رانندگان اوبر در شیکاگو تست ماشین های الکتریکی را شروع کرده اند

رانندگان اوبر در شیکاگو تست ماشین های الکتریکی را شروع کرده اند
  • 1393/12/25
  • حکیمی‌
  • 0

هم اکنون شیکاگو به عنوان خانه ای برای ناوگان های اوبر خدمت رسانی می کند که از ۲۵ ماشین تمام الکترونیک تشکیل شده. ماشین های Tesla مدل S شبیه سواری های Uber که در سال ۲۰۱۳ مورد استقبال ویراستاران Engadget قرار گرفت نیستند، هرچند که ماشین های الکتریکی e6 شرکت BYD مستقیم از چین هستند. اوبر با همکاری خودروسازان چینی کمپانی BYD یا “Build Your Dream” جهت کمک به رانندگان خود در تلاش است یا ماشین های جدید می خرد یا اجاره می کند. در حالی که عجیب بنظر می رسد که این کمپانی شراکت با BYD را انتخاب کرده بجای تولیدکنندگان معروفتر در کشور از جمله Tesla و E6s که از خیلی سازندگان خودروهای الکتریکی دیگر بزرگترند. هم اکنون اینها توسط یک سرویس رانندگی در لندن به همین دلیل مورد استفاده قرار گرفته است(و یک شرکت تاکسی در هنگ کنگ).

یکی از عیب ها، این است که فقط در یک واحد شارژ محدوده ۱۸۶ مایلی را می رود، در حالی که مدل S محدوده ۲۶۵ مایلی را دارد.

از باتری ها بگوییم: BYD قصد به افزایش سه برابری ظرفیت باتری ماشین الکتریکی دارد، بعنوان یک انحصار در برابر Tesla و این برنامه ریزی آنها برای کارخانه عظیمشان است. این شرکت چینی که در حال حاضر کارخانه های تولیدی در ایالات متحده دارد،و ۶ گیگاوات ساعت از تولید جهانی در هر سال در عرض ۳ سال آینده اضافه خواهد شد.

در رومینگ e6s از نمایندگی های داخلی گرین ویلس آمریکا می آیند، که به رانندگان اوبر تعدادی گزینه پرداخت پیشنهاد می شود، از جمله برنامه ی پرداخت به ازای مسافت. درحال حاضر بنظر می رسد بیشتر رانندگان ترجیح می دهند ۲۰۰ دلار در هفته برای کرایه ماشین الکتریکی به نمایندگان محلی پرداخت کنند. این گزینه به آنها اجازه می دهد تا ماشین ها را به گرین ویلس بازگردانند، بیشتر برای شارژ مجدد بعد از تغییر نوبت رانندگیشان.

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *