آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در اندروید و آیفون

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در اندروید و آیفون
  • 1402/11/22
  • زهرا معبودی
  • 0

دیلیت اکانت اینستاگرام می تواند یک راه برای رها شدن از هیپنوتیزم شبکه های اجتماعی باشد. به هر دلیلی که بخواهید شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. البته روال کار این شبکه به این منوال است که تا ۲ هفته اکانت شما توسط شما امکان بازپس گیری دارد! اما بعد از ۳۰ روز اکانت شما کاملا پاک خواهد شد. پس سعی کنید طی ۲ هفته تصمیم نهایی خود را بگیرید. در ادامه روش های دیلیت اکانت اینستاگرام را می خوانید.

 

مفهوم تعلیق یا دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

شبکه های اجتماعی با هدف جمع آوری مردم و حضور آن ها در این شبکه ها طراحی شده اند. پس طبیعی است که یک کاربر هم برای این شبکه ها ارزش داشته باشند. هر چند اینستاگرام افزون بر ۱ میلیارد نفر عضو دارد اما حذف شدن یک نفر هم برایش اهمیت دارد. بنابراین تلاش داشته تا کاری کند که اگر شما به طور احساساتی! اکانت خود را حذف می کنید امکان بازگشت شما را فراهم کند. در واقع این شبکه یکباره تمام پل ها را پشت سر شما خراب نمی کند!

بعد از این که از طریق روش های زیر اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام خود کردید حدود ۱ ماه طول می کشد تا اکانت شما به طور دائمی حذف شود. این تعلیق صرفا برای شما یک تعلیق است و این بدین معنی است که کاربران اینستاگرام به محض دلیت کردن اکانت توسط شما به صفحه اینستاگرام تان دسترسی نخواهند داشت.

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام

تنها روش برای دیلیت اکانت اینستاگرام این است که به لینک زیر بروید:

https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent.

وقتی که وارد صفحه شدید از شما سوالی می شود مبنی بر این که چه دلیلی دارید که می خواهید اکانت خود را حذف کنید! دلیل خود را انتخاب کنید و در مرحله بعد پسورد پیج خود را وارد کنید.

در ادامه Delete را انتخاب کنید تا اکانت شما حذف شود. در واقع دی اکتیو یا غیرفعال شود. با این انتخاب صفحه شما دیگر در دسترس کاربران قرار نمی گیرد تا این که موعد حذف دائمی آن برسد.

 

حذف سریع اکانت اینستاگرام

اگر به دنبال حذف سریع اکانت اینستاگرام هستید همان روش بالا که استفاده از لینک است به راحتی این امکان را برای تان فراهم می کند. البته اگر بخواهید از طریق تنظیمات و اکانت اینستاگرام نیز موفق به دیلیت اکانت اینستاگرام شوید باید بگوییم که در حال حاضر این امکان از طریق اپلیکیشن اینستاگرام برای حذف وجود ندارد و صرفا باید از طریق مرورگر در PC یا موبایل تان اقدام به این کار کنید.

دقت کنید که اگر به دنبال این هستید تا موعد تعلیق اکانت خود را کم کنید، باید بگوییم که این شدنی نیست و باید فرآیند رسمی اینستاگرام برای تعلیق تا دیلیت را بپذیرید.

بیشتر بدانید: حد مجاز هشتگ در ریلز اینستاگرام

مراحل حذف اکانت اینستاگرام با مرورگر

برای این که اکانت خود را حذف کنید به صفحه حذف اکانت اینستاگرام بروید.

وقتی که وارد این صفحه شدید، اگر از قبل پیج اینستاگرام تان فعال نباشد باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

بعد از ورود از شما دلیل حذف اکانت را می پرسند. از میان دلایل آماده یکی را انتخاب کنید. این دلیل برای شما چندان اهمیتی ندارد و صرفا برای بررسی های آماری خود اینستاگرام است.

دیلیت اکانت اینستاگرام

در ادامه باید دوباره پسورد خود را وارد کنید و در نهایت روی Delete (Your Instagram ) کلیک کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام

بدین ترتیب به شما گفته می شود که تا چه تاریخی اکانت شما از دید کاربران پنهان است و از آن به بعد کاملا حذف می شود. به عنوان مثال در عکس بالا گفته شده که تا ۲۲ دسامبر اکانت مورد نظر پنهان خواهد ماند.
این تمام چیزی است که برای دیلیت اکانت اینستاگرام به آن نیاز دارید.

اینستاگرام اعلام کرده است که هر چند ۳۰ روز اکانت شما پنهان است و بعد از آن فرایند حذف دایمی اکانت شما شروع خواهد شد اما ممکن است تا ۳ ماه اطلاعات شما همچنان در بکاپ های اینستاگرام وجود داشته باشد و بعد از آن پاک شود. پس اگر اطلاعات خیلی حساسی روی اینستاگرام دارید قبل از این که اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام کنید خودتان آن ها را حذف کنید.

 

منبع کمکی:

وب سایت و  صفحه howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *