سرگرمی روز جمعه : اسنوبورد سوپرمي 2

  • 1389/7/9
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

پس از یک هفته کار و درس خواندن طولانی وقت آن است که کمی هم به استراحت و تفریح بپردازیم. این هفته برای شما یک بازی سرشار از  شیرین کاری و فوت و فن های جالب  و در یک بازی زمستانی اسنوبورد به همراه خود آورده ایم.

توجه : این بازی دارای یک موسیقی کوتاه است که تکرار مداوم ان در طول بازی کمی تکراری و اعصاب خورد کن می شود پس توصیه می شود  در طی بازی ، برای اعصاب راحت تر صدای ان را کم کرده یا ببندید!

بازی Snowboarding Supreme 2

کلا هدف  از انجام این بازی این است که هریک از کلاس های آموزشی اسنوبرد  را با انجام به شیوه آموزش داده شده به صورت عملی انجام داده و در صورت کسب حداقل امتیازات با پاس کردن آن درس به درس بعدی برویم یا با انجام کارهای نمایشی و شیرین کاری  از امتیازات حداقل تجاوز کنیم.  و هرچه کارهای خارق العاده بیشتری با کاراکتر خود انجام دهید امتیاز بیشتری کسب می کنید!

اولین چیزی که باید بیاموزید آشنایی با میانبر های ضروری صفحه کلید برای اجرای هر چه زیباتر کارهای نمایشی با اسنو برد است:

توجه : به نظر نمی رسد صفحه کلید عددی روی کیبرد به خوبی با بازی «مچ» شود، بنابراین توصیه می کنیم از کلید های معمول عددی بالای کیبرد یا معادل الفبایی آنها استفاده کنید.

همچنین قادر خواهد بود تا یکی از چهار اسکی باز بازی را به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنید.  اسنو بردر پیش فرض هنگامی که  بازی را شروع می کنید کیت پودر  (Kate Powder) است اما شما می توانید هر یک از اسکی بازها را که بیشتر دوست دارید  با کلیک بر روی آنها انتخاب کنید. همانطور که حدس زده اید هر کدام از اسکی بازان دارای  تخصص خاص خود در اسنوبرد و سطوح مختلفی از مهارت برای پریدن ، سرعت ، تعادل در هوا می باشد.

اکنون زمان اسنو برد و اسکی مهیج است:

در طول بازی و زمانی که هر یک از درس های اسکی را با موفقیت پشت سر می گذارید یک مرحله اضافی به نام Yeti مشاهده خواهید کرد که در ان باید یک کار نمایشی خاصی را انجام دهید. همچنین در نزدیکی پایین پنجره بازی به انجام ماموریت های نمایشی دیگر  راهنمایی شده اید. هر چه بهتر کارهای نمایشی را انجام دهید امتیاز بیشتری نصیبتان خواهد شد.

در پایان هر درس به شما نمره برای عملکرد های خود در انجام صحیح تمرینات داده می شود. یادتان نرود که هر چه در طول تمرینات سعی در محافظه کاری و انجام کمتر اعمال نمایشی و هیجان انگیز داشته باشید  نمره پایین تری دریافت کرده به طوری که گاهی ان درس پاس نمی شود!. شما می توانید یک مثال خوب از نمرات حداقل برای گذراندن درس را در زیر ببینید… نمره پانزده حداقل مورد نیاز برای پاس کردن این دوره بوده. هنگامی که در یک تمرین استاد شدید می توانید دوباره آن را امتحان کنید تا خبره تر شده و امتیازتان را در ان درس بیشتر کنید  یا به مرحله بعدی بروید

در تصویر زیر وارد درس دوم شده ام!

بازی Snowboarding Supreme 2

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *