OnePlus هم ساعت مچی هوشمند تولید کرد! OneWatch در راه است

OnePlus هم ساعت مچی هوشمند تولید کرد! OneWatch در راه است
  • 1393/5/10
  • سهیل دارائی
  • 0

شاید بتوان اذعان داشت که محصولات برند “OnePlus” نسبت به دیگر برندهای مطرح بازار کمتر شناخته شده به نظر می رسند اما این برند چینی در این مدتی که سپری شده است توانسته است روند رو به رشدی را طی نماید.

این برند چینی بعد از آن که پرچمدار قدرتمند خود را (که حتی لقب “flagship killer” -قاتل پرچمداران- را نیز به آن داده بودند!)  یعنی اسمارت فون OnePlus One عرضه نمود به صرافت ساخت نخستین ساعت هوشمند خود افتاده است.

گمانه زنی ها بر این است که نام این ساعت هوشمند نوظهور، “OneWatch” باشد.اخیرا طرح های اولیه OneWatch و تصاویری از شمای کلی آن در پایگاه های گوناگون اینترنتی فاش شده است که با یک نگاه ساده می توان زیبایی طراحی این ساعت هوشمند را درک کرد.

Capture

اگر ساعت هوشمند Moto 360 را به یاد داشته باشید، با مشاهده تصاویر فاش شده از OneWatch متوجه خواهید شد که این ساعت هوشمند نیز همانند Moto 360، دارای صفحه نمایش دایره ای شکل OLED است.

زیبایی طراحی این ساعت هوشمند را شیشه محافظ مخصوص یاقوت کبود، حاشیه فلزی و بند چرمی تکمیل می کند.شنیده ها حاکی از آن است که داخل بند چرمی OneWatch، باتری منحنی شکلی استادانه جای گرفته است که قابلیت شارژ بی سیم را نیز به همراه دارد.

OneWatch در قیاس با Moto 360 از سایز کوچکتری برخوردار است و به نظر می رسد که این ساعت هوشمند نوظهور حتی از دیگر ابزارهای پوشیدنی اندرویدی نیز کوچک تر باشد، بدون شک این خبر به کامِ طرفداران ساعت های سایز کوچک خوش خواهد آمد.البته این نکته را نیز باید متذکر شویم که هنوز از سیستم عامل این ساعت هوشمند اطلاعاتی به دست نیامده است و اندرویدی بودن آن تا به حال اثبات نشده است.

Capture

گمانه زنی ها بر این است که این ساعت هوشمند نوظهور “Android Wear” نباشد و به احتمال فراوان باید منتظر رام اندرویدی ساخته شده توسط OnePlus بر روی آن بود، چرا که رد پای همکاری این برند با تیم Cyanogen نیز به چشم خورده است.

در انتها باید خاطر نشان شویم که تا به حال هیچ اطلاعات موثقی از نحوه قیمت گذاری و تاریخ رسمی عرضه OneWatch به دست نیامده است ولی احتمال می رود اگر این ساعت هوشمند در مراحل پیشرفته ساخت باشد، رونمایی از آن خیلی زود اتفاق افتد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *