۴۰ جمله و راهکار انگیزشی که هر کارآفرینی را از رختخواب می کَنَد

۴۰ جمله و راهکار انگیزشی که هر کارآفرینی را از رختخواب می کَنَد
  • 1398/9/24
  • زهرا معبودی
  • 0

جملات انگیزشی یا راهکار انگیزشی برای کارآفرینان بهترین چیزهایی است که می تواند یک کارآفرین خسته از کار را صبح زود از رختخواب جدا کند و به او میلی تزریق کند تا بتواند دوباره دنباله ی کار خود را بگیرد.

در این مقاله می خواهم به تعدادی از جملات انگیزشی از کارآفرینان موفق و افراد مشهور و تلاشگر بپردازم تا بتواند با روحیه بخشی به کارآفرینان، ان ها را در مسیری که هستند ثابت قدم بدارد.

 

لیست چند راهکار انگیزشی برای کارآفرینان تازه کار

۱- جسیکا هرین ، بنیانگذار و مدیرعامل Stella & Dot: 

شکست بخشی غیر قابل چشم پوشی در میانه راه کسب و کار شما است. اما نباید اجازه دهید که این رخداد به سرگرمی همیشگی شما تبدیل شود.

راهکار انگیزشی برای کارآفرینان

۲ -آندی گروو ، مدیرعامل سابق اینتل

فقط پارانوئید جان سالم به در می برد! ( شاید این جمله گویای این باشد که یک فرد که نشانه هایی از پارانویید در خود دارد، و به همه چیز ۱۰۰ درصد خوشبین نیست، می تواند چالش های کسب و کارش را شناسایی کند و از آن ها جان سالم به در ببرد. ) شاید لب کلام او این باشد که خوشخیال نباشید اما واقع نگر باشید.

 

۳- Divine Ndhlukula ، بنیانگذار و مدیر عامل DDNS Security Operations Ltd

او معتقد است که کارمندان خوب نتایج خود را به بار می آورند. برای دیوین خیلی مهم است که چطور با همکارانش تبادل نظر داشته باشد و رابطه اش را با آن ها شکل دهد.

 

۴- کوین رز ، بنیانگذار Digg

اجازه ندهید مقهور باور دیگران شوید وقتی که می دانید ایده تان جالب نیست و به جایی نمی رسد، اما آن ها معتقدند که ایده ی خوبی است.

 

۵- جاس بانگنیسکی ، بنیانگذار Eve Sleep

هرگز به دنبال این نباشید که نفر اول در صنعت خود در جهان باشید. همین امروز کارتان را شروع کنید و برای فردا نیز برنامه ریزی کنید. سعی کنید برای خود اهداف دست یافتنی تنظیم کنید و هر روز به دنبال بهتر شدن باشید.

 

۶-  “-Melanie Perkins ، بنیانگذار Canva

اگر بتوانید محصولی رایگان تولید کنید که حسابی بگیرد، و برای مردم مفید باشد می توانید مطمئن باشید که محصول اصلی شما سریع تر فراگیر شود.

 

۷- الکساندر آسسیلی ، بنیانگذار Jawbon

در عصر شفافیت ، صداقت و سخاوتمندی، حتی در قالب عذرخواهی ، حسن نیت ایجاد می کنند.

 

راهکار انگیزشی برای کارآفرینان از مدیران برندهای مشهور

۸- برین چسکی ، بنیانگذار Airbnb

اگر بخواهیم صرفا به یک ایده خوب برسیم و به آن فکر کنیم هیچ وقت به این موضوع دست نخواهیم یافت. دقت کنید که، اگر تلاش کنید تا برای زندگی خود یک راه حل خوب ایجاد کنید در این باره موفق می شوید.

 

۹- -آریانا هافینگتون ، بنیانگذار و سردبیر گروه رسانه Huffington Post

یکی از بدیهی ترین چیزها که در جهان وجود دارد ( و برای کسب و کار شما نیز وجود دارد ) انتقاد است. پس برای ان آمادگی داشته باشید و نهراسید.

 

۱۰- -سروتوتو باغچی ، بنیانگذار میندتری

فروش یک عمل عجیب و غریب که همیشه برنده بودن در آن برای شما نوشته شده باشد نیست. فروش کاری است که با همدلی، تحت فرآیند خاص و تحت نظارت دانش صورت می گیرد. این را بیاد داشته باشید که همیشه نهایتا ” مردم ” از ” مردم ” خرید می کنند.

 

۱۱- -ژول پیری ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Grommet

وقتی در حال دیدن کسب و کارها و استارتاپ ها هستید تبلیغات رسانه ای را باور نکنید. بسیاری از استارتاپ ها موقتی اند و در کمتر از یک سال از بین می روند. روی کار خود تمرکز کنید و آن را شکل دهید و زیر ساخت ها را بهینه کنید.

 

۱۲- جوانا مک فارلند ، بنیانگذار شرکت HopSkipDrive

برند چیزی فراتر از یک مارک و شعار است. یک برند در نهایت این معنی را منتقل می کند که شما چطور، عمل می کنید و تصمیم میگیرید.

 

۱۳- کاسی هو ، بنیانگذار Blogilates.com

برای موفقیت روی ارقام تمرکز نکنید. بلکه تلاش کنید تا کیفیت بالا عرضه کنید. این موضوع برای ارزش آفرینی از افرادی که وارد سایت شما می شوند، اهمیت بیشتری دارد.

 

مهم ترین راهکار انگیزشی برای کارآفرینان

۱۴- -رایان هولمز ، بنیانگذار Hootsuite

وقتی دو دلی و تردید دارید ( در شروع کار بخاطر سرمایه ) سعی کنید خودتان با دارایی هایی که دارید، کارتان را راه بیندازید. در بسیاری از کسب و کارها نیاز به استخدام سرمایه گذار نیست. بیشتر اوقات با همان سرمایه اندکی که خودتان دارید می توانید یک کسب و کار برای خودتان به صورت ۱۰۰ درصد ایجاد کنید.

 

۱۵- سامی اینکین ، بنیانگذار ویرتا سلامت

در هر کسب و کار، نیاز شدید به هدف مشخص و ماموریت خاص برای تک تک اعضا وجود دارد.

اگر نمی توانید روی کسب و کارتان با هدف طولانی مدت انگیزه پیدا کنید این مقاله را بخوانید.

 

۱۶- جنی بریتون باوئر ، بنیانگذار بستنی های فوق العاده جنی:

اگر قبل از شروع، همه چیز را بدانید نا امید می شوید. پس یک ایده جدید را انتخاب کنید و هرگز کپی نکنید چرا که برای چیزهای کپی و مشابه اشتیاقی بوجود نخواهد آمد.

 

۱۷-Barnaby Lashbrooke ، بنیانگذار Time Etc

فکر نکنید که اگر برای کسب و کارتان پول زیادی خرج کنید یا وام های کلان بگیرید، کسب و کارتان به اوج خواهد رسید. در هر کسب و کار چیزهای دیگری نیز وجود دارد که اگر به ان ها برسید، مطمئنا نتیجه بهتری خواهید گرفت. حتی گاهی نیاز به هزینه های اضافی و وام های کلان نیز نیست.

 

راهکار انگیزشی برای کارآفرینان که تنها کار می کنند

۱۸- Chieu Cao ، بنیانگذار Perkbox

سعی نکنید همه ی کارهای تان را خودتان به تنهایی انجام دهید. با مردم و منابع ارتباط برقرار کنید تا نتایج بهتری بگیرید. البته که جایگاه نظم و پشتکار در پیشرفت بسیار حیاتی است.

 

۱۹- نیگل دیویس ، بنیانگذار Claromentis

یک مربی پیدا کنید تا بتواند، توانایی های شما را برای تان کشف کند و با کمک آن ها کسب و کارتان را تقویت کنید.

 

۲۰-درمش شاه ، بنیانگذار HubSpot

مهم نیست که شما چقدر مشتری دارید. هر کدام از این مشتری ها هویت جداگانه ای دارند و این مهم است. اگر بخواهید به کسب و کارتان به صورت شمار مشتری ها و مجموعه ای نگاه کنید، ( و احتمالا بر اساس میزان مجموعه تصمیماتی بگیرید ) قطعا کسب و کار شما از حالت عادی خارج می شود.

 

۲۱- -Clara Shih ، بنیانگذار شرکت Hearsay Systems

اگر بتوانید در جذب ، ارزیابی و ایجاد روابط قوی کاری با بنیانگذاران ، کارمندان اولیه و سرمایه گذاران با موفقیت عمل کنید مطمئنا جای شکست و موفقیت را با هم عوض خواهید کرد.

 

۲۲- جسیکا آلبا ، بنیانگذار شرکتHonest 

زن بودن در دنیای تجارت یک چالش بزرگ است. در این وادی، خود را در احاطه ی زنان مشوق خود قرار دهید. با کسانی در ارتباط باشید که ایده هایی ارائه می کنند و حامی شما هستند و برای پیشرفت تان تلاش دارند. از این گونه افراد نیز انگیزه بگیرید و به جلو حرکت کنید.

 

۲۳–سلی کراوچک ، بنیانگذار شرکت Ellevest

اگر کاری را به تنهایی شروع می کنید به این توجه کنید که حتما در آن کار اشتیاق و علاقه داشته باشید چرا که شروع و پیشبردن یک کسب و کار به تنهایی واقعا سخت است.

 

۲۴- ریچارد رید ، بنیانگذار Innocent Drinks

نسبت به مشتری های خود نسبت به رقبای تان بهتر و مفید تر باشید. ( شاید این جمله کنایه ای بر این باشد که بهتر از رقبای تان برای مشتری های تان آورده داشته باشید )

 

۲۵-جو مالون ، بنیانگذار Jo Malone

اشتیاق ، خلاقیت و تحمل، مهمترین مهارت ها در تجارت هستند. اگر این مهارت ها را داشته باشید ، آماده هستید تا به این سفر بپردازید و با پشتکار موفق شوید.

 

۲۶- Emily Brooke ، بنیانگذار Blaze

اگر روی محصولی کار می کنید که مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد ، بازخورد بسیار ارزشمند است. شما باید نزد مشتری های خود باشید و در مواجه با آن ها شجاع باشید و با مردم صحبت کنید و تا آنجا که ممکن است از آنها بازخورد بخواهید.

 

۲۷- گرت کمپ ، بنیانگذار Uber ، StumbleUpon و Expa

تا آنجا که ممکن است، سعی کنید بودجه کسب و کارتان را توسط خودتان تهیه کنید و بر آن وفادار بمانید.

 

راهکار انگیزشی برای کارآفرینان ایرانی از سراسر جهان

 

۲۸- -برین وون ، بنیانگذار Kiip

به عنوان بنیانگذار ، تمام سناریوهای ممکن – از بهترین تا بدترین – را در مقابل خود قرار دهید ، بنابراین وقتی اتفاقی رخ می دهد تعجب نکنید. ( این جمله اشاره ای به توجه همه جانبه به کسب و کار و موضوعات مرتبط با آن است همچنین توصیه بر این است که ریسک کار خود را در نظر داشته باشید )

 

۲۹- دنیس کرولی ، بنیانگذار Foursquare

ما هنگام ساختن FourSquare چیزهای زیادی آموختیم. یکی از مهمترین درس ها این است که برای سرمایه گذاران روشن شود که شرکت چه کاری را انجام خواهد داد و چه نخواهد کرد. همچنین توجه داشته باشید تا در مورد اولویت های کاری با آن ها شفاف صحبت کنید

 

۳۰- جوزیا همفری ، بنیانگذار Appster

می توانم بگویم که در طول سال هایی که Appster را مدیریت می کرده ایم ده ها شکست را ثبت کرده ایم و آن را تجربه کرده ایم.  با این وجود ، با وجود این همه خرابی ، ما بالاخره موفق شدیم که Appster را به یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های صنعت خود تبدیل کنیم. بنابراین ، هر بار که شکست می خورید بخاطر بیاورید که: زندگی همیشه با من راه نخواهد آمد ولی من راهش را پیدا می کنم.

 

۳۱- حمدی اولوکایا ، بنیانگذار و مدیرعامل Chobani

گاهی اوقات، بعضی از روزها خیلی خوشحال هستید و دلیلش هم این است که در بخشی از کارتان سنگ تمام گذاشته اید. اما روز بعد متوجه می شوید که همان بخش از کسب و کار یا بخش دیگری، مشمول هزینه های سنگینی شده است. در چنین شرایطی، یاد بگیرید که چشم تان را فقط به هدف بدوزید. اگر نمی توانید این کار را کنید، از ادامه کسب و کارتان دست بکشید.

 

۳۲- -Elon Musk ، مدیرعامل Tesla Motors و SpaceX

اگر در مورد ایده یا کسب و کارتان این عقیده را دارید که مهم و ضروری است، پس می توانید بر ترس خود غلبه کنید و به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

 

۳۳- -پییر امیدیار ، بنیانگذار eBay

یکی از کارهایی که من انجام می دادم، این بود که خودم را در معرض دیدگاه های مخالف یا مختلف قرار می دادم. این کار به من کمک می کرد تا بتوانم به زبان این افراد صحبت کنم ( و بتوانم آن ها را متقاعد کنم )

 

۳۴- Sara Blakely ، بنیانگذار Spanx

بسیاری از افراد معتقد هستند که باید ایده های خود را با اطرافیان در میان بگذاریم تا بازخورد بگیریم. اما ایده ها در بدو راه آسیب پذیر هستند. اگر ایده های تان را با خانواده، فامیل و دوستان در میان بگذارید ممکن است به دلیل دلسوزی های نا آگاهانه، مانع شروع و پیشرفت کار شما شوند.

 

۳۵- -Steve Ells ، بنیانگذار و مدیرعامل Chipotle

در کسب و کاری که دارم، همیشه سعی بر این داشته ام که چیزی را تغییر دهم تا اوضاع بهتر شود. تغییرات هر چند ریسک دارند اما می توانند در پیشرفت کار به شما کمک کنند. پس روی چیزهایی که می توانید تغییرات مثبت ایجاد کنید، کار کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

 

۳۶- دوید سک ، بنیانگذار Yammer

این که بخواهید در مجمع خود ( کارمندان، بنیانگذاران و غیره ) از همه توافق صد در صدی در لحظه بگیرید مطمئنا کاری مصنوعی است. خیلی خوب است که مخالف هایی نیز داشته باشید. برای این افراد وقت بگذارید، و در مورد نظر و دیدگاهشان در مورد مخالفت ها سوال کنید و راهکارهای بهتری بجویید.

 

۳۷-ویجی شارما ، بنیانگذار Paytm

اگر کششی به ایده تان ندارید یا این ایده ای که دارید چشمتان را چندان نگرفته است، سعی کنید تغییراتی اساسی در آن دهید، طرح و یا عملکرد ان را تغییر دهید. تا آن جا که می توانید روی ایده تان با تغییرات مختلف کار کنید. اگر باز متوجه شدید که ایده تان چنگی به دل نمی زند، آن را رها کنید

 

۳۸-چیراگ کالکارنی ، بنیانگذار تاکو

به عنوان یک راهکار انگیزشی برای کارآفرینان: این برای کارآفرینان بسیار مهم است که به دنبال افرادی در شرکت باشند که از شکست نترسند. مثلا کار گرانی را در صنعت خود انتخاب کنید که به جای این که تصور داشته باشند یک کارگر معمولی هستند، به بهبود شبکه و یا شرکت کمک کنند.

 

۳۹- دیموند جان ، بنیانگذار ، رئیس جمهور و مدیرعامل FUBU

این راهکار انگیزشی برای کارآفرینان واقعا مهم است. دیموند می گوید: در پنج روز در هفته ، من اهداف خود را قبل از خواب و هنگام بیدار شدن از خواب می خوانم. ۱۰ هدف در زمینه سلامت ، خانواده و تجارت با تاریخ انقضا در دفتر من وجود دارد. من هر شش ماه آنها را به روز می کنم و گام بلند تری در رسیدن به آن ها بر می دارم.

 

۴۰- مدام C.J. واکر کار آفرین و فعال سیاسی اجتماعی

هیچ مسیر گل و بلبل و شاهانه ای برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. حتی اگر وجود دارد من ان را پیدا نکرده ام. فقط این را می دانم که، موفقیت، از مسیر سخت و پر پیچ و خمی می گذرد که برای ملاقات کردن این موفقیت باید آن مسیر را طی کرد.

 

راهکار انگیزشی برای کارآفرینان به عنوان یکی از مهم ترین بخش های آموزشی برای موفقیت آن هاست. آنچه در این مقاله (۴۰ راهکار انگیزشی برای کارآفرینان ) به شما ارائه گردید توصیه های مهم از کارآفرینان موفقی است که موفقیت خود را در چند واژه به شما هدیه کرده اند. ما نیز این توصیه ها را به روان ترین زبان برای شما تبدیل کرده ایم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، با این راهکارها، توصیه ها و جملات انگیزشی مسیر درست خود را بیابید و حرکت کنید.

در دنیای کسب و کار چه جمله ای شنیده اید که در موفقیت تان واقعا برای تان کار کرده است؟ آن را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *