اوبر درحال راه اندازی خدمات اشتراک سواری در شهرستان بیرمنگام بریتانیا

اوبر درحال راه اندازی خدمات اشتراک سواری در شهرستان بیرمنگام بریتانیا
  • 1393/11/24
  • مهرداد فراهانی
  • 0

اوبر یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. اپلیکیشن تلفن هوشمند آن مسافرین را با رانندگان مرتبط می‌سازد. مشتریان از طریق اپ تلفن تقاضای خودرو سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند.

حالا شرکت اوبر خدمات خود را در شهر بیرمنگام راه اندازی کرده است، و این چهارمین شهرستان بریتانیا پس از لندن، منچستر و لیدز  است که در آن خدمات اشتراک سواری در حال حاضر در دسترس است.

جالب است بدانید حدود یک ماه پیش رانندگان تاکسی در پاریس پایتخت فرانسه، در اعتراض به خدمات شرکت مسافربری اوبر، اقدام به بستن خیابان‌های آن شهر کردند و وزارت كشور فرانسه نيز اعلام کرد از روز اول ژانويه هنگامی که قانون جديد به مرحله اجرا در می‌آيد، فعاليت این شرکت در پاریس ممنوع خواهد بود.

قیمت های این شرکت بسیار مناسب است به عنوان مثال یک سواری از ایستگاه خیابان جدید بیرمنگام Selly Oak برای شما حدود 5-7 پوند (7.7-10.7 دلار) هزینه دارد، همچنین از مرکز شهر به فرودگاه بیرمنگام حدود 14 -17 پوند (21.5-26.1 دلار)، خواهد بود. به عنوان یک ژست حسن نیت، این شرکت برای مشتریان جدید تا 15 پوند (23 دلار) سواری رایگان ارائه میدهد.

در حال حاضر، رد پای اوبر را در شهرستان های کوچک می توان یافت، اما این شرکت می گوید با به خدمت گرفتن اتومبیل های بیشتر درحال گسترش فعالیت خود است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *