معرفی حرفه ای ترین موزیک پلیرهای اندروید

معرفی حرفه ای ترین موزیک پلیرهای اندروید
  • 1400/10/4
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تمامی گوشی‌های اندروید، از یک ابزار داخلی برای پخش‌ فایل‌های صوتی و موسیقی برخوردار هستند. بیایید که قبول کنیم که گوش دادن به موسیقی، همچنان یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های تلفن‌های همراه است و همچنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. همه کاربران می‌توانند انواع فایل‌های موسیقی خود را با استفاده از ابزار داخلی تلفن همراه خود پخش کنند. با این‌حال، برخی از افراد به دنبال یک موزیک پلیر قدرتمند و حرفه‌ای هستند. اگر شما هم در این دسته قرار می‌گیرید، باید در فروشگاه گوگل پلی، برای پیدا کردن حرفه‌ای‌ترین موزیک پلیرهای اندروید جستجو کنید.

ما در این مقاله قصد داریم با معرفی برخی از بهترین پلیرهای اندروید، کار شما عزیزان را راحت کنیم. به این ترتیب، دیگر نیازی به جستجو در میان هزاران پخش‌کننده موسیقی نخواهید داشت. کافیست تا انتها با ما همراه باشید تا به یک لیست قابل اعتماد از بهترین موزیک پلیر اندروید دسترسی داشته باشید.

موزیک پلیر AIMP

AIMP یک برنامه قدرتمند و رایگان موسیقی برای دستگاه‌های اندروید است که از قابلیت‌های بسیار مناسبی برای پخش انواع فرمت‌های رایج از قبیل MP3 و MP4 و FLAC برخوردار است. تعداد زیادی از گزینه‌های سفارشی‌سازی قالب‌بندی و …این اپلیکیشن را به یک انتخاب عالی برای طرفداران موزیک پلیرهای حرفه‌ای تبدیل می‌کند. AIMP رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و هیچ مشکلی برای کار کردن با آن نخواهید داشت.

اکولایزر فوق‌العاده، پخش زنده HTTP و نرمال‌سازی صدا از دیگر ویژگی‌های حرفه‌ای این پلیر همه فن حریف محسوب می‌شوند. AIMP از یک نسخه دسکتاپ هم برخوردار است و به این ترتیب، با انتخاب این برنامه می‌توانید با یک تیر، دو نشان (گوش دادن به موسیقی در موبایل و کامپیوتر) بزنید. تنها مشکل این پلیر، ناسازگاری با برخی از دستگاه‌های MIUI و EMUI است.

پخش کننده موسیقی BlackPlayer EX

BlackPlayer یک پلیر ساده اما در عین حال بسیار قدرتمند است. این برنامه از یک نسخه رایگان برخوردار است که کار شما را برای گوش دادن به موزیک‌های مورد علاقه خود راه‌ می‌اندازد. با این حال، اگر به دنبال ویژگی‌های حرفه‌‌ای هستید، باید با پرداخت حق اشتراک ماهانه، به یک کاربر پریمیوم تبدیل شوید. پشتیبانی از اکولایزر، ویجت‌ها، اسکروبلینگ، ویرایشگر برچسب ID3، بدون تبلیغات، تم و پشتیبانی از رایج‌ترین فایل‌های موسیقی از مهم‌‌ترین قابلیت‌های پلیر BlackPlayer به شمار می‌روند.

پخش کننده موسیقی

همان‌طور که گفته شد نسخه رایگان این برنامه بسیار ساده است و برای افرادی که به دنبال یک پلیر کوچک با رابط کاربری آسان هستند، یک گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شود. BlackPlayer هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی قرار دارد و می‌توانید به سادگی آن را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

موزیک پلیر DoubleTwist

پخش کننده موسیقی DoubleTwist در طول سال‌ها، با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شده است؛ اما هم‌چنان به عنوان یک برنامه خوب و قابل قبول شناخته می‌شود. نسخه رایگان این اپلیکیشن در مجموع می‌تواند نیازهای شما را از یک پلیر حرفه‌ای برآورده کند و بعید است نیازی به خرید نسخه ویژه آن داشته باشید. یک رابط کاربری ساده، پشتیبانی از Chromecast و Android Auto از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های DoubleTwist به شمار می‌روند.

نسخه رایگان DoubleTwist به شما امکان می‌دهد به ایستگاه‌های رادیویی منطقه سکونت خود هم گوش دهید. تم‌های متنوع، پشتیبانی از اکولایزر، مناسب برای گوش دادن به پادکست‌ها و … در نهایت باعث می‌شوند ما این برنامه را به عنوان یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندروید به شما عزیزان معرفی کنیم.

پخش کننده موسیقی MediaMonkey

MediaMonkey یکی دیگر از بهترین پلیرهایی است که می‌توانید برای پخش فایل‌های موسیقی خود از آن استفاده کنید. ویژگی‌های سازمانی برای مواردی مانند کتاب‌های صوتی، پادکست، و توانایی مرتب‌سازی آهنگ‌ها بر اساس مواردی مانند آهنگساز (به‌جای هنرمند) باعث می‌شود این اپلیکیشن از جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران اندروید برخوردار باشد. MediaMonkey دارای یک نسخه رایگان است و تنها برای برخورداری از ویژگی‌های حرفه‌ای، به خرید اشتراک ماهیانه آن نیاز خواهید داشت.

توانایی همگام‌سازی کتابخانه موسیقی شما از رایانه با تلفن از طریق وای فای، یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های این پلیر قدرتمند محسوب می‌شود. به این ترتیب، می‌توانید با انجام چند تنظیم (کمی پیچیده) به تمامی آهنگ‌های خود در رایانه، دسترسی داشته باشید و آن را روی تلفن همراه خود گوش دهید. MediaMonkey هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی موجود است و می‌توانید به راحتی آن را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

موزیک پلیر Musicolet

Musicolet یک پلیر کاملا رایگان، کم حجم، ساده و قدرتمند است که شما را از هر برنامه دیگری برای پخش فایل‌های صوتی و موسیقی بی‌نیاز می‌کند. پشتیبانی از اکولایزر، صف‌های پخش، ویجت‌ها، ویرایش‌گر داخلی و … از دیگر قابلیت‌های ممتاز این موزیک پلیر به شمار می‌روند. Musicolet برای افرادی که صرفا به دنبال یک پخش کننده ساده و جمع و جور موسیقی در اندروید هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

موزیک پلیر

از آن‌جایی که این اپلیکیشن به صورت آفلاین (بدون نیاز به اتصال به اینترنت) کار می‌کند، هیچ تبلیغات درون برنامه‌ای را مشاهده نخواهید کرد. علاوه بر این، همان‌طور که اشاره شد، کاملا رایگان است و برای استفاده از آن، نیاز به هیچ خرید یا پرداخت حق اشتراک نخواهید داشت.

پخش کننده موسیقی Neutron Player

Neutron یکی از پخش کننده‌های موسیقی است که آن‌طور که شایسته است، مورد توجه کاربران قرار نگرفته است. این برنامه از یک رندر ۳۲/۶۴ بیتی پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود فارغ از سیستم عامل اندروید، کیفیت موسیقی‌های پخش شده را تضمین کند. پشتیبانی از انواع فرمت‌های موسیقی، اکولایزر داخلی و … از دیگر ویژگی‌های برنامه قدرتمند و حرفه‌ای Neutron به شمار می‌روند. این اپلیکیشن دارای یک نسخه رایگان است، اما برای دسترسی به تمام قابلیت‌های آن، باید هزینه اشتراک ماهیانه را پرداخت نمایید.

موزیک پلیر Oto Music

آخرین موزیک پلیر قدرتمند اندروید که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت، برنامه Oto Music است. یک برنامه حرفه‌ای که با پشتیبانی از انواع ویژگی‌های مختلف، لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما چند برابر می‌کند. ناوبری مناسب، پشتیبانی از Chromecast و Android Auto، پنج ویجت، پخش بدون شکاف، تم روشن و تاریک، ویرایش برچسب و … تنها بخشی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این اپلیکیشن همه فن حریف به شمار می‌روند.

جالب است بدانید که شما تمام این ویژگی‌ها را در یک برنامه ۵ مگابایتی دریافت می‌کنید. همه چیز Oto Music رایگان است، با این‌حال می‌توانید با پرداخت اشتراک ماهیانه، به نسخه پریمیوم آن هم دسترسی داشته باشید.

منبع: ایده آل تک

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *