چگونه لایک های تصاویر اینستاگرام را افزایش دهیم؟

چگونه لایک های تصاویر اینستاگرام را افزایش دهیم؟
  • 1395/7/18
  • زهرا معبودی
  • 0

اینستاگرام شبکه ای است که کاملا تصویری بوده و این امکان را فراهم می کند تا بتوانید جهان را از منظر تصاویر به نظاره بنشینید. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که لایک های خود را افزایش دهند اما از اصول افزایش لایک در اینستاگرام اطلاعی ندارند. گویا آی تی اینجاست تا به معرفی چند ابزار برای معرفی اپلیکیشن های اینستاگرام بپردازد که کمک می کند شما بتوانید لایک هایتان را افزایش دهید. با ما همراه باشید.

 Afterlight

این نرم افزار یکی از پر طرفدار ترین اپلیکیشن هایی است که می توانید برای ویرایش عکس ها از آن ها استفاده کنید. وجود افکت ها و قاب های مختلف و ابزارهای ویرایش تصویر در نرم افزار Afterlight موجب شده که علیرغم هزینه دار بودن آن، بسیاری از افراد از آن استفاده کنند.

افزایش لایک اینستاگرام

برای دانلود Afterlight از اپ استور کلیک کنید

برای دانلود Afterlight از گوگل پلی کلیک کنید

برای دانلود Afterlight از ویندوز استور کلیک کنید

VSCO

VSCO اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد افکت های قدیمی و زیبایی را روی تصاویر خود پیاده سازی کنید. به همین صورت می توانید عکس هایی متفاوت از عموم عکس های اینستاگرام ایجاد کنید و کاری کنید که شمار لایک هایتان افزایش پیدا کند. البته نا گفته نماند که کار کردن با این نرم افزار نیاز به یک سری آموزش اولیه دارد که باید کمی برای آن وقت بگذارید.

افزایش لایک اینستاگرام

برای دانلود VSCO از گوگل پلی کلیک کنید

 برای دانلود VSCO از اپ استور کلیک کنید

 Boomerang

اپلیکیشن  Boomerang یکی از نرم افزارهایی است که شما می توانید از طریق آن فیلم هایی بگیرید که واقعا با دیگر اپلیکیشن ها فرق دارد. برای شروع  Boomerang را نصب کنید و آن را برای یک فیلم ۳۰ ثانیه ای تست کنید!

افزایش لایک اینستاگرام

برای دانلود  Boomerang از گوگل پلی کلیک کنید

برای دانلود  Boomerang از اپ استور کلیک کنید

Phonto

همیشه فکر می کنیم که نوشتن روی عکس ها کار ساده ای است اما اگر یکبار دست به کار شویم متوجه می شویم که کار حرفه ای انجام نداده ایم. Phonto اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند با ۴۰۰ فونت زیبا، بهترین نوشته ها را روی عکس ها ارائه کنید.

افزایش لایک اینستاگرام

برای دانلود  Phontoاز گوگل پلی کلیک کنید

برای دانلود  Phonto از اپ استور کلیک کنید

 Black

همانطور که می دانید خود ایسنتاگرام فیلترهای سیاه و سفیدی به طور پیش فرض ارائه می کند که در سه حالت رنگی ارائه می شوند. این فیلترها توسط اپلیکیشن Black به ۱۰ مورد می رسد. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی بخش های مختلف را از نظر افکت های سیاه و سفید به طور ویژه مورد تغییر قرار دهید. همچنین می توانید حاشیه ها را به طور ویژه ادیت کنید و در نهایت روی سایه ها هم طوری کار کنید که عکس خاص و ویژه شود و شمار زیادی لایک را از آن خود کند

افزایش لایک اینستاگرام

برای دانلود  Black از گوگل پلی کلیک کنید

برای دانلود  Black از ویندوز استور کلیک کنید

Pic Stitch 

نرم افزار Pic Stitch  یک اپلیکیشن حرفه ای برای ویرایش عکس در اینستاگرام است که در نسخه های مختلف اندروید و IOS و ویندوز فون روی کار آمده تا بتوانید بهترین تصاویر را با آن خلق کنید. قابلیت ترکیب عکس ها از ویژگی های مورد توجه Pic Stitch است که موجب می شود تصاویری اختصاصی ایجاد کنید.

افزایش لایک اینستاگرام

برای دانلود Pic Stitch از اپ استور کلیک کنید

برای دانلود Pic Stitch از گوگل پلی کلیک کنید

برای دانلود Pic Stitch از ویندوز استور کلیک کنید

با این اپلیکیشن ها می توانید تصاویری خلق کنید که از دیگر تصاویر موجود در اینستاگرام تفاوت زیادی دارند. حتی اگر از خروجی یکی از این نرم افزارها به عنوان ورودی نرم افزار دیگر استفاده کنید و به طور مداوم از این چند برنامه به طور ترکیبی استفاده کنید می توانید تصاویر یکتا تری تولید کنید و شمار لایک هایتان را بالا ببرید.

شما تا کنون از چه ابزارهای مفیدی برای ویرایش عکس برای اینستاگرام استفاده کرده اید که موجب شده شمار لایک هایتان افزایش پیدا کند؟ تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و با نشر این مطلب روی شبکه های اجتماعی به علاقمندان اینستاگرام کمک کنید که تعامل حرفه ای با تصاویر را یاد بگیرند و شهرت بیشتری پیدا کنند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *