ورزش نگار؛ از رسیدن کره به فینال تا اظهار نظر برخی از افراد تیم ملی فوتبال

ورزش نگار؛ از رسیدن کره به فینال تا اظهار نظر برخی از افراد تیم ملی فوتبال
  • 1393/11/6
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.


 

کره جنوبی با دو گل به فینال رسید

۱۳۹۳۱۱۰۶۰۰۰۴۶۰_PhotoA

بازی های فوتبال رقابت های جام ملت های آسیا دیگر به لحظات پایانی خود نزدیک تر می شود و به اوج خود می رسد. تیم ملی فوتبال کره جنوبی هم توانست در این رقابت ها خوب عمل نماید. در بازی نیمه نهایی این تیم با تیم عراق، کره توانست با دو گل از حریف پیش بیفتد و در همان ۹۰ دقیقه قانونی بازی، کار را تمام کند. حالا کره عملا به فینال رقابت ها رسیده. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

انتقاد شدید سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از برنامه ریزی لیگ

۸۳۱۷_۶

ظاهرا برنامه ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران چندان به مزاق سرخ پوشان خوش نیامده و تیم پرسپولیس رسما اعتراض خود را نسبت به برنامه ریزی های سازمان یاد شده اعلام کرد. در این بیانیه با بر شمردن برنامه فشرده سرخپوشان در طول نیم فصل باقیمانده لیگ مواردی از فشرده بودن بیش از حد بزای های این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

شرط هدایتی برای خرید پرسپولیس/ بدون رضایت مادرم هرگز!

۴۱۵۷۴_۱۰۵

ماجرای خرید پرسپولیس ظاهرا تمامی ندارد. هدایتی با حضور در جمع پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حرفای جدید و البته بسیار جالبی را به زبان آورده است. وی اعلام کرده که برای خرید سهام پیشکسوتان این جلسه را برگزار کرده و قبلا هم اعلام نموده که برای خرید بقیه سهام پرسپولیس آن را در طی ۵ قسط خریداری می کند. وی اعلام کرده که سازمان خصوصی سازی با این تصمیم مخالفت نموده و البته نارضایی مادرش هم در اینکار بسیار مهم است. هدایتی اعلام کرد که حرف مادرم برای من بسیار ارزش دارد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

اولین پیروزی برای بچه های خوب ما / تیم ملی هندبال اولین برد را دشت کرد

iran_r8fo6ckf840a1kqpwdy3akfbt

و اما بشنوید از تیم ملی هندبال ایران که ناکامی های جوانان ما در بازی های جهانی هندبال حسابی حال همه را ناخوش کرده بود. بالاخره طلسم پیروزی شکسته شد و در یک بازی بسیار خوب تیم هندبال کشورمان توانست با نتیجه ۳۲ به ۳۱ از سد تیم ملی شیلی بگذرد. لازم به ذکر است که بازی انجام شده برای کسب مقام های ۲۱ تا ۲۴ است که حالا با این پیروزی باید برای مقام ۲۱ جهانی به مصاف عربستان برویم و این تیم را هم شکست بدهیم. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

پیشنهاد مهد ووشو به بانوی ایرانی

images

پس از سیل خبری ورزش فوتبال بد نیست از سایر رشته ها هم اخباری را خدمت شما خوبان تقدیم کنیم. خیرا یکی از باشگاه های وشو در کشور چین از خانم الهه منصوریان که از قهرمانان کشور در این رشته به شمار می رود دعوت به همکاری نموده است. لازم به ذکر است که حقوق در نظر گرفته شده به افرادی که به این همکاری دعوت شده اند ماهانه ۸ میلیون تومان خواهد بود. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

تیم ملی به تهران رسید/ حرف های کی روش بوی ماندن می دهد

۱۴۰۹۱۶۰۹۵۲۵۸_carlos_queiroz_512x288_isna

بالاخره پس از آن ماجرای اعتراض به رای داود و سه جلسه شورای تصمیم گیری، همانطور که در ورزش نامه دیشب هم به اطلاعتان رساندیم تیم ملی فوتبال کشورمان راهی خانه شد. ساعاتی پیش ملی پوشان و دست اندر کاران تیم وارد خاک ایران شدند. کارلوس کی روش سرمربی تیم فوتبال کشورمان پس از ورود اعلام کرد که از عملکرد کلی تیم راضی بوده و همانطور که قبلا اشاره کرده، در مرحله آماده سازی به مشکل برخورده است. حرفایی هم که از وی به زبان آمده نشان از ماندن او در ایران می دهد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

کفاشیان : کی روش می ماند و برای جام جهانی برنامه می دهد

farhangnews_97973-282752-1413959120

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران، که برای استقبال از ملی پوشان به فرودگاه آمده بود در جمع رسانه ها حاضر شد و اعلام نمود که از عملکرد کی روش راضی است. وی بیان داشته عملکرد کلی تیم فوتبال خوب بوده و کی روش همچنان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ایران باقی خواهد ماند تا برای بازی های جام جهانی آینده برنامه ریزی نماید. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


 

اظهار نظر برخی اعضای تیم ملی در فرودگاه امام ( ره )

۲۴۳۷۷

همانطور که در خلاصه خبرهای قبلی گفتیم تیم ملی فوبتال ایران امروز در ساعت ۱۷:۳۵ به ایران بازگشت. پس از این بازگشت تعدادی از بازیکنان حرفایی زدند که برخی از آنها را به نقل از گویا ورزش در ادامه می خوانیم؛ مارکار آقاجانیان: مردم فوتبال را می فهمند و بهترین قاضی هستند. داور جام را از ما گرفت. / خانزاده: کی روش باید ۱۰ سال در فوتبال ما بماند. ژاپن با آن همه امکانات حذف شد. / رضائیان: داور مقصر باخت ما به عراق بود. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.


به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش نگار رسیدیم و خلاصه اخبار ورزشی را از رسانه گویاورزش برایتان منتشر کردیم. مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *