شایعه : OnePlus بعدی در سایز های مختلف صفحه نمایش + مشخصات احتمالی

شایعه :  OnePlus بعدی در سایز های مختلف صفحه نمایش + مشخصات احتمالی
  • 1393/10/26
  • وحید
  • 0

یکی از گوشی هایی که در سال 2014 در مورد آن بسیار صحبت شد و به نوعی شاهکار در نوع خودش بود OnePlus One بود کمپانی OnePlus اعلام کرده که تلفن هوشمند بعدی این شرکت قیمت پایینی دارد و در عین حال بهتر است و هم چنین ممکن است سیانوژن را خارج از چهار چوب اجرا کند OnePlus One دارای پردازنده اسنپدراگون 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت رم می باشد و یک باتری 3100 میلی آمپر ساعتی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی سخت افزار این گوشی را تکمیل می کند این کمپانی کوچک برای فروش گوشی هایش از طریق دعوت نامه و به روش بازاریابی گرسنه عمل کرد و برای فروش گوشی هایش دعوت نامه می فرستاد این شرکت برای دعوت نامه هایش مسابقات زیادی را راه انداخت.

خب از بحث اصلی مطلب دور نشویم و به حرف های کلیشه ای نپردازیم مشخصات احتمالی وان پلاس دو که لو رفته اند عبارتند از صفحه نمایش 5.5 اینچ QHD که البته این که از چه نوعی باشد  شاید LCD ؟ یا شاید AMOLED ؟ یا شاید یک صفحه نمایش خمیده ؟ ما هم نمی دانیم !! پردازنده در نهایت این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 810 به همراه 4 گیگابایت رم . و در نهایت یک باتری 330 میلی آمپری احتمالا گوشی شما را تغذیه می کند که از نظر اعداد و ارقام تا به اینجا خوب است.

شایعات دیگری نیز وجود دارد از احتمال این که وان پلاس از یک نسخه نازک تر و کوچک تر پرچمدار خود رونمایی کند باید منتظر ماند و دید با ما در گویا آی تی همراه باشید تا اخبار تکمیلی این گوشی را در آینده برای شما منتشر کنیم

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *