تبلت نکسوس 9 اینچی HTC با نام Volantis رونمایی شد

تبلت نکسوس 9 اینچی HTC با نام Volantis رونمایی شد
  • 1393/4/2
  • سهیل دارائی
  • 1

طبق تازه ترین شایعات به گوش رسیده، کار ساخت نسل جدید تبلت های سری نکسوس گوگل را برند تایوانی اچ تی سی انجام خواهد داد.این طور که از شواهد امر پیداست موضوع فراتر از یک شایعه است و همین حالا نیز اچ تی سی سخت مشغول کار بر روی تبلتی 8.9 اینچی با نام “Volantis” می باشد.

تا به حال آن چه که از این تبلت نوظهور می دانیم، وجود نمایشگری فوق العاده با بالاترین میزان کیفیت تصویر، بدنه تمام آلومینیومی و سخت افزاری قدرت مند می باشد.گفتنی است که این تبلت نوظهور در دل خود تراشه قدرت مند Nvidia 64bit را جای داده است.با این تفاسیر، می توان اذعان داشت که این تبلت دقیقا مشخصات همان نکسوس 8 جدید گوگل است.

Capture

 حتی پایگاه اینترنتی “Android Police” نیز اشاره داشته است که مشخصات تبلت یاده شده، به تبلت نکسوس 8 جدید گوگل اشاره دارد و امید داده است که این تبلت نوظهور از آخرین ورژن سیستم عامل محبوب اندروید بهره ببرد.یکی از نکات جالب این است که گوگل سنت شکنی کرده است و بر خلاف گذشته که کار ساخت Nexus 7 و Nexus 10 خود را به برند کره ای سامسونگ محول کرده بود، حالا این بار سری جدید نکسوس خود را به دست اچ تی سی سپرده است.

می توان اذعان داشت که با توجه به زمان عرضه Nexus One، که در سال 2010 میلادی رخ داد، دیگر گوگل و اچ تی سی در کنار هم دیده نشدند! اما حالا اچ تی سی با ارائه این محصول مشترک میان خود و گوگل، دوباره روابط خود را با گوگل قوت بخشیده است.با توجه به سایز این تبلت می توان اذعان داشت که گوگل به دنبال رقابت با تبلت های جدید این سایزی بازار است و به زودی شاید بازار تبلت های سایز بزرگ را نیز نشانه رود.

در چند سطر بالاتر اشاره داشتیم که این نکسوس جدید گوگل قرار است به نمایش گری فوق العاده مجهز گردد، گمانه زنی ها بر این است که نمایش گر 8.9 اینچی این تبلت بتواند رزولیشن تصویری (کیفیت تصویر) معادل 2048 در 1440 پیکسل برای کاربران فراهم نماید.باید اضافه کنیم که تراکم پیکسلی 281ppi نیز از دیگر ویژگی های این نمایش گر تعبیه شده است.از دیگر مشخصات فنی این تبلت نو ظهور، وجود دو گیگابایت حافظه رَم و ظرفیت ذخیره سازی 16 و 32 گیگابایتی است.

» منبع : digitaltrends  «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *