تایید مرسدس AMG-GT C و معرفی پیش از موعد آن

تایید مرسدس AMG-GT C  و معرفی پیش از موعد آن
  • 1395/9/27
  • زهرا معبودی
  • 0

مرسدس AMG-GT C کوپه با موتوری V8 دو توربو شارژر با توان خروجی ۵۴۷ اسب بخار تایید شد و سه ماه پیش از زمان موعد معرفی اش رویت شد.

GT C کوپه که پس از مدل GT C رودستر می آید از همان موتور ۵۴۷ اسب بخار بخاری دو توربوشارژر ۴ لیتری V8 استفاده می کند که آن را میان مدل GT S و GT R قرار می دهد.

مرسدس AMG-GT C

به همراه موتور قدرتمند تر که ۴۴ اسب بخار بیشتر از موتور مدل GT S دارد، GT C همچنین دچار تغییری در ضریب دنده ها در جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچ ترانساکسل اش شده است. ترانساکل GT C همچنین دارای بالاترین دنده اول و پایین ترین دنده هفتم است و همچنین دارای فاینال درایوی پایین تر نسبت به مدل معمولی GT کوپه می باشد.

همچنین به مدل GT C سیستم مدیریت هوای فعال نیز افزوده شده است که نخستین بار در نسخه قدرتمند GT R رویت شده بوده است.  این سیستم شامل یک دسته بادگیر جدید در زیر جلو پنجره می باشد که بر اساس دمای موتور خودرو به صورت خودکار باز یا بسته می شوند و یا فرآیند خنک سازی موتور را تسریع کرده و یا باعث شارش نرم تر باد می شوند.

مرسدس AMG-GT C

انتظار می رود که به دلیل وزن سبک تر، مدل GT Cکوپه از مدل رودستر کمی سریع تر باشد بدین معنی که می تواند در کمتر از ۳٫۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و حداکثر سرعت بیش از ۱۹۶ مایل بر ساعت داشته باشد.

همانطور که در تصویر پیداست به نظر می رسد مدل GT C نیز مانند نسخه رودستر اش ظاهری تهاجمی به همراه خطوط جانبی افزایش یافته خواهد داشت. خودروی موجود در تصویر مدل ادیشن ۵۰ است که برای جشن گرفتن تولد ۵۰ سالگی AMG عرضه خواهد شد و کیت بدنه ای اضافی و تریم هایی که از آن صحبت شد را به صورت استاندارد به همراه خواهد داشت.

مرسدس AMG-GT C

قیمت GT C کوپه کمی کمتر از مدل رودستر خواهد بود که از ۱۳۸,۵۶۵ پوند آغاز می شود (۳۸۰۰ پوند کمتر از مدل GT R).

انتظار می رود که در آینده سری های GT با مدل های قدرتمند تر Black Series جایگزین شوند. همانطور که در ماه سپتامبر توسط رئیس AMG، آقای توبایس موئرز تایید شد این سری اسب بخار بیش از ۶۰۰ خواهند داشت.

مرسدس AMG-GT C

همچنان مشخص نیست که آیا مرسدس بنز قصد دارد که برای نسخه GT R نیز مدل رودستری عرضه کند یا خیر.

نظر شما در مورد مرسدس AMG-GT C چیست؟ آیا در ظاهر آن تفاوتی با هم خانواده های این خودرو مشاهده می کنید؟ نظر خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را برای علاقمندان به مرسدس، روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

منبع: autocar.co.uk

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *