Chorme Beta 37 با طراحی و امکانات جدید برای اندورید+ لینک دانلود

Chorme Beta 37 با طراحی و امکانات جدید برای اندورید+ لینک دانلود
  • 1393/5/3
  • پرهام مارزلو
  • 1

همانطور که می‌دانید زمان زیادی به انتشار نسخه‌ی نهایی سیستم عامل Android L نمانده است و کاربران زیادی منتظر رسیدن آن بر روی اسمارت‌فون‌های خود می‌باشد. در این میان شرکت گوگل با انتشار نسخه‌های آزمایشی مرورگر کروم، سعی می‌کند هرگونه اشکال و ایرادی را برطرف کند و در نهایت یک مرورگر کامل و عالی از هر لحاظ را برای سیستم عامل جدید خود قرار دهد.

امروز نیز نسخه‌ی آزمایشی Chorme Beta به ورژن 37 آپدیت شد و خوشبختانه تغییرات خوبی را نیز داشته است. از جمله این تغییرات می‌توان به رابط کاربری با طراحی زیباتر، امکان لاگین همیشگی در اکانت گوگل و سرعت بالاتر مرورگر اشاره کرد. در ادامه به بررسی امکانات این نسخه می‌پردازیم و در نهایت لینک دانلود آن را نیز می‌توانید در اختیار داشته باشید.

Chrome-37-Beta-article-header-1همانطور که گفته شد، تغییرات زیادی را در این نسخه می‌توان یافت اما به نظر من این برنامه با نسخه‌ی نهایی خود هنوز فاصله‌ی بسیاری دارد. اگر بر روی گوشی خود مرورگر کروم داشته باشید و حالا بر روی آن نسخه‌ی آزمایشی را نصب کنید تفاوت‌های بسیاری را در بین آن‌ها می بابید.

در نگاه اول، نسخه‌ی آزمایشی سرعت پیشتری دارد و از عملکرد بهتری برخوردار است. پس از دریافت و نصب برنامه ابتدا می‌توانید وارد اکانت گوگل خود شوید.

Screenshot_2014-07-25-13-15-08طراحی و رابط کاربری مروگر یک تغییر خوب است و اگر چه هنوز نمی‌توان آن را به عنوان طرح نهایی قبول کرد اما در مقایسه به مرورگر کروم فعلی اندورید بسیار بهتر است. آیکون برنامه نیز جمع و جورتر و زیباتر شده است. همچنین تم تاریک مخصوص حالت‌های تایپ و ایجاد صفحه جدید نیز بخشی از این تغییرات می‌باشد.

nexusae0_material_thumbنحوه‌ی ورود و یا همان لاگین به اکانت گوگل نیز حرفه‌ای‌تر و بهتر شده است؛ کاربر تنها با یک بار ورود به اکانتش دیگر نیازی به انجام اینکار ندارد. این حالت فقط برای گوگل نیست بلکه شامل دیگر اکانت‌های شما نیز می‌باشد.

البته بسیاری از بخش‌ها نیز در این آپدیت دست نخورده باقی مانده اند که از جمله‌ آن‌ها منوی تنظیمات می‌باشد. به این بخش هیچ گزینه‌ای اضافه و یا کم نشده است و با ورژن قبلی تفاوت خاصی ندارد.

Screenshot_2014-07-25-13-17-12من پس از نصب این نسخه٬ مرورگر اصلی کروم گوشی را کنار گذاشته‌ام و فقط از نسخه آزمایشی استفاده می‌کنم. دلیل این کارم نیاز به سرعت است. به نظر من سرعت این برنامه و عملکرد آن بسیار بهتر از قبل شده است و به همه‌ی کاربران اندرویدی نیز پیشنهاد می‌کنم حتما از این برنامه استفاده کنند.

تغییرات در یک نگاه:

* حالت تاریک در بخش‌های خاص مثل زمان تایپ کردن
* طراحی جدید و متفاوت
* لاگ‌این همیشگی و بهتر
* برطرف شدن بسیاری از نواقص
و…

nexusae0_2014-07-24-18.06.52

برای دریافت فایل APK  برنامه Chorme Beta ورژن 37 که توسط شرکت گوگل منتشر شده است می توانید از لینک‌های غیر مستقیم زیر استفاده کنید: (حجم برنامه 28 مگابایت می‌باشد)

نام:com.chrome.beta-37.0.2062.39.apk
ورژن:37.0.2062.39
(قابل استفاده در اندروید 4.0 به بالا)

لینک دانلود غیر مستقیم برنامه از مدیافایر

لینک دانلود غیر مستقیم برنامه از AndroidFilehost (این لینک پیشنهاد می‌شود)

لینک دانلود غیر مستقیم برنامه از ZippyShare

لینک دانلود غیر مستقیم برنامه از MeGA

لینک منبع مطلب

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: Chorme Beta 37 با طراحی و امکانات جدید برای اندورید+ لینک دانلود | گروه نرم افزاری پرشین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *