پیش فروش جهانی گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 2 آغاز شد

پیش فروش جهانی گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 2 آغاز شد
  • 1394/5/28
  • مبين
  • 0

چند روز پیش شرکت شیائومی فروش چشم گیر خود را از گوشی هوشند Redmi Note 2 که پیش فروش آن در چین اغاز شده بود  اعلام کرد. این شرکت چینی رکورد فروش پیش فروش خود را شکست و در ۱۲ ساعت موفق به فروش ۸۰۰،۰۰۰ نسخه از این دستگاه شد.

اگر شما به گوشی های هوشمند چینی علاقه دارید باید اعلام کنم که گوشی هوشند Redmi Note 2 در حال حاضر برای پیش فروش جهانی در دسترس قرار گرفته است. پیش فروش جهانی این گوشی هوشمند از طریق Oppomart همانند Gearbest آغاز شده است که قیمت آن ۱۷۹ دلار است البته لازم به ذکر است که قیمت دستگاه فوق در چین تنها ۱۲۵ دلار نیز می باشد.

Redmi_Note_2_06-640x360 (1)

اگر شما می خواهید که یک گوشی هوشمند قدرتمند را با مشخصات بالا تهیه کنید و در عین حال قیمت آن مقرونه به صرف باشد Redmi Note 2 بهترین گزینه است چراکه سخت افزارهای آن مجموعه بسیار عالی ای را در کنار هم تشکیل داده اند. این گوشی هوشمند دارای صحفه نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح ۱,۹۲۰ در ۱,۰۸۰ پیکسل است و قدرت آن توسط پردازنده هشته هسته ای  MediaTek Helio X10 و رم ۲ گیگابایتی نیز می شود.

حافظه داخلی دستگاه ۱۶ گیگابایت بوده که با اسلات کارت میکرو اس دی قابل افزایش است البته شرکت شیائومی سقفی را برای ارتقا اعلام نکرده است. این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۳,۰۲۰ mAh است که برای چرخاندن اجازی آن بسیار مناسب خواهد بود و  علاوه بر مشخصات گفته شده دارای جدیدترین رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 7 نیز می باشد.

منبع: [geeky-gadgets]

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *