معرفی دو دوربین DSLR جدید سونی از سری آلفا

  • 1389/6/9
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

تصویر-سونی آلفا A33

شرکت سونی دو محصول جدید از خانواده  آلفا به نام های A33 (با کد(SLT – A33 و A55    (SLT – A55V )  که دوربین های دیجیتال SLR می باشند معرفی کرد. هر دو دوربین جدید آلفا مجهز به فناوری جدید سونی یعنی آینه شفاف (Translucent Mirror) بوده ، که کمک شایانی برای رسیدن به بالاترین سطح سرعت فوکوس خودکار برای عکاسی تصاویر و فیلم برداری می کند. هر دو این دوربین ها« تکنولوژی آینه شفاف» دارند که عبور نور از لنز را با دریافت آن توسط حسگر تصویر و حسگر تمرکز خودکار همزمان کرده، که اجازه عکسبرداری مداوم با فوکوس خودکار مداوم را در سرعت های بالا که  پیش از این هرگز امکان پذیر نبود میسر می سازد.

تصویر-سونی آلفا A55 با فلش

دوربین های آلفا A33 و A55 مجهز به حسگرهای تصویری با کیفیت به ترتیب 14.2 و 16.2 مگاپیکسل از نوع Exmox APS HD CMOS CMOS  می باشند. هر دو آنها از پردازشگر تصویر BIONZ بهره مندند، دیگر امکانات این دو محصول شامل: منظره یاب الکترونیکی Tru-Finder ، صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی با قابلیت چرخش از نوع Xtra Fine ، حافظه فلش داخلی و اسلات کارت حافظه مموری استیک  مدل های PRO DUO/PRO-HG Duo  و . SD/SDHC  هر دو مدل از حساسیت به نور  ایزو 100-12800، فوکوس خودکار سریع Live View ، سیستم لرزشگیر دست داخلی SteadyShot INSIDE ، سیستم ضد گرد و غبار ، حالت HDR خودکار ، و پانوراما برای هر دوحالت دو بعدی و سه بعدی بهره مندند.

تصویر-سونی آلفا A33 از نمای جانبی

مدل های A33 و A55 سونی قادر به انجام فوکوس خودکار سریع و فیلم برداری HD با کیفیت 1920×1080 همراه با تشخیص فوکوس اتوماتیک، در فرمت AVCHD می باشد، و دارای  خروجی HDMI نیز می باشند. آنها با لنز های α سونی، مینولتا و لنز فوکوس خودکار مینولتا Konica سازگارند،. A55 همچنین مجهز به جی پی اس داخلی برای  geotagging  (تعیین اطلاعات جغرافیایی برای عکس و فیلم) می باشد

دوربین های DSLR سونی مدل A33 و A55  به ترتیب به قیمت 650 و 750 دلار به فروش خواهند رسید (بدون لنز) و در حدود 750  و 850 دلار برای دوربین همراه با لنز زوم 18 – 55   میلی متری قیمت دارند.

تصویر-سونی آلفا A33 از بالا

تصویر-آلفا سونی A55 از نمای جانبی

تصویر- صفحه نمایش ال سی دی سونی آلفا A55

به نقل از: [Sony]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *