مجوز FCC برای اچ تی سی بولت صادر شد

مجوز FCC برای اچ تی سی بولت صادر شد
  • 1395/7/28
  • زهرا معبودی
  • 0

چندی است اخباری از یک گوشی جدید در کمپانی HTC به گوش می رسد. محصولی که بر اساس شواهد به دست آمد اچ تی سی بولت (HTC Bolt) نام دارد. چند روز پیش نیز تصاویری واقعی و مشخصاتی از سخت افزار این اسمارت فون به بیرون درز نمود که در این میان می توان به بهره مندی این محصول جدید از نسخه ۷ اندروید نوقا اشاره نمود.

در این میان امروز اخباری بدستمان رسیده که حکایت از دریافت مجوز FCC توسط یک محصول جدید در کمپانی HTC دارد. محصولی که به نظر می رسد می تواند همان اچ تی سی بولت باشد.

از آنجا که هیچ  کدام از اسمارت فون های این کمپانی تایوانی به زمان معرفی رسمی خود نزدیک نیستند و مسلما HTC هیچ  کدام از آنها را به اندروید نوقا مجهز نخواهد کرد، در نتیجه بهترین حدس و پیش بینی ما این است که گوشی مرموزی که توانسته است این گواهینامه را دریافت کند اچ تی سی بولت خواهد بود. اگر این موضوع درست باشد، پس اسم مدل این گوشی ۲PYB200 است.

htc-bolt-fcc

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، می‌ توان به اطلاعات مربوط به این مجوز (FCC ID) در یک گوشی هوشمند از نظر نرم افزاری دسترسی داشت. علاوه بر آن سازمان FCC تایید نموده که گوشی اچ تی سی بولت از ۴G LTE به همراه NFC، بلوتوث و وای فای با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac نیز پشتیبانی خواهد کرد. فعلا اطلاعات دیگری در این زمینه منتشر نشده است.

با توجه به اطلاعات و مشخصاتی که هفته گذشته درباره این اسمارت فون جدید کمپانی اچ تی سی منتشر شده بود می توان در مجموع به این جمع بندی برای امکانات و قابلیت های این اسمارت فون جدید رسید.

گوشی هوشمند اچ تی سی بولت دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰p به همراه دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، میزان حافظه رم سه گیگابایتی و همچنین میزان حافظه داخلی پیشفرض ۶۴ گیگابایتی خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده، همان طور که احتمالا در شایعات منشر شده ی پیشین مطالعه نموده اید  شرکت اچ تی سی قصد دارد سوکت جک ۳٫۵ میلی متری صدا را از این گوشی حذف کند و به نظر می رسد کمپانی های سازنده اسمارت فون تنها به دنبال یک پیش قدم  در انجام این امر بودند و همانطور که استیو جابز پیش از این در صحبت های پیشین خود اشاره نموده بود اپل همیشه با انجام کارهای جسورانه ابتدا لقب دیوانه را می گیرد اما در واقع راه را برای آن ویژگی و قابلیت جدید در میان رقبا باز می نماید.

در هر صورت این محصول جدید با هر نامی که برای آن انتخاب شده است، قرار است ابتدا تحت قرارداد با شرکت مخابراتی اسپرینت در آمریکا به فروش رسیده و پس از آن به صورت جهانی عرضه شود.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این مطلب با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود، دیگران را نیز ازاین مطلب آگاه نمایید.


منبع :gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *