ بند را نسخه به روز شده S Band می خواند اما در عکس هایی که از این محصول منتشر شده هیچ اثری از نام رسمی آن دیده نمی شود. اگر سامسونگ همان استراتژی خودش در نام گذاری را ادامه دهد این احتمال وجود دارد که در نام این مچ بند یک Gear گنجانده شود.

سامسونگ سال گذشته در رویداد انتشار گلکسی اس ۴ از یک S Band هم رونمایی کرد ولی این S Band هیچ وقت به بازار راه نیافت. در عوض سامسونگ در ماه سپتامبر ساعت هوشمند گلکسی Gear را معرفی کرد. سپس در ماه گذشته میلادی از نسخه به روز شده ساعت هوشمند Gear با طراحی سخت افزاری جدیدتر و مجهز به سیستم عامل متن باز خودش یعنی تایزن ( به جای اندروید ) پرده برداری نمود. در کنار همین ساعت هوشمند Gear 2، سامسونگ تصمیم دارد در هفته های آتی ساعت هوشمند Gear 2 Neo و مچ بند Gear Fit را هم عرضه کند.

برای خود سامسونگ اما، این محصولات پوشیدنی محصولات متفرقه به حساب نمی آیند؛ بلکه حتی تغییر مهمی در جایگاه این شرکت در دنیای تکنولوژی ایجاد می کنند. شرکتی که مدت ها فناوری های روز را که توسط شرکت های دیگر ابداع می شدند دنبال می کرد و آنها را در محصولات خود به کار می برد و حتی آنها را ارتقا نیز می داد، با خط تولید محصولات پوشیدنی اش در حال زیر پا گذاشتن رسم و رسوم خود است و اینبار جرات پیدا کرده خودش جزو اولین هایی باشد که در یک مسیر جدید قدم می گذارند. عرضه انواع و اقسام دیوایس های پوشیدنی با تنوع بسیار را می توان در راستای همان استراتژی دیرین این شرکت دانست که همان عرضه پر تعداد دیوایس های متنوع است تا اینکه یکی از این محصولات با استقبال فراوان مواجه شود.

مرجع: CNet.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *