حل مشکل Does Not Respond و آنتن دهی و شارژ در سامسونگ گلکسی J7

حل مشکل Does Not Respond و آنتن دهی و شارژ در سامسونگ گلکسی J7
  • 1396/7/14
  • زهرا معبودی
  • 4

یکی از بهترین میان رده های بازار Samsung Galaxy J7 است. این گوشی ترکیبی از طراحی اعلا با قیمتی مناسب است. آخرین مدل این گوشی صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super AMOLED با رزولیشن فول HD دارد. پردازنده Exynos 7870 با ۳ گیگابایت حافظه رم اجرای هر برنامه ای را نرم و روان می کند. با اینکه این گوشی، وسیله ای قدرتمند است اما چندین مشکل نیز در مورد آن وجود دارد که در این مقاله به آن ها اشاره خواهیم کرد. در این مقاله به مشکل Does not respond و دیگر مشکلات مربوطه به J7 بحث خواهیم کرد.

گویا آی تی- اگر شما هم اگر گلکسی J7 و یا هر گوشی اندرویدی دیگری دارید به این انجمن مراجعه کنید و اگر مشکلی دارید آن را مطرح کنید. خدمات این انجمن رایگان هستند. سعی کنید در حین مطرح کردن مشکلات تا جایی که می توانید دقیق باشید تا بهترین و مناسب ترین راهکار ممکن به شما داده شود.

 

J7 مشکل Does Not Respond دارد

مشکل: گوشی من نو است. مجبور بودم که قاب محافظ آن را جدا کنم و گوشی را ریست کنم. وقتی بر روی اپلیکیشنی که می خواهم می زنم گوشی پاسخ نمی دهد و به خودی خود خاموش می شود. اغلب اوقات به بیشتر چیز ها پاسخ نمی دهد. خیلی عصبانی هستم. این اولین گوشی ای است که بعد ۳۰ سال دیگر نیازی نیست که برای تعمیر آن می بایست کسی را دنبال کنم. نمی توانم گوشی را بفروشم، تمام عکس هایم در گوشی است. نتوانستم مخاطبینم را انتقال دهیم، کاری که معمولا خیلی آسان است! صفحات درون گوشی هنگ می کنند و خیلی کند است. یا اینکه به صفحه سیاه خالی می رود و یا همانطور می ماند.

Does Not Respond GALAXY J7

راهکار: اولین کاری می بایست انجام دهید این است که بررسی کنید آیا اپلیکیشنی باعث این وضعیت شده است یا خیر، این کار را با رفتن به حالت Safe Mode انجام دهید. وقتی که گوشی در این حالت کار می کند تنها اپلیکیشن های پیش فرض عمل می کنند و اپلیکیشن هایی که خودتان نصب کرده اید مسدود می شوند. در صورتی که مشکل در این حالت برطرف شد یعنی مشکل از یکی از اپلیکیشن هایی است که دانلود کرده اید. آن اپلیکیشن را پیدا کرده و حذف کنید.

در صورتی که مشکل در حالت Safe Mode هم ادامه دار شد بهتر است از طریق ریکاوری مود گوشی را به حالت کارخانه ریست کنید. با خاطر داشته باشید که این کار تمام اطلاعات شما را پاک خواهد کرد.

اگر راهکار های فوق مشکل شما را برطرف نکردند ممکن است به این معنی باشد که مشکل سخت افزاری باشد که احتمالا از سوی اختلال عملکرد دیجیتایزر یا جزء داخلی دیگری ایجاد شده است. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که گوشی را به مرکز خدمات ببرید تا بررسی شود.

J7 پس از خالی شدن باتری دیگر روشن نمی شود

مشکل: لطفا کمک کنید! گوشی من ۱% باتری داشت و من ultra power saving را فعال کردم و سپس به ۰% رسید و خاموش شد. وقتی آن را به شارژر متصل می کنم روشن نمی شود.

راهکار: وقتی که باتری گوشی کاملا خالی شود کمی طول می کشد تا پس از وصل کردن شارژر بتوان آن را دوباه روشن کرد. حتما گوشی را به مدت ۲۰ دقیقه به حال خودش بگذارید تا شارژ شود. اگر مشکل حل نشد مراحل عیب یابی زیر را انجام دهید.

  • پورت شارژر را تمیز کنید تا عاری از کثیفی شده و اگر مانعی در آن قرار دارد پاک سازی شود.
  • سعی کنید گوشی را با شارژر و کابلی دیگر حداقل به مدت ۲۰ دقیقه شارژ کنید.
  • بایستی شارژ از طریق پورت USB کامپیوتر را هم امتحان کنید. اگر گوشی شما شارژ شد یعی یکی از پین های پورت شارژ گوشی شما خراب شده است. گوشی را به مرکز خدمات برده و بررسی کنید.

اگر مراحل فوق مشکل شما را برطرف نکرد می بایست گوشی را برای بررسی و تعمیر به مرکز خدمات ببرید.

 

شارژ شدن با وقفه در J7

مشکل:  چندین روز پیش گوشی سامسونگ گلکسی J7  من که پیش از این هیچ مشکل باتری ای نداشت دچار مشکل در شارژ شدن شد. لطفا در نظر داشته باشید که تمام این اتفاقات که در ادامه ذکر می شوند هنگامی روی می دهند که گوشی بر روی میز قرار دارد و پس از وصل شدن کابل دیگر به آن دست زده نمی شود و با هر کابل و آداپتوری این مشکل پیش می آید (دوست من همین مدل گوشی را دارد و بدون مشکل با هر کابل و آداپتوری شارژ می شود). من گوشی J7 ام را به شارژ می زنم ولی شارژ نمی شود پس از چند دقیقه صدایی می دهد که نشان دهنده این است که در حال شارژ شدن است و علامت برق کنار باتری ظاهر می شود و پس از چند دقیقه دوباره علامت برق حذف شده و عملیات شارژ قطع می شود، چندین دقیقه بعد صدای شارژ شدن را چندین بار پشت سر هم می شنوم و بعد باز هم شارژ نمی شود و بعد باز هم بعد از چند دقیقه صدای شارژ شدن می آید و گوشی شروع به شارژ شدن می کند. مشکل به همین صورت ادامه پیدا می کند.

راهکار: اولین کاری که می بایست بکنید این است که عملیات را با کابل شارژری دیگر امتحان کنید زیرا احتمال دارد کابل شارژر فعلی شما آسیب دیده باشد و مسوب این مشکل باشد. در صورت ادامه دار بودن مشکل، پورت شارژر را با فشار هوا تمیز کنید. مطمئن شوید که هرگونه خاک یا ماده اضافی از درون پورت پاک شده است و بررسی کنید که مشکل برطرف شده است یا خیر.

اگر مراحل فوق مشکل را حل نکرد احتمال دارد که پورت شارژر آسیب دیده باشد. بهترین کاری که در این لحظه می توان کرد این است که گوشی را برای بررسی به مرکز خدمات ببرید.

صفحه نمایش J7 در روشنایی کم سو سو می زند

مشکل: من گوشی J7 ام را در حالت ریکاوری مود ریستارت کردم. فکتوری ریست را هم انجام داده ام اما چیزی در تصویر عوض نشده است. همچنان در نور کم سو سو می زند. حالا که همه کار را کردم باید چکار کنم. لطفا کمکم کنید این مشکل را حل کنم!

راهکار:  اگر سو سو زدن چندان قوی نیست، راهکار موقت این است که روشنایی را در حداکثر بگذارید و حالت روشنایی خودکار را خاموش کنید. راهکار دائمی تر این است که گوشی را به مرکز خدمات ببرید و بررسی کنید که آیا مشکل سخت افزاری است یا خیر.

J7 آنتن همراه دریافت نمی کند

مشکل: گوشی J7 من هیچ سیگنالی دریافت نمی کند و نمی دانم که چگونه مشکل را حل کنم. به یک فروشگاه رفتم و آن ها به من گفتند که آنتن گوشی ام خراب شده است، چطور آن را درست کنم؟

راهکار: اگر تشخیص بر این بود که آنتن گوشی خراب شده است بهترین کار این است که گوشی را به مرکز خدمات برده و آن را تعمیر کنید.

آیا شما تا کنون با مشکلات یاد شده روبرو بوده اید؟ چه راه کاری توانسته مشکل شما را حل کند؟ در صورت تمایل، نظرات و تجربیات خود را در قسمت نظرات در همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. گوشی من گلکسی j7 است مدتی میشود که برای شبکه مسج ارسال نمیکند بجز شبکه زمانی مسج میکنم ارسال میشود اما برای شبکه نمیشود

    1. سلام منم این مشکل رو داشتم میتونی راحت با چند تا روش این مشکل رو حل کنی اول اینکه میتونی از فروشگاهplayتو قسمت جستجو سرچ پیامک کنی و یکی رو دانلود کنی. و اون جایگزین اصلی کنی یا میتونی گوشیتو فلش کنی این دوتا روش خیلی خوب هستن یا اگه متوجه نشدی به مراکز خدمات تلفنی ببر برات درستش میکنند

  2. سلام گوشی من سامسونگ j7 هست شارژباتری ان تمام شد وقتی شارژشد گوشی را روشن کردم جفت سیم کارتها انتن نداشت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *