شیوه تبدیل فرمت عکس HEIC بهJPG در ویندوز ۱۰

شیوه تبدیل فرمت عکس HEIC بهJPG در ویندوز ۱۰
  • 1398/7/22
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی مشکلات عمده ای که بسیاری از کاربران در عصر تکنولوژی دارند این است که با محتوایی سر و کار دارند که گاهی نمی توانند آن ها را با ابزارهایی که دارند مشاهده کنند. مثلا افرادی که همراه با اکوسیستم اپل هستند، با ویندوزی ها کما بیش به چنین مسائلی برخورد می کنند.

به عنوان مثال، آیفون ها و آی پد های جدید تصاویر را با فرمت HEIF ( مخفف High-Efficiency Image Format )  گرفته و با پسوند HEIC ذخیره می کنند.

این بدین معنی است که هر چقدر هم این فرمت ها عالی باشند، وقتی که با ویندوز کار می کنید ابزارهای کافی برای استفاده از این ابزارها وجود ندارد.

اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه شده اید، خوب است شیوه های تبدیل HEIC بهJPG را یاد بگیرید.

 

با HEICtoJPEG کانورت کنید

اگر تصاویر خیلی زیادی ندارید که بخواهید تبدیل کنید (به طور همزمان حداکثر ۵۰ عدد) ، احتمالاً ساده ترین گزینه برای شما این است که به HEICtoJPG بروید و فقط این کار را از طریق مرورگر انجام دهید.

با HEICtoJPEG کانورت کنید

با کمک این ابزار آنلاین شما نیازی به دانلود هیچ گونه نرم افزاری ندارید. کافی است با دراگ و دراپ کردن ( کشیدن و انداختن ) عکس های مورد نظر را انتخاب کنید و بعد همه چیز را به نرم افزار بسپارید.

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید

 

ابزار تبدیل فرمت HEIC  به صورت رایگان

این یک برنامه رایگان برای تبدیل تصاویر HEIC به JEPG است. این برنامه به شما امکان می دهد قبل از تبدیل ، کیفیت تصویر را انتخاب کنید. همچنین می توانید داده های Exif را هنگام تبدیل حفظ یا حذف کنید. ویژگی نهایی HEIC Converter Free پشتیبانی آن برای تغییر اندازه دسته ای است.

ابزار تبدیل فرمت HEIC  به صورت رایگان

می توانید گزینه ۱۰۰٪ را انتخاب کنید که باعث نمی شود عکس ها تار شوند اما آنها را با همان کیفیت حفظ می کنید. برای حفظ کیفیت بالا ، عاقلانه تر است که بیشتر از ۸۵٪ را انتخاب کنید تا کیفیت تصاویر تبدیل شده پس از فشرده سازی به خطر نیفتند.

این ابزار رایگان برای آیفون ۷ یا بالاتر کار می کند و به شما امکان می دهد پرونده های HEIC را به صورت یکی یکی یا  در حالت دسته ای به عکس های JPG / PNG تبدیل کنید.

برای دانلود این ابزار کلیک کنید

 

تبدیل فرمت عکس آیفون iMazing HEIC Converter

iMazing HEIC Converter ابزاری است که از جهات مختلف مناسب و قابل توصیه است. اول این که کار کردن با این نرم افزار تبدیل عکس راحت است. در ثانی با داشتن این نرم افزار هیچ گونه تبلیغاتی برای شما ارسال نخواهد شد. همچنین عملیا تبدیل فرمت در این نرم افزار سرگرم کننده است.

تبدیل فرمت عکس آیفون iMazing HEIC Converter

وقتی که کار خود را شروع می کنید، کافی است به کمک کشیدن و انداختن یا با دکمه آپلود عکس ها، عکس های فرمت آیفون خود را به نرم افزار معرفی کنید. در نهایت می توانید مشخص کنید که این عکس ها به کدام یک از فرمت های  JPEG و PNG تبدیل شوند.

از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تبدیل HEIC به JPG
  2. تبدیل HEIC به PNG
  3. پرونده ها یا پوشه ها را بکشید و رها کنید
  4. استفاده سریع و آسان
  5. ابرداده EXIF را حفظ می کند

برای داشتن این نرم افزار کلیک کنید

 

ابزار تبدیل فرمت عکس HEIC

این برنامه رایگان را می توان در فروشگاه ویندوز یافت. ابزار تبدیل تصویر HEIC امکان پشتیبانی از قالب های JPG ، PNG و JPEG را فراهم می آورد.  این نرم افزار ساده، مجموعه ای از مزایاست که معایبی هم دارد اما  با استفاده از این ابزار ، مشاهده موارد منفی آن دشوار است و واقعا از آن چشم پوشی خواهید کرد.

دقیقاً مثل iMazing ، این  برنامه نیز ابزار دیگری با کاربرد آسان است. شما اساساً برای تبدیل تصاویر به این سه مرحله احتیاج دارید:

  1. تصویر را انتخاب کنید
  2. قالب خروجی را انتخاب کنید
  3. حالا تبدیل کنید

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

حالت تبدیل فرمت هنگام انتقال عکس در آیفون

برخلاف برنامه های شخص ثالث که قبلاً مورد بحث قرار گرفت ، این یک تنظیمات داخلی روی گوشی آیفون است. فرض می کنیم که گوشی شما آیفون است و سیستم تان هم ویندوزی است. تصور این که هزاران عکس روی آیفون خود داشته باشید اما بخواهید برای هر کدام کانورتر استفاده کنید واقعا ظالمانه است. برای حل این مشکل بهترین کار این است که، این تنظیمات داخلی موقع انتقال عکس را ایجاد کنید. با این تنظیمات وقتی که عکس ها با usb در حال انتقال به ویندوز هستند عملیات کانورت به درستی روی آن انجام می شود.

 

نرم افزار CopyTrans HEIC برای ویندوز ۷ و ۸

این برنامه نیز رایگان است. برنامه HEIC CopyTrans برای کمک به کاربران ویندوز تهیه شده است تا بتوانند از تصاویر HEIC در ویندوز ۷ و ویندوز ۸ استفاده کنند.

نرم افزار CopyTrans HEIC برای ویندوز 7 و 8

این دو سیستم عامل ظاهرا از پشتیبانی HEIC برخوردار نیستند. با این حال ،عکس ها با نرم افزار  HEY CopyTrans می تواند به JPG تبدیل شود اما به png تبدیل نمی شود. اگر می خواهید در ویندو ۷ و ۸ عکس های HEIC  را به PNG تبدیل کنید، لازم است که ابتدا آن را به JPG تبدیل کرده و بعد از کانورتر دیگری برای PNG استفاده کنید.

اما عملکرد این نرم افزار در ویندوز ۱۰ فرق می کند. وقتی که این نرم افزار را نصب کنید، خود برنامه به شما اجازه می دهد تا با یک پلاگین، عکس ها را در ویندوز باز کنید. این بدین معنی است که با کمک این نرم افزار در ویندوز ۱۰ نمایش دهنده عکس های HEIC  در اختیار شما قرار خواهد گرفت و هیچ تبدیلی در اصل صورت نمی گیرد.

برای دانلود این برنامه کلیک کنید

 

عکس های HEIC  را در جیمیل آپلود کنید

شاید این ساده ترین راهی باشد که به شما کمک می کند به طور آنلاین عکس های HEIC  را تبدیل کنید. تمام زحمت شما برای این روش این است که جیمیل خود را باز کنید، عکس ها را به یک ایمیل ساختگی! آپلود کنید. جیمیل هنگام آپلود کردن، آن فرمت ها را تغییر می دهد و به JPG تبدیل می کند. حالا همین ایمیل را باز کنید و عکس ها را دانلود کنید.

متوجه می شوید که بدون هیچ کاری فقط با یک آپلود و دانلود موفق به تبدیل HEIC  به JPG شده اید.

 

آیا در این باره ترفند ساده تری مورد استفاده قرار داده اید؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *