چگونه استوری های اینستاگرام را از دید برخی از افراد پنهان کنیم؟

چگونه استوری های اینستاگرام را از دید برخی از افراد پنهان کنیم؟
  • 1396/2/24
  • زهرا معبودی
  • 0

استوری های اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین بخش ها و امکانات این شبکه اجتماعی است که بسیاری از کاربران هم اکنون از آن استفاده می کنند و منتظر استوری های افراد محبوب خود هستند. با این حال تا پیش از این استوری ها فقط برای تمام افراد نمایش داده می شد، بدین صورت که، این استوری ها به محض ایجاد روی گوشی تمام کاربرانی که فرد را فالوو کرده بودند با یک نوتیفی پدیدار می شد. اما حالا با بررسی مشکلاتی که وجود داشت اینستاگرام کاری کرده است که شما می توانید استوری های تان را از دید برخی از افراد پنهان کنید!

پنهان کردن استوری اینستاگرام

امروز در گویا آی تی به شما یاد می دهیم که با یک تنظیمات ساده در بخش تنظیمات اینستاگرام، استوری های تان را از دید برخی از افراد پنهان نمایید، و از برخی دغدغه های فاضی مجازی تان بکاهید. با ما همراه باشید.

ابتدای امر، وارد اکانت اینستاگرام شوید و از بالای صفحه اینستاگرام و در بخش سمت چپ، همانطور که در صفحه زیر مشاهده می کنید، وارد بخش تنظیمات شوید:

پنهان کردن استوری اینستاگرام

اگر اپلیکیشن اینستاگرام شما بروز رسانی شده باشد، باید در میان منوی تنظیمات در میان زیر منو ها گزینه ای به نام “Story Settings” را مشاهده کنید. موقعیت این گزینه به صورت زیر است:

“Story Settings”

حالا این گزینه را پیدا کرده و روی ان ضربه بزنید تا وارد بخش تنظیمات تکمیلی آن شوید:

پنهان کردن استوری اینستاگرام

در این جا گزینه ای مشاهده می کنید که به صورت Hide Story From نمایش داده می شود. این بدین معنی است که از طریق این گزینه می توانید استوری ها را از دید  افراد خاصی پنهان کنید.

وقتی که این گزینه را بزنید، لیستی از فالوور های تان به شما نمایش داده می شود که جلوی هر کدام یک چک باکس وجود  دارد. در میان فالوور های تان بگردید و فردی را که می خواهید استوری را از دید وی پنهان کنید را پیدا کنید:

Hide Story From

در این جا فرد مورد نظر را تیک دار کنید:

Hide Story From

شما می توانید هر تعداد از افرادی را که می خواهید در این جا، مشخص کنید. کافی ست چک باکس روبروی هر اسم را لمس کنید.

بدین صورت استوری هایی که ایجاد می کنید به راحتی از دید افراد یاد شده پنهان خواهد شد و شما می توانید از انتشار استوری های تان لذت ببرید البته نا گفته نماند که این افراد ممکن است پروفایل های دیگری هم داشته باشند که از طریق آن بتوانند استوری های اینستاگرام تان را مشاهده کنند. به هر حال دقت داشته باشید که از محدودیت های فضای مجازی، ناگهان رو دست نخورید!

این ترفندی بود که می تواند برای شما و دیگر افرادی که در فضای مجازی زندگی می کنند مفید باشد بنابراین این مطلب را برای دوستان خود ارسال کنید یا روش آن را بیاموزید و به دیگران یاد دهید. همچنین راه ساده تر این است که این مطلب را از طریقه دکمه های رنگی زیر روی شبکه های اجتماعی که در آن عضو هستید، مثل فیس بوک و غیره به اشتراک بگذارید تا به دست بسیاری از افراد برسد.

دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *