تصویر احتمالی از نکسوس 8 گوگل

تصویر احتمالی از نکسوس 8 گوگل
  • 1393/3/6
  • سهیل دارائی
  • 0

در چند ماه گذشته، شایعات بی شماری در رابطه با محصول جدید گوگل، یعنی نکسوس 8 شنیده شد. بر اساس برخی شایعات، گوگل به صورت جدی بر روی پروژه نکسوس 8 مشغول کار است و به زودی تبلتی 8.9 اینچی به بازار عرضه می نماید. گفتنی است که گوگل در ساخت این تبلت 8.9 اینچی دیگر از ایسوس کمک نگرفته است و این بار به سراغ برند تایوانی اچ تی سی رفته است.

جالب است بدانید که در صفحه اصلی وب سایت کنفرانس  I/O گوگل، تصویری از تبلتی بی نام و نشان قرار داده شده است. از روی تصویر موجود می توان به این نکته پی برد که تبلت مذکور احتمالا یک تبلت رده بالا خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید، کنفرانس های  I/O قبلی گوگل پیش از این نیز با معرفی محصولات گوگلی خبرساز شده بود. حال با توجه به سابقه گوگل، می توان انتظار داشت که کنفرانس امسال  I/O گوگل همه را شگفت زده کند و گوگل از محصول جدید خود رونمایی کند.

Capture

در تصویری که مشاهده می کنید، حدس زدن مشخصات نکسوس 8 گوگل کاری بسیار دشوار است اما آن چه که واضح است، وجود یک اسپیکر در بخش جلویی این تبلت نوظهور است.با توجه به وجود حاشیه ضخیم در قسمت پایین این تبلت، می توان اذعان کرد که این تبلت نوظهور آن طور که باید و شاید کوچک و نازک نمی باشد بنابراین گوگل در هنگام فروش آن نمی تواند روی این ویژگی مانور تبلیغاتی دهد.

طبق شایعات، نکسوس 8 گوگل مجهز به سخت افزار بسیار قدرت مندی خواهد بود اما اگر وارد بحث قیمت گذاری این نکسوس نوظهور شویم، با توجه به سابقه قیمت های مقرون به صرفه سری نکسوس گوگل، احتمال می رود این تبلت 8.9 اینچی نیز دارای قیمت تمام شده مناسبی باشد.حال باید تا 25 ماه ژوئن میلادی به انتظار نشست و منتظر رونمایی از این تبلت نوظهور ماند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *