Team Group مدل‌های جدید دیسک حالت جامد عرضه می‌کند

  • 1390/5/17
  • عليرضا شیری
  • 2

کمپانی Team Group امروز رسما عرضه ی مدل های جدید SSD را تائید کرد. SSD های جدید نسل دوم حافظه های Xtreem با پورت اتصال SATA3 هستند. Xtreem S2 با پورت اتصال سریال 6 گیگابیت بر ثانیه علاوه بر سرعت بسیار بالا، از نظر کاهش مصرف انرژی نیز بسیار مناسب است. این نسل جدید در انواع و اقسام مدل ها با قابلیت ها و مشخصات متنوع عرضه شده اند و می توان بسته به نیاز مدل مناسب را انتخاب کرد. کمپانی تیم گروپ استراتژی خود را با توجه به نیاز کاربران معمولی و حرفه ای مشخص کرده است و مشتریان می توانند سرعت و کارایی بالای محصولات را با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند.

با توجه به نیاز های رو به رشد بازار، تیم گروپ SSD های سریع Team Xtreem S2 را با قیمت مناسب عرضه میکند، کیفیت بالا با قیمتی که مشتریان دوست دارند، ماموریت اصلی این کمپانی است. محصولات جدید از نظر نسبت قیمت به کارایی بسیار مناسب هستند.

از مشخصات سخت افزاری این مجموعه ی جدید SSD ها میتوان به سرعت خواندن 550 مگابایت بر ثانیه، بیشینه سرعت نوشتن 520 مگابایت بر ثانیه اشاره کرد. مدل های مشابه موجود در بازار که چنین سرعت فوق العاده ای دارند از نظر قیمت نمیتوانند با این سری جدید محصولات رقابت کنند. تعداد اعمال خواندن و نوشتن (IOPS) در حالت نوشتن تصادفی به عدد فوق العاده ی 90000 هزار عمل در ثانیه که نشان دهنده ی نتیجه ی زمان زیادی است که تیم گروپ برای طراحی و ساخت محصولات S2 گذاشته است.

نسل جدیدی که جایگزین نسل قبلی و عالی SSD ها می شود علاوه بر داشتن سرعت و پایداری بالا، از ابتکارات کمپانی تیم گروپ در بخش تحقیق و توسعه بهره مند شده است. 4 تکنولوژی بهینه سازی مهم در این سری به کار رفته است که شامل دستور TRIM، جمع آوری داده های اشتباه، DureWrite و سطح بندی فرسایش می شود. این سری جدید علاوه بر این که از نظر عمرکاری بهتر از محصولات مشابه بازار است، از نظر محیط کاری نیز بسیار مقاوم میباشد. بهترین انتخاب برای ارتقای سیستم ها به صورت دستی یا برای ارتقای لپ تاپ ها نسل دوم خانواده ی Xtreem می باشد.

کمپانی تیم گروپ، پیشرو در عرصه ی تولید محصولات حافظه ای و ذخیره سازی برای محصولات جدید خود 2 سال گارانتی در نظر گرفته است و تمام SSD های خود را یا تعمیر می کند و یا جایگزین می نماید.

منابع: techpowerup و hardwarecanucks

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. چیز خیلی جالبیه

    اینجا قیمت نبود ولی جایی خوندم چیزی حدود 800 – 900 دلار قیمتشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *