پرنده‌های خشمگین با فیس بوک دوست می‌شوند (ويدئو)

پرنده‌های خشمگین با فیس بوک دوست می‌شوند (ويدئو)
  • 1390/11/26
  • ITTeach
  • 3

بعد از یک سال توسعه مداوم Angry Bird در فضای فیس‌بوک رها شدند.

این بازی مدت‌های مدیدی است که بر روی انواع مختلف گوشی‌ها، پلت فرم ها و دسکتاپ کامپوترها قرار دارد اما این بار Rovio سازتده نهایی این بازی ویژگی‌های خاصی که منحصر به فیس بوک است مانند power-ups که به کاربران در هنگام رقابت قدرت لگد زدن می‌دهد، طراحی کرده است.

این کمپانی گفته است که 4 مدل power-ups برای این بازی طراحی شده که از طریق دکمه روشن در بالای صفحه قابل دسترسی است. در هر مرحله می توان از دو power-ups استفاده کرد. اما این ویژگی در نهایت قدرت رقابت بیشتری در برابر دوستانتان به شما می‌دهد و پرنده‌های شما را قوی ترو دقیق تر می‌کند تا جایی که زمین زیر پای پرنده‌های شما بلرزد.

این بازی به صورت رایگان در بخش اپلیکیشن فیس بوک قرار دارد facebook.com/angrybirds/، اما power-ups برای بازیکنان به مقدار 1 دلار برای 20 بار استفاده هزینه دارد.

Adobe هم اعلام کرده است: نسخه فیس بوک نیاز به Adobe Systems’ Flash Player 11 همراه با پشتیبان گرافیک سه بعدی دارد که افکت‌های خاصی مثل دود و نورهای خاص را نمایش می دهد و انفجار ها به آرامی 60 فریم در ثانیه است.

بر اساس گزارش‌ها 130 میلیون نفر در جهان مشغول اين بازی هستند. قرار بود Angry Bird در ماه مارچ گذشته روی فیس بوک قرار بگیرد اما مدیر عامل Rovio، پیتر وسترباکا گفته بود که Angry Bird تا ماه می روی فیس بوک نمی‌آید در واقع راه اندازی این بازی بر روی فیس بوک با 9 ماه تاخیر صورت گرفته است.

منبع مطلب: cnet ، منبع ترجمه: + ، دانلود ويدئو: +

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *