تکنولوژی LinX علت وجود دوربین دوگانه در نسخه iphon 7 pro

تکنولوژی LinX علت وجود دوربین دوگانه در نسخه iphon 7 pro
  • 1395/4/29
  • زهرا معبودی
  • 0

تا روز رونمایی از آیفون ۷ دو ماه زمان باقی مانده اما شایعه ها خیلی سریع یکی پشت دیگری ذهن اپل فن ها را پر کرده است. مثلا امروز متوجه شدیم که اپل به احتمال قوی سه نسخه متفاوت از آیفون به نام های iphon 7، iphone 7 plus و iphone pro را در اختیار علاقمندانش قرار خواهد داد. مهم ترین نسخه در این میان، نسخه pro است که یک دوربین دوتایی، و داک شارژ وایرلس در آن دیده خواهد شد. یکی از رسانه ها عکسی از این گوشی منتشر کرده که هر سه مدل را در کنار هم نشان می دهد. اما در این میان همان طور که انتظار می رود iphone 7 plus بزرگترین نسخه آیفون ۷ و iphone7 pro به عنوان قوی ترین نسخه آیفون شناسایی شده است. البته خبر از چنین نسخه ی قووی از آیفون چیز جدیدی نیست چرا که پیش از این در ماه های اخیر یک وب سایت چینی اعلام کرد که چنین نسخه ای به احتمال زیاد وجود داشته باشد.

IMG_3007
علاوه بر این، Ming-Chi Kuo که یک تحلیل گر اپلی است، پیش بینی کرده که iPhone 7 Plus همان گوشی است که دارای دوربین دوگانه است. با این حال عکسی که امروز به بیرون درز کرد به طور کامل گویای این ادعا بود که iPhone 7 Plus یک دوربین دوگانه و iPhone 7 pro یک دوربین دوگانه بهبود یافته دارد. حالا سوال اینجاست که
چرا اپل باید برای گوشی های خود دو دوربین در عقب گوشی جاسازی کند ؟ LinX یک راه حل سخت افزاری و نرم افاری است که می تواند چندین لنز را در کنار هم قرار دهد. برای مثال یک سیستم لنز دو گانه می تواند پس زمینه را مات کند و وضوح عمق میدان را افزایش دهد. کاربران بیشتر برای مات کردن پس زمینه از لنز دیافراگم پایین DSLR استفاده می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *