قیمت و زمان عرضه تلفن هوشمند Xperia E4 از سونی مشخص شد

قیمت و زمان عرضه تلفن هوشمند Xperia E4 از سونی مشخص شد
  • 1393/11/24
  • مجتبی
  • 0

در اوایل همین هفته بود که سونی از تلفن هوشمند جدیدی با نام Xperia E4 رونمایی کرد و به نوعی جدیدترین دستگاه این شرکت است که از چیپ ساخت مدیاتک بهره می برد. در حالیکه در زمان معرفی سونی هیچ صحبتی از قیمت گوشی یاد شده نکرد اما اکنون می دانیم که E4 یک دستگاه اقتصادی است. نمایندگی سونی در انگلستان قیمت این تلفن هوشمند را ۱۵۴ دلار تعیین کرده که برای مدل آنلاک شده باید چنین مبلغی را بپردازید. گفته شده که زمان عرضه دستگاه مورد بحث از اواخر ماه مارس انجام می گردد. در بازارهای دیگر اما، گوشی مورد اشاره از این ماه باید در دسترس قرار گیرد که قیمت ان هم در سایر بازارها احتمالا همان ۱۵۴ دلار خواهد بود. در هر صورت برخی ا اپراتورها نیز تلفن هوشمند Xperia E4 را تحت قرارداد به صورت رایگان به مشتریان ارائه می کنند.

دستگاه یاد شده از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره می برد که رزولوشن ۵۶۰ در ۹۴۰ را ارائه می دهد و سیستم عامل پیشفرض آن اندروید ۴/۴ کیت کت است. با اینحال گفته شده که سونی آن را به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروزرسانی خواهد نمود. یکی ا برترین ویژگی های این محصول باتری ۲۳۰۰ میلی آمپرساعتی آن است که می تواند تا دو روز کامل کاری را دوام بیاورد. علاوه بر این مشخصات تلفن هوشمند یاد شده مجهز به دو دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و جلو است. حافظه رم پردازشی این گوشی یک گیگابایت است و از ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قابل افزایش بهره می برد.

تلفن هوشمند Xperia E4 در اندازه کامپکت دستگاه های دیگری است که ۵ اینچی هستند و اگر آن را با آیفون ۶ مقایسه کنیم، باید گفت محصول اپل در همین اندازه از صفحه نمایشی ۴/۷ اینچی استفاده کرده ولی از نظر اندازه یک میلیمتر از محصول سونی بلند تر است! دستگاه مورد بحث در دو رنگ سیاه و سفید در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *