چگونه در آیفون ۷ و ۷ پلاس وارد حالت ریکاوری شویم؟

چگونه در آیفون ۷ و ۷ پلاس وارد حالت ریکاوری شویم؟
  • 1395/7/4
  • زهرا معبودی
  • 0

آیفون ۷ و ۷ پلاس جک هدفون ندارند. این تغییر احتمالاً بزرگ ترین تغییری است که در بخش سخت افزاری دستگاه صورت گرفته است. علاوه بر این دکمه‌ی هوم هم تغییر کرده و دیگر حالت مکانیکی و فشاری خود را ندارد. در این دستگاه به جای فشار دادن دکمه باید آن را لمس کنید. تغییرات مذکور نیاز به خرید لوازم جانبی ندارند و سریع به آن‌ها عادت می‌کنید. اما نحوه‌ی انجام بعضی کارها مثل رفتن به حالت ریکاوری با توجه به حذف دکمه‌ی هوم مکانیکی تغییر کرده است. در این مطلب روش جدید انجام این کار را به شما خواهیم گفت.

برای ورود به حالت ریکاوری مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. آیتونز را روی کامپیوتر یا مک خود باز کنید.

۲. آیفون خود را به وسیله‌ی کابل لایتنینگ به کامپیوتر وصل کنید.

iphone-7-recovery-mode11

۳. دکمه‌ی پاور و کم کردن صدا را به صورت همزمان فشار دهید.

iphone-7-recovery-mode11

۴. صبر کنید تا لوگوی اپل بر روی صفحه ظاهر شود. هنوز دکمه‌ها را رها نکنید.

۵. این دو دکمه را آن قدر نگه دارید تا لوگوی اپل محو شده و با تصویری که اتصال کابل لایتنینگ به آیتونز را نشان می‌دهد جایگزین شود.

iphone-7-recovery-mode11

۶. حالا در حالت ریکاوری هستید و با ورود موفقیت آمیز به این حالت آیتونز پنجره‌ای را به شما نشان خواهد داد.

iphone-7-recovery-mode11

احتمال می‌رود که حداقل تا دو سال آینده دکمه‌ی هوم آیفون به همین شکل بماند، پس این روش در موبایل‌های بعدی هم کار خواهد کرد.

اگر برای اولین بار است که به iOS آمده‌اید و از آیفون ۷ استفاده می‌کنید، نیاز نیست که وارد حالت ریکاوری شوید. فقط کسانی باید این کار را انجام دهند که می‌خواهند از یک آیفون قدیمی‌تر به آیفون ۷ مهاجرت کرده و اطلاعات خود را ریستور کنند؛ که با توجه به آمارهای منتشر شده عده‌ی زیادی در این دسته قرار می‌گیرند.

نظر شما چیست؟ آیا ریکاوری داده ها بدین صورت محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی کند؟ چه چیزی امنیت داده ها را مورد تهدید قرار می دهد؟ نظر خود و تجربیاتتان را با گویا آی تی در میان بگذارید و با استفاده از شبکه های اجتماعی به دیگران نیز کمک کنید تا مهاجرت راحت تری به سیستم های جدید اپلی داشته باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *