معرفی ۱۰ ربات فوق العاده در تلگرام

معرفی ۱۰ ربات فوق العاده در تلگرام
  • 1395/10/18
  • زهرا معبودی
  • 0

ربات های تلگرام به عنوان یکی از مهم ترین امکانات این سرویس به شمار می آیند. روزانه هزاران بات ساخته می شوند اما برخی از آن ها جنبه کمکی دارند و به شما کمک می کنند که به یک سری از اهداف خود برسید. امروز گویا آی تی قصد دارد، لیستی از برترین ربات ها را در اختیارتان قرار دهد. این ربات ها جنبه بین المللی دارند و شاید لازم باشد برای کار کردن با آن ها کمی زبان انگلیسی بدانید اما روش کار کردن با آن ها ساده است. حتما یکی دو بار آن ها را تست کنید و نتیجه و یافته های خود را با ما در میان بگذارید.

اولین ربات: Weatherman Bot

ربات هواشناسی تلگرام

این ربات همان طور که از نامش پیداست برای نشان دادن وضعیت آب و هوا به کار گرفته می شود. فرقی ندارد که شما در کدام کشور باشید، می توانید آب و هوای شهر و کشور های مورد نظر خود را از این ربات رصد کنید. این ربات از شمار زیادی زبان هم پشتیبانی می کند. قابلیت Weatherman Bot بدین صورت است که به شما آب و هوای روز جاری، فردا و تا ۵ روز دیگر را اعلام می کند. برای استفاده از این ربات هواشناس @weatherman_bot را کلیک کنید.

دومین ربات: Store Bot

معرفی ربات های تلگرام

ربات Store Bot در واقع ابزاری است که به شما کمک می کند بهترین ربات های تلگرام را کشف کنید. بعد از اینکه ربات ها را یافت کردید می توانید از این طریق، آن ها را فعال کنید، به آن ها امتیاز دهید و آنان را رتبه بندی کنید. برای اسنفاه از این ربات روی @storeBot کلیک کنید.

سومین ربات: Many Bot

ساخت ربات در تلگرام

Many Bot چیزی اس که بسیاری از افراد به دنبال ان می گردند. با اسنفاده از این ربات می توانید ربات شخصی خود را بسازید و آن را فعال کنید. حتی می توانید با استفاده از آن برای مخاطبین خود اطلاعاتی ارسال کنید. همچنین می توانید نظرات و البته منو و زیر منو های خاصی در آن ایجاد کنید. شاید یکی از کاربرد های این ربات، برای بمستر ها باشد چرا که می توانید اطلاعاتی را از طریق این ربات از فید خوان ها بگیرید و برای مخاطبین خود ارسال کنید. همچنین می توانید از این طریق محتوایی را از توییتر و فیس بوک نیز گرفته و ارسال کنید. برای استفاده از این ربات روی @manyBot  کلیک کنید.

چهارمین ربات: Movies Tracker Bot

ربات فیلم

Movies Tracker Bot برای علاقمندان به فیلم ساخته شده است. از طریق این ربات می توانید به اطلاعات جامعی از فیلم ها دست پیدا کنید. برخی ها این ربات را به عنوان کاتالوگ فیلم ها می شناسند. برای استفاده از این ربات روی  @movieS4Bot کلیک کنید.

پنجمین ربات: BotFather

ساخت ربات

BotFather در واقع به عنوان یک ربات مرجع برای ساخت ربات های مختلف شناخته می شود. از طریق BotFather می توانید ربات های مختلف ایجاد کنید و آن ها را به روش های مختلف بیارایید و در نهایت همه آن ها را مدیریت کنید. برای استفاده از این ربات روی @botfather کلیک کنید.

ششمین ربات: ShortUrlBot

این ربات هم سرویسی است که به شما کمک می کند لینک های وب سایت های مختلف را با استفاده از سرویس گوگل کوتاه کنید. برای استفاده از ShortUrlBot روی @ShortUrlBot کلیک کنید.

هفتمین ربات: Pronunciation Bot

ربات تلگرام

این ربات به شما کمک می کند که متن را به صوت تبدیل کنید. ربات مذکور در حال حاضر از ۳۴ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. علاوه بر این ها می توانید از این ربات در گروه نیز استفاده کنید. برای استفاده از Pronunciation Bot روی @pronunciationbot کلیک کنید.

هشتمین ربات: OpenStreetMap Bot

ربات نقشه یاب

این ربات نیز به عنوان یک نقشه عمل می کند به طوری که در سراسر دنیا می توانید از آن استفاده کنید. OpenStreetMap Bot قادر است که لینک و تصویر نقشه را در فرمت های مختلف تصویری برای دیگران ارسال کند. این نقشه ها شامل نقشه شهرها، شهرستان ها و مغازه ها و موارد دیگر می شود. البته این ربات کارایی های دیگری هم دارد که می توانید از طریق کلیک بر @osmBot و بررسی آن به آن ها پی ببرید.

نهمین ربات: SaveVideo Bot

ربات دانلودر

این ربات به شما کمک می کند که فیلم های مورد علاقه تان را از یوتیوب و بسیاری از سرویس های دیگر به راحتی دانلود کنید. SaveVideo Bot در واقع تلگرام شما را به یک دانلودر تبدیل می کند. برای استفاده از این ربات روی @savevideoBot کلیک کنید.

دهمین ربات: Translator Bot

ربات مترجم تلگرام

همانطور که از نام این ربات مشخص است این ربات برای ترجمه به کار برده می شود. با استفاده از ربات مترجم می توانید به زبان های مختلف صحبت کنید و در گروه های مختلف به تبادل نظر بپردازید. برای استفاده از این ربات روی @ytranslatebot کلیک کنید.

نظر شما در باره این ربات ها چیست؟ آیا ربات دیگری می شناسید که بتواند به اندازه این ربات ها کاربردی باشد؟ شما می توانید ربات های شخصی تان را زیر این پست معرفی کنید تا کاربران به آن مراجعه کنند. اگر این مطلب را برای اطلاع عموم روی شبکه های اجتماعی نشر دهید خوشحال می شویم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *