ایسوس زن واچ ۲ را پرده برداری کرد

ایسوس زن واچ ۲ را پرده برداری کرد
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 1

همانطور که می دانید نمایشگاه IFA 2015 در برلین چند ساعتی است که آغاز شده است و شرکت ایسوس در طی برگزاری این نمایشگاه ساعت هوشمند جدید خود بعنی زن واچ ۲ را به عنوان جانشین اصلی زن واچ که سال پیش معرفی شده بود پرده برداری کرد.

زن واچ ۲ دارای باتری قدرتمند تر ۴۰۰mAh نسبت به نسخه سال گذشته است و می تواند تا ۶۶ ساعت روشن بماند. قابلیت جدید مغناطیسی شارژ در این ساعت هوشمند این امکان را می دهد تا در ۳۶ دقیقه دستگاه را ۵۰ درصد شارژ کند. علاوه بر این از وای فای پشتیبانی می کند و دارای گواهینامه IP67 ضد آب بودن است.

zenwatch-2-3

 

به نظر می رسد که ایسوس فکر همه چیز را کرده است و این ساعت هوشمند را در دو اندازه برای مچ دست عرضه می کند. علاوه بر این اعلام شده است که زن واچ ۲ دارای رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داتخلی ۴ گیگابایتی نیز می باشد که برای سیستم عامل پوشیدنی اندروید به نظر مناسب می رسد.

لازم به ذکر است که اندازه صفحه نمایش آن ۱٫۶۳ اینچ ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل AMOLED و تراکم پیکسل ۲۷۷ppi نیز می باشد. گفته شده است که زن واچ ۲ در ماه اکتبر برابر با مهر ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد اما متاسفانه ایسر هنوز چیزی درباره قیمت آن اعلام نکرده است.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *