آمار جدید مایکروسافت از تعداد ۴۰۰ میلیون گجت مجهز به ویندوز ۱۰ خبر می دهد

آمار جدید مایکروسافت از تعداد ۴۰۰ میلیون گجت مجهز به ویندوز ۱۰ خبر می دهد
  • 1395/7/6
  • زهرا معبودی
  • 0

ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب کمپانی مایکروسافت است که پس از تجربه موفق ویندوز های ۷ و ۸٫۱ از سبک جدید سیستم عامل مایکروسافت با تغییراتی نسبت به نسخه های قبل در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۵ به طور رسمی منتشر شد. کمپانی مایکروسافت به تازگی آمار جدیدی از تعداد نصب های ویندوز ۱۰ بر روی گجت های مختلف اعلام نموده است. آماری که با توجه به گذشت تنها چند ماه از انتشار آمار قبلی حیرت انگیز به نظر می رسد. با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را با شما در میان بگذاریم.

windows-10-update

کمپانی مایکروسافت آخرین بار در ۵ می سال ۲۰۱۶ آماری از تعداد گجت های مبتنی بر ویندوزخود منتشر نمود که به ویندوز ۱۰ بروز رسانی شده بودند. و حالا این کمپانی  در ۲۸ سپتامبر (دیروز) با انتشار آمار جدید خود بیان  نموده که تعداد گجت های  مجهز به ویندوز ۱۰ از مرز ۴۰۰ میلیون دستگاه نیز عبور کرده است. این نکته شایان توجه است که آمار فعلی در بازه ای کوتاه اعلام شده و تغییری برابر ۱۰۰ میلیون دستگاه را شامل می شود. این آمار مربوط به گجت هایی است که در ۲۸ روز گذشته از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره مند بوده اند.

البته باید به این نکته توجه نمود که این آمار تنها مختص به پی سی ها نمی باشد و شامل تمامی دیوایس های مبتنی بر ویندوز از جمله پی‌سی‌ها،لپ تاپ ها،  تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰، ایکس باکس وان، هولولنز و سرفیس هاب نیز می شود.

کمپانی مایکروسافت اعلام نموده که قصد دارد تا پایان  سال ۲۰۱۹ به تعداد یک میلیون گجت برای دیوایس های بهره مند از ویندوز ۱۰ دست یابد.

به نظر شما کمپانی مایکروسافت قادر به رسیدن به این هدف خواهد بود؟ تجربیات کاربری خود را از ویندوز ۱۰ با دیگران کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک این مطلب بر روی شبکه های اجتماعی خود، دیگران را نیز از اخبار داغ دنیای تکنولوژی آگاه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *