معرفی 6 گجت عجیب و غریب ژاپنی که شاید برایتان جذاب باشد!

معرفی 6 گجت عجیب و غریب ژاپنی که شاید برایتان جذاب باشد!
  • 1392/4/15
  • زهرا معبودی
  • 3

ژاپنی ها را همیشه به عنوان خلاق ترین افراد می شناسند، از زمانی که به یاد داریم وسایل و گجت هایی که توسط ژاپنی ها ساخته می شود وسایلی مفید به شمار می آیند و کیفیت آن ها هم مورد قبول است. به نظر میرسد این روزها ژاپنی ها کمی تنوع و تفنن هم به محصولات خود آمیخته اند چرا که امروز می خواهیم برای شما از6 محصول و گجت تازه ساخته شده ژاپنی ها صحبت کنیم، که حالت متنوع و تفریحی آن ها هم به چشم می خورد. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید.

نگهدارنده موز!

banana-holder-case-daiso

اگر به عکس دقت کنید مشاهده می کنید که این گجت در واقع یک کیف، یا کیس و جعبه نگهدارنده موز به شمار می رود. شاید بخاطر سرعت فساد موز ژاپنی ها برای بیشتر کردن عمر موز این گجت ها را طراحی کرده اند. به هر حال به نظر می رسد مفید باشد. نظر شما چیست؟

Mute Microphone USB

Mute Microphone USB

شاید بنظرتان این وسیله ای مسخره بنظر رسد اما واقعا در خود نکته هایی نهفته دارد. این میکروفون با قابلیت هایی که دارد به شما امکان می دهد تا آواز خود را بدون هیچ مزاحمتی برای دیگران ضبط کنید. همچنین برای زمانی که می خواهید کسی از حرف هایتان سر در نیاورد! می توانید از این گجت استفاده کنید. بنظر ما که گزینه ای مفید است خصوصا برای افرادی که تمرین خوانندگی می کنند و بنظر می رسد از صدای خودشان خیلی خوششان می آید !

دیکشنری بالشتی

Dictionary Desk Pillow

این بالش با امکان صوتی دیکشنری تنها کمکی که به شما می کند این است که در اوقات خستگی شمارا از آموزش بی بهره نمی گذارد و حداقل کاربا دیکشنری را برای شما راحت تر کرده و موجب صرف کمتر انرژی شما می شود.

ابزار عکاسی از خود

photograph-yourself-arm-smartphone

اگر تا کنون سعی داشته اید از خودتان عکس بگیرد باید بدانید که کاری بسیار سخت است اما این گجت به راحتی به شما امکان مدیریت دوربین در هر زاویه ای می دهد و به راحتی می توانید از خودتان عکس بگیرید!

رنده کره!

metex-easy-butter-former-grater

دیگر لازم نیست به خودتان زحمت بدهید و کرده را با چاقو یا قاشق بر روی نان پهن کنید! چرا که ژاپنی ها زحمت کشیده اند و با ابتکاری رنده کره را برای شما طراحی کرده اند!

بالش صوتی

catch-sounds-cubic-pillow-japan-lazy

این بالش که توسط ژاپنی ها ساخته شده به راحتی منعکس کننده صدای تلویزیون یا هر موسیقی مورد علاقه ای است که افراد دوست دارند. این بالش برای زمانی که فرد بیماری تنها می تواند دراز کش با محیط خود ارتباط برقرار کند بسیار مفید است.

منبع:mashable

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. سلام دقیقا همینه
      همه میخوان همچنین چیزی رو
      🙂

  1. من به شدت و به سرعت احتیاج به خرید یه گجت نگهدارنده ی موبایل جهت عکاسی داذم چند شب پیش تو یه رستوران دست یه دختره دیدم ولی اشتباه کردم و ازش نپرسیدم از کجا خریده! شما می تونین راهنناییم کنید که از کجا می تونم تهیه اش کنم?? ممنون می شم!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *