فرقی نمی کند که کاربر کامپیوتر باشید یا موبایل و تبلت٬ به هر حال حتما متوجه محدودیت های نرم افزاری ایجاد شده برای کاربران ایرانی توسط گوگل شده اید. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید حتما می دانید که نمی توانید با IP ایرانی به افزونه های کروم دسترسی داشته باشید اگر موبایل یا تبلت اندرویدی خریداری کرده باشید نیز حتما محدودیت دسترسی به اندروید مارکت شما را آزار داده است. حال ما سعی در رفع این محدودیت داریم و از شما طلب یاری می کنیم تا شاید به کمک همدیگر٬ گوگل را مجاب به رفع این محدودیت ها کنیم

بدجنس نباشید! اجازه دهید ایرانی ها از نرم افزارهای شما استفاده کنند.
گوگل ماموریت خود را “سازمان‌ دهی اطلاعات جهان و مفید و دردسترس قرار دادن آنها بصورت عمومی می داند” اما ما هم بخشی از این جهان هستیم و بدون ما ماموریت گوگل انجام نشده خواهد بود. بسیاری از ایرانیان ابزارهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید خریداری می کنند اما دسترسی آنها به مارکت نرم افزارهای اندروید بسته شده است. ما ایرانی ها برای خرید ابزارهای اندرویدی هزینه کرده ایم و به همین دلیل مستحق استفاده از مارکت برنامه های اندروید هستیم. اما ایرانی ها برای دسترسی به نرم افزارهای مورد نیاز خود مجبور به استفاده از مارکت های غیر رسمی و بعضا غیرامن و خطرناک هستند.

ایرانی ها می توانند از مرورگر وب کروم گوگل استفاده کنند اما اجازه دسترسی به افزونه های این مرورگر ندارند. حتی اگر یک ایرانی بابت خرید یک کروم بوک (لپ تاپ مجهز به سیستم عامل کروم گوگل) هزینه کند بازهم امکان دسترسی به افزونه های کروم را ندارد.

ما در مورد مسائل سیاسی دولت ها اطلاعی نداریم و اصلا کوچکترین تمایلی نسبت به دانستن آنها نیز نداریم٬ ما فقط می خواهیم تا مانند دیگر مردم جهان امکان استفاده از نرم افزارها را داشته باشیم.

از شما بازدید کنندۀ گرامی خواهشمند است جهت بلندتر شدن صدای میلیون ها ایرانی در این کمپین شرکت کنید :

برای شرکت و ثبت امضاء برای این دادخواست به iPetition مراجعه کنید.

همچنین می توانید نظر، دیدگاه و انتقاد و پیشنهاد خود را در مورد این تحریم و اقدامات گوگل در زیر بیان کنید.